Inlägg från: Anonym (Män utan sex på flera år?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Män utan sex på flera år?)

    Klarar sig son är män utan en kk eller är behovet så starkt att ha en tjej nära?

    Klarar sig utan sex under flera år eller letar de gärna upp en tjej att vara med kk utan känslor bara för att bli kramad/bekräftad?

  • Svar på tråden Klarar sig son är män utan en kk eller är behovet så starkt att ha en tjej nära?
  • Anonym (Män utan sex på flera år?)

    Rubriken ska vara ifall singelmän klarar sig flera år utan en kk tjej som bekräftar de och kramar de? I väntan på en tjej att bli ihop med.

  • Anonym (Män utan sex på flera år?)
    BombayPizza skrev 2020-07-31 20:31:46 följande:

    Klarar sig gör man väl alltid. Men de flesta män behöver nog få sina behov tillfredsställda, på nåt sätt...


    Räcker onani för singelmän?
  • Anonym (Män utan sex på flera år?)
    Tecum skrev 2020-07-31 20:55:55 följande:

    Klarar sig gör man men jag hade föredragit en kk i väntan på att träffa rätt tjej  Fördelen att man får den värme och närhet som män längtar efter, nackdelen är att man kanske nöjer sig och inte orkar leta efter rätt tjej tillräckligt aktivt.

    Onani räcker inte!


    Vad olika vi människor är!

    Jag är tjej och kan välja och vraka efter en kk om jag vill men nej tack!

    Varför jo, det du nämnde om närhet och värme blir ändå fel om en man tar på mig utan känslor.

    Det blir ett skådespeleri! = ingen äkta njutning så väljer bort det helt klart.
  • Anonym (Män utan sex på flera år?)
    Tecum skrev 2020-07-31 21:17:42 följande:

    Om han faktiskt VILL ta på dig har han någon form av känslor även om det inte är kärlek. Att du anser att du behöver kärlek för att känna värme, närhet och njutning är ditt problem.


    De känslorna är då mig att vara en köttbit.

    Inget mer än Lammkött!
  • Anonym (Män utan sex på flera år?)
    BombayPizza skrev 2020-07-31 21:22:00 följande:

    Inte för mig nej. Jag behöver intimiteten och känslan av att älska och vara älskad. För att mina behov ska uppfyllas fullt ut.


    Om det tar år i att bli kär i en tjej vad gör du då ifall du ej träffar rätt?

    Tillfredsställer dig själv?
  • Anonym (Män utan sex på flera år?)
    BombayPizza skrev 2020-07-31 22:37:58 följande:

    Ja men det räcker inte som sagt.


    Räcket inte? Vad menar du?
  • Anonym (Män utan sex på flera år?)
    BombayPizza skrev 2020-07-31 22:51:53 följande:

    För att tillfredsställa mina behov fullt ut.

    Längtar som fan efter att ha nån att älska, eller åtminstone en KK eller ett ONS, men det är inte mycket att göra åt.


    Där finns väll många frivilliga singel tjejer som vill vara kk eller? Otur?
  • Anonym (Män utan sex på flera år?)
    Tecum skrev 2020-08-01 15:14:38 följande:

    Men varför skulle någon  ha en kk om denne inte får ut något av det? Alltså väljer du dina känslor och bestämmer dig för att se allt negativt. Eller har du inte hittat rätt kk.


    KK är ingenting för mig. Dessutom blir en KK som en pojkvän el flickvän då man väljer en som man klickar med.

    Bara det att man ses sällan,
  • Anonym (Män utan sex på flera år?)
    Anonym (Rödluvan) skrev 2020-08-02 11:39:19 följande:

    Blir avtänd när de säger att det är tills de hittar någon att tycka om...men nej tack.

    Klarar mig bra med leksaker tills den rätte kommer...:)


    Ja hemskt förnedrande att lämna sig bara som en docka/ett stycke kött.
  • Anonym (Män utan sex på flera år?)
    Anonym (Män utan sex på flera år?) skrev 2020-08-02 12:40:32 följande:

    Ja hemskt förnedrande att lämna sig bara som en docka/ett stycke kött.


    Att känna sig som ett stycke kött/docka är förnedrande ja.
  • Anonym (Män utan sex på flera år?)
    Anonym (olika språk) skrev 2020-08-02 11:48:09 följande:

    Vad skulle det kunna vara för känslor? En man tar ju i alla de har sex med även en prostituerad. Det är nog hur som helst inte den typen av känslor som en kvinna känner och avser om hon berör nån.


    Exakt. Känslorna en man då isåfall känner är upphetsning grundat på testosteron.

    Inget annat och absolut är det inte kärlek det handlar om i dessa fall!
  • Anonym (Män utan sex på flera år?)
    Tecum skrev 2020-08-02 15:58:09 följande:

    Nu går jag efter erfarenheter i verkligheten, inte FL. Här skriver mest kvinnor och männen är för få för att utgöra ett statistiskt underlag. Dessutom håller jag inte med, många av de seriösa män (inte troll) som skriver här vill ha en relation men hittar ingen att ha den med.

    Om det bara vore män som vill ha KK-relationer skulle fenomenet inte existera, det krävs som sagt en av varje kön...


    Garanterat är att de män som är kk är fler och därmed fler män på färre antal kvinnor som frivilligt utsätter sig att vara en mans kk.

    Därmed frodas alla supergonoree när det finns människor som lever primitivt etc.
  • Anonym (Män utan sex på flera år?)
    Anonym (olika språk) skrev 2020-08-02 16:06:06 följande:

    Det finns säkert några frivilliga och ömsesidiga kkrelationer, men hur jag upplever det när jag talat med särskilt kvinnor, men även några män som velat mer, är att en kkrelation lätt uppstår "ofrivilligt" av den som känner minst, som ju är den som styr. Den som har känslor går ofta med på att träffas på undermåliga villkor bar för att få vara nära personen de gillar. På så sätt har många kvinnor hamnat i ofrivilliga kksamkväm med män för att det är det enda de kan få av de allra flesta de går på dejt med.


    Ja visst är det så.

    Därmed är ett KK förhållande en relation i obalans då en hoppas på mer.

    I själva verket är det rätt förnedrande och ett utnyttjande av den ena parten.
  • Anonym (Män utan sex på flera år?)
    Anonym (Jorå) skrev 2020-08-02 23:55:56 följande:

    Man, 42år. Ja, för mig går alldeles utmärkt att klara mig utan sex... i flera år. Inga konstigheter. Föredrar allt som oftast ensamheten.


    Så den fysiska närheten och sexet en kvinna kan ge klarar du dig enkelt utan?
  • Anonym (Män utan sex på flera år?)
    Anonym (Jorå) skrev 2020-08-03 07:04:45 följande:

    Ja


    Du måste vara en av av få.

    De flesta män skaffar sig snabbt ons eller kk.

    Bra av dig att ha moral.
  • Anonym (Män utan sex på flera år?)
    Anonym (Försökt ha KK) skrev 2020-08-03 07:51:33 följande:

    Jag klarar inte av att ha KK. har försökt några gånger. Blir kär efter ett par träffar ändå. Jag skulle kanske kunna ha ONS, men mer än så och jag kan inte hantera det. Sex=kärlek tydligen.

    Det är lite trist för alla andra snubbar verkar ju kunna göra så, separera sex och kärlek. Men inte jag av någon anledning.


    Är tjej och samma för mig, Får sexuellt intresse vara med de män som jag skulle kunna bli kär i men då blir jag ändå kär efter några träffar.

    ONS känns tomt och bara ångestfyllt och onödigt.
  • Anonym (Män utan sex på flera år?)
    Anonym (Försökt ha KK) skrev 2020-08-06 15:41:20 följande:

    ONS känns så för mig med. Tomt, ångestfyllt och onödigt efter jag har haft det, men jag tror att jag skulle kunna ha det med "rätt" person och det hade känts ok. Rent teoretiskt alltså.

    Jag tänker mig en madam som jag skulle vara väldigt fysiskt attraherad av, men att hon samtidigt har en helt olidlig personlighet. Kanske narcissist, taskig, elak, påfrestande, en riktigt jobbig människa helt enkelt. Men det får inte finnas något i personligheten jag kan vända till "Det där kanske bara är som hon spelar" eller "Hon är nog inte så egentligen" utan det måste vara extremt så att inte min hjärna kan hitta på ursäkter att tycka om henne.

    Då hade det nog funkat med ONS och KK.


    Men går du verkligen igång av en kvinna med hemsk personlighet?
Svar på tråden Klarar sig son är män utan en kk eller är behovet så starkt att ha en tjej nära?