• Anonym (TS)

    Låter tjejer mer under sex?

    Hej,

    Jag har fått känslan att tjejer generellt sett låter mer under sex än killar. Stämmer det och i så fall varför? Min sambo frågor alltid mig efter: -Lät jag mycket?
    I vanlig ordning kör jag en vit lögn att, nej det gjorde du inte...

  • Svar på tråden Låter tjejer mer under sex?
  • JonasSa

    Jag har inget underlag för att jämföra, är hetro. Men myten säger att tjejer låter mer och jag tror att det kan ha 2 anledningar, den ena är att de kan vara inlärt för att de vet/tror att kille vill att de ska låta.

    Fast jag hoppas att det beror på att de är bättre på att släppa ut det de känner när de njuter, jag tror att det är bra att släppa ut både rörelser och läten när man njuter och verkligen inte dämpa sin njutning!

  • Anonym (Ja)
    Anonym (TS) skrev 2020-07-29 08:00:05 följande:

    Hej,

    Jag har fått känslan att tjejer generellt sett låter mer under sex än killar. Stämmer det och i så fall varför? Min sambo frågor alltid mig efter: -Lät jag mycket?
    I vanlig ordning kör jag en vit lögn att, nej det gjorde du inte...


    Jag har hört många ha sex och jag har själv haft väldigt mycket sex och vissa tjejer låter mer än andra, vissa skriker och vissa är någorlunda tysta.

    Jag brukade vara tyst innan då jag trodde att tjejen var den enda som skulle låta(porrskadad) men nu låter jag med, men inte lika mycket.

    Man har även som kille fått lära sig att vara helt ljudlös vid orgasm, speciellt när man växt upp och bott trångt haha...

    Fick lite av en reality check en gång när jag kom och bara ändrade mitt sätt att jucka på och sen andades ut "aaahh". Så frågade hon: "Kom du?".

    Nu för tiden stönar jag med manliga andetag om jag njuter och när jag kommer ser jag till att kvinnan hör det, fast inte på något äckligt och högljutt sätt, utan mer lite dovt. Jag andas intensivt och har med ett lite "ahh" i det och så vitt jag vet är det väldigt sexigt och uppskattat av de tjejer jag har varit med ;) 

    Men tjejerna låter definitivt fortfarande mer haha!
  • Anonym (Tycker)

    Ja så är det. Men tycker tjejer det är tråkigt om killen är  tyst är det sekundärt? 

  • Anonym (Ja)
    Anonym (TS) skrev 2020-07-29 08:00:05 följande:

    Hej,

    Jag har fått känslan att tjejer generellt sett låter mer under sex än killar. Stämmer det och i så fall varför? Min sambo frågor alltid mig efter: -Lät jag mycket?
    I vanlig ordning kör jag en vit lögn att, nej det gjorde du inte...


    Är du kille eller tjej förresten?
    Anonym (Tycker) skrev 2020-07-29 15:12:38 följande:

    Ja så är det. Men tycker tjejer det är tråkigt om killen är  tyst är det sekundärt? 


    Vad jag har förstått det som så kan det vara okej för de flesta, men att det är upphetsande för de flesta med om de här att killen njuter. Sedan kanske det inte är så lätt att stöna nice om man sätter på en tjej hårt, men vid t.ex. avsugningar och så älskar de att höra det. Men du behöver ju såklart låta manligt, annars tror jag att det blir motsatt effekt hahaha
     
  • Anonym (TS)
    Anonym (Ja) skrev 2020-07-29 15:21:15 följande:
    Är du kille eller tjej förresten?
    Anonym (Tycker) skrev 2020-07-29 15:12:38 följande:

    Ja så är det. Men tycker tjejer det är tråkigt om killen är  tyst är det sekundärt? 


    Vad jag har förstått det som så kan det vara okej för de flesta, men att det är upphetsande för de flesta med om de här att killen njuter. Sedan kanske det inte är så lätt att stöna nice om man sätter på en tjej hårt, men vid t.ex. avsugningar och så älskar de att höra det. Men du behöver ju såklart låta manligt, annars tror jag att det blir motsatt effekt hahaha
     
    Jag som startade tråden är kille.

    Jag kan själv låta en del under själva akten, men inte som min tjej. Sen när det går är det beroende på hur hårt det går.

    Några tjejer som känner igen att ni ofta låter mer?
  • Anonym (Tyst)

    Själv är jag tyst. Jag brukar säga till när jag är på gång och sen bekräfta med det "nu går det" så att frun ska veta. Om jag inte säger något märker hon oftast inte att jag kommer. Om hon suger måste jag varna så att hon inte får sperman i mun. Hon däremot flämtar när hon är på gång följt av några kraftiga flämtningar när det går. Det är dock sällan det går för henne så oftast blir de ganska tyst från oss båda.

    En som jag  delade bostad med under studietiden hade en flickvän som flämtade högt och intensivt varje samlag krönt av ett skrik när det gick.

  • Anonym (Vill ha stön)
    Anonym (Tycker) skrev 2020-07-29 15:12:38 följande:

    Ja så är det. Men tycker tjejer det är tråkigt om killen är  tyst är det sekundärt? 


    Ja urtrist. Hade inte velat ha en tyst man som inte visade att han njöt. Det är hett att höra stön mm
  • Anonym (Tycker)
    Anonym (Vill ha stön) skrev 2020-07-30 15:57:16 följande:
    Ja urtrist. Hade inte velat ha en tyst man som inte visade att han njöt. Det är hett att höra stön mm
    Har det hänt. Har det även hänt att mannen låtit mer än dig 
  • Anonym (Vill ha stön)
    Anonym (Tycker) skrev 2020-07-30 16:41:23 följande:

    Har det hänt. Har det även hänt att mannen låtit mer än dig 


    Jag har aldrig träffat på en helt tyst partner tack och lov. Jag låter mycket när jag njuter och har träffat på män som också låter mycket. Tycker bara att det är sexigt
Svar på tråden Låter tjejer mer under sex?