• Anonym (Frust­rerad)
    Fri 31 Jul 2020 10:31
    520 visningar
    6 svar
    6
    520

    Min tjej vill aldrig smeka mig!!!

    Vi är ett par i 45-års åldern. Och vi älskar varandra!! Jag älskar att smeka min tjej. I sängen. I soffan. Massera. Känna. Smeka. Smaka. Utforska. Som förspel. Hon säger aldrig nej och verkar tycka om det. Hon blir i regel kåt och jag med så klart!! Men. Hon smeker aldrig mig!!! Det känns som att jag måste nyttja hennes kropp för att kåta upp både mig och henne. Och ta initiativet till sex. Men hon kåtar aldrig upp mig genom att smeka och ta på mig. I vart fall ytterst ytterst sällan. Vi har bra sex när vi älskar. Hyggligt varierat. I regel happy ending för båda. Och när vi väl kommer till sexet och hon är riktigt riktigt kåt, så har hon inga problem smeka, runka , utforska och ibland suga och slicka mig. Men, att som förspel smeka mig och bygga upp en kåthet finns inte!!!
    Ofta om jag smeker och masserar henne och försöker skapa en stämmning... Och försöker bygga upp en kåthet innan man hamnar direkt på fittan om man så säger,  får jag inget tillbaka så vet jag inte om hon vill eller inte. Och slutar då ofta om jag inte får gensvar så att säga.
    Samtidigt som hon säger ibland att jag måste vara tydligare med vad jag vill.
    Hur tydlig kan man vara!!! 
    Suck!
    Jag är helt enkelt frustrerad!!
  • Svar på tråden Min tjej vill aldrig smeka mig!!!
  • Xzx
    Fri 31 Jul 2020 10:33
    #1

    Har du testat att Prata med Henne om det här?

  • Fri 31 Jul 2020 10:41
    #2

    Prata med henne och berätta hur du vill ha det i första hand. Inte bara en gång utan ofta, gärna och mycket. Inte tjat utan mer som en längtansfull önskan och att du också vill känna dig åtrådd .

    När du väl ligger där och börjar smeka henne så stoppa efter ett tag och säg åt henne att nu det är hennes tur, vill hon ha mer får hon jobba för det.

  • Anonym (Frust­rerad) Trådstartaren
    Fri 31 Jul 2020 16:10
    #3

    Så klart ni har rätt. Man måste kunna prata om hur man vill ha det!!
    Och det har jag, men visst, har kanske inte varit övertydlig. Och, det är skillnad på att antyda vad man gillar, eller att bara göra det i stridens hetta.
    När man väl är riktigt kåt så är det liksom enklare att säga vad man vill, för mig i vart fall, men även för henne.
    Jag får ta mig i kragen helt enkelt och bete mig som en man!!!

  • Solero­i08
    Fri 31 Jul 2020 16:57
    #4

    Hon kanske är lite undergiven och inte tänder på att själv vara den som tar initiativet.

    Jag vet hur du känner. Det skulle vara trevligt att inte alltid vara den som ?startar? sex och kåthet.

    Jag tröttnade och nu har sexlivet varit stendött i över 6 år.

    Hoppas att det löser sig för dig.

  • Anonym (Tuppi­s)
    Fri 31 Jul 2020 18:47
    #5

    Egga henne från det ni vaknar på morgonen utan att gå allt för långt och sluta. Tänk att du ska göra henne så kåt att hon inte kan hålla fingrarna i styr och tar initiativ.

  • Anonym (Tuppi­s)
    Fri 31 Jul 2020 19:04
    #6
    Anonym (Tuppis) skrev 2020-07-31 18:47:51 följande:

    Egga henne från det ni vaknar på morgonen utan att gå allt för långt och sluta. Tänk att du ska göra henne så kåt att hon inte kan hålla fingrarna i styr och tar initiativ.


    Jo varje gång hon tar på dig, och nu menar jag varenda gång, så visa uppskattning genom att se henne i ögonen och le. Någon gång kan du också säga att du gillar att hon rör dig var det än är.

    Då vet hon ju om det också och hon ser att du gillar så känns roligare att göra det.
Svar på tråden Min tjej vill aldrig smeka mig!!!