• Törstiga tuppen

    Når inte fram till frugan

    Igår tog min fru upp med mig att hon undrar varför vi inte kan ha samlag liggandes sked. Jag har aldrig funderat på detta men hon sa att det kan öka mina chanser till morgonsex då hon alltid är för trött. Vi diskuterade detta och undrar vad ni tror detta beror på och om det finns en lösning. Jag är ganska rund om magen och har en ca 12 cm lång snopp. Min frus rumpa är normalstor men hon blir väldigt våt och har en lite slapp mynning efter förlossningarna. Idag måste hon vika sig dubbelt annars ramlar den bara ut. Är det min mage eller är hon för slapp/ våt? Finns det något att göra? Är det någon som har liknande problem eller har löst det? Tack på förhand.

  • Svar på tråden Når inte fram till frugan
  • Törstiga tuppen

    Nej. Tyvärr inte. Min fru har alltid gjort så med tidigare partners men vi får det inte att funka. Jag vill nu gärna kunna fixa det här eftersom det är den enda ställningen hon kan tänka sig på morgonen. Det här tagit henne nästan 20 år att berätta det här så jag har gått miste om en hel del nu. Hjälpsamma svar uppskattas

  • Anonym (Hmmm)

    Vad sägs om: Testa en gång...

    Funkar det inte så funkar det inte...

    Det är din fru du ska göra det med, hon vet hur din kropp ser ut...

  • Anonym (Hmmm)

    Oj läste lite för snabbt.

    Men ja, skulle det vara värt att jobba för att få ner magen mot att du får morronsex?

    Och funkar det om hon kniper ihop bena när du är inne i henne för att du ska kunna stanna kvar?

  • Törstiga tuppen

    Vi har vid upprepade tillfällen försökt men som jag skrev glider den ur. Är min snopp helt enkelt för kort för den ställningen?

  • Törstiga tuppen

    Det enda som funkar är att hon viker kroppen dubbel och svankar men det ger henne ryggvärk och är inte så hon vill göra. Hon undrar om hennes avgivna har fel vinkel nu.

  • Anonym (Förfetförettfuck)
    Törstiga tuppen skrev 2020-07-31 22:16:49 följande:
    Vi har vid upprepade tillfällen försökt men som jag skrev glider den ur. Är min snopp helt enkelt för kort för den ställningen?

    Nej du är för fet. Banta för fan så kanske frugan kan tänka sig att titta på dig när ni har sex istället för att du ska ligga bakom och knulla henne så att hon kan fantisera om en ATTRAKTIV man.
  • Törstiga tuppen

    Hon är bara känslig mot dålig andedräkt. På kvällen kan vi ha vanligt sex. Vi ska försöka komma på något nu när jag vet att det här är ett problem för henne.

  • Anonym (C)
    Anonym (Förfetförettfuck) skrev 2020-07-31 22:21:05 följande:

    Nej du är för fet. Banta för fan så kanske frugan kan tänka sig att titta på dig när ni har sex istället för att du ska ligga bakom och knulla henne så att hon kan fantisera om en ATTRAKTIV man.


    Fy vad taskigt och onödigt skrivet.

    Ts upplever din fru att hennes underliv stör henne? Det finns hjälp att få för det, Förlossningsskador Är det inte så många som pratar om tyvärr.
  • Anonym (fredag)

    Kroppen förändras efter graviditet och förlossning. Det är inte förlossningsskador

Svar på tråden Når inte fram till frugan