Forum Sex & Sånt - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Dåligt sex

Lör 1 aug 10:39 Läst 0 gånger Totalt 6 svar
    Lör 1 aug 10:39

Hade sämsta sexet på länge igår..

Var med mitt ex, vi gjorde slut för bara några veckor sen.

Iallafall det känns som att jag gjorde allting helt fel, han var kåt redan när jag kom dit men jag var inte lika ?redo? jag ville börja med att kyssas och ha förspel och det gjorde honom arg. Han börja slå mig, boxa jätte på min arm tills jag tog av mig kläderna.

Och sa att ?han känner ingenting för mig och att jag är där för att knulla? och jag förstår inte hur han kunde säga att han ÄLSKAR mig för 2 veckor sen och nu inte äns känna något över huvudtaget??? Har han någonsin älskat mig då?

Han var helt iskall mot mig.. Jag påpeka det och sa att även om vi inte är i ett förhållande längre så vill jag ändå att du respekterar mig, och då sa han att ?jag är hans hora och förtjänar ingen respekt och ska va glad för det jag får?..

Sen när vi hade sex första gången kom det någon slags vit flytning eller något och det var såå pinsamt, och han blev jätte äcklad av det och arg för han fick det till att ?jag haft sex med någon annan? vilket jag inte har jag vet inte vad det berodde på?

Sen efteråt gick han ut och lät mig vänta 2 timmar för att sen komma tillbaka och ha sex med mig igen. Och under sexet var det inte som vanligt als, tex när jag försökte kyssa honom så ströp han mig bara och spotta mig i ansiktet, kalla mig för hora. Och när jag bad honom sluta eller sa något jag hellre ville han skulle göra så sa han bara ?hållkäften jag knullar dig hur jag vill?.

Jag mår typ lite dåligt av detta idag dels för jag undrar hur han kan vara så kall efter så kort tid? Kan han någonsin kan ha älskat mig på riktigt? För jag känner fortfarande kärlek och omtanke till honom.. Och skäms så mycket över den flytningen för han fortsatte nämna det och hur äcklad och Oattraherad han var av den.. Och att jag inte bara lyssnade direkt utan gjorde honom så arg, känns som att jag inte var tillräckligt bra denna gången allt känns bara fel.

• Lör 1 aug 11:26 #1

Det han gjorde var helt fel mot dig. Enligt mig så misshandlade han dig och våldtog dig.

Det fanns inget samtycke från dig och han behandlade dig som skit.

Du bör anmäla honom. Om detta känns svårt så ser du honom för den han är. Ett en riktig skitstövel som behandlar andra människor dåligt och respektlöst.

Radera hans nummer. Träffa honom aldrig igen.

Spelar ingen roll om han var ?snäll? när ni var tillsammans vilket jag har svårt att tro eftersom han uppvisade detta beteende nu.

Träffa honom aldrig mer.

• Lör 1 aug 11:40 #2

Du har blivit Förnedrad, misshandlad och våldtagen och är bekymrad över din flytning.

Hur hamnade du här? Varför bryr du dig inte om dig själv?

• Sön 2 aug 12:51 #3
    mrsplupp skrev 2020-08-01 11:26:27 följande:

Det han gjorde var helt fel mot dig. Enligt mig så misshandlade han dig och våldtog dig.

Det fanns inget samtycke från dig och han behandlade dig som skit.

Du bör anmäla honom. Om detta känns svårt så ser du honom för den han är. Ett en riktig skitstövel som behandlar andra människor dåligt och respektlöst.

Radera hans nummer. Träffa honom aldrig igen.

Spelar ingen roll om han var ?snäll? när ni var tillsammans vilket jag har svårt att tro eftersom han uppvisade detta beteende nu.

Träffa honom aldrig mer.

Drottningen1970 skrev 2020-08-01 11:40:57 följande:

Du har blivit Förnedrad, misshandlad och våldtagen och är bekymrad över din flytning.

Asså jag vet inte om det skulle räknas som våldtäkt för vi har haft sex innan och som han sa sen det va ingen som tvinga mig komma dit och vara där... 
  • Sön 2 aug 13:33 #4
    Annonymtjej2002 skrev 2020-08-02 12:51:34 följande:

Asså jag vet inte om det skulle räknas som våldtäkt för vi har haft sex innan och som han sa sen det va ingen som tvinga mig komma dit och vara där... 

Vad du kallar det är irrelevant. Lagen säger att det är våldtäkt.
  • Anonym (ooo)
    Visa endast
    Sön 2 aug 13:50 #5
    Annonymtjej2002 skrev 2020-08-02 12:51:34 följande:
    Drottningen1970 skrev 2020-08-01 11:40:57 följande:

Våldtäkt har inget med att man haft sex tidigare att göra. Varje enskilt tillfälle är ett eget tillfälle, oavsett med vem eller varför man hamnar där. 

Du kom dit, men hans beteende därefter är faktiskt att räkna som våldtäkt. Fattar inte varför du gick med på att ha sex när han slagit dig och kallat dig hora? 

Andra gången ni hade sex, han spottar på dig och använde dig enbart som ett hål, ströp dig och kallade dig hora? ja det är våldtäkt. 
  • Anonym (J)
    Visa endast
    Sön 2 aug 13:54 #6

Du har inte gjort något fel, du ska inte skämmas och du ska inte känna att du att skulle lyssnat för att inte gör honom arg.

Du sa att han skulle sluta, han sa att han knullar dig som han vill och fortsätter. Det är våldtäkt. Det spelar ingen roll att du träffat honom frivilligt. Han har ju haft sex med dig mot din vilja och dessutom utövat våld vilket det inte låter som att du samtyckt till.

Jag hoppas att du tar beslutet att aldrig träffa honom igen. Han är en kvinnohatande misshandlade man som behandlat dig på ett fruktansvärt sätt. Du är värd så mycket bättre.

Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll