Forum Sex & Sånt - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Gjort-något-förbjudet-tråden

Lör 1 aug 12:44 Läst 0 gånger Totalt 14 svar
    Anonym (Hanni­s)
    Visa endast
    Lör 1 aug 12:44

Ska jag börja? :)

När jag gick i sjuan så brukade jag och en annan tjej gå in ett rum där man förvarade olika typer av redskap till gymnastiklektionerna.

Vi klädde av oss och lade oss på golvet. Vi onanerade liggande sida vid sida så att vi hade kroppskontakt. När vi båda hade fått orgasm klädde vi på oss, sa inte ett ord och gick därifrån. Detta hände en till ibland tre gånger varje vecka.

Vi tog inte på varandra. Vet att vi vid några tillfällen smakade på varandras fingrar, men i övrigt låg vi bara sida vid sida och onanerade.

Jag var inte kompis med henne, vi umgicks inte på fritiden, vi pratade inte ens med varandra på rasterna. Det enda vi gjorde, det var att typ titta på varandra på ett speciellt vis, eller visa nåt lite subtilt tecken, så möttes vi i rummet.

Totalt harmlöst, men massa njutning för båda, men samtidigt något "förbjudet" över det.

• Anonym (Lenna­rt)
    Visa endast
    Sön 2 aug 10:32 #1

Min berättelse är liknande. När jag var runt 13-14 tränade jag fotboll i en lokal klubb, det var på väldigt låg nivå men vi var ett glatt gäng. En gång var jag en av de sista kvar efter alla duschat och så, det var ett litet gap mellan vår träning och nästa grupp så det släcktes inte ner eller så.

Inne i bastun satt en lagkamrat, inte en av mina närmsta vänner, men vi snackade ibland och så. Iallafall så satt han och runkade i bastun. Våra blickar möttes och man märkte att han blev chockad, likaså blev jag chockad och reagerade med att backa ut.

"Vänta" sa han.
    "Du säger inget va?"

Jag stannade till och sa att jag inte skulle säga något. Jag blev osäker på vad jag skulle säga och kläckte väl ur mig något om att även jag runkade ibland.

"Okej" svarade han
    "Vill du va med här?"

Jag tänkte varför inte, och satte mig bredvid honom. Vi runkade tillsammans tills båda sprutade.

Lång historia kort så utvecklades detta och vi sågs ofta efter träningarna i bastun. Det började enkelt med att vi satt vid varandra och runkade oss själva. Efter ett tag började vi prova att runka av varandra och till slut så började vi suga av varandra. Det gick aldrig längre än så, men det var härligt bara det.

Mitt hetaste minne var hur vi körde 69:an och i princip sprutade i varandras munnar samtidigt.

Härliga tider.

• Anonym (?)
    Visa endast
    Mån 3 aug 12:45 #2
    Anonym (Lennart) skrev 2020-08-02 10:32:47 följande:

Min berättelse är liknande. När jag var runt 13-14 tränade jag fotboll i en lokal klubb, det var på väldigt låg nivå men vi var ett glatt gäng. En gång var jag en av de sista kvar efter alla duschat och så, det var ett litet gap mellan vår träning och nästa grupp så det släcktes inte ner eller så.

Inne i bastun satt en lagkamrat, inte en av mina närmsta vänner, men vi snackade ibland och så. Iallafall så satt han och runkade i bastun. Våra blickar möttes och man märkte att han blev chockad, likaså blev jag chockad och reagerade med att backa ut.

"Vänta" sa han.
    "Du säger inget va?"

Jag stannade till och sa att jag inte skulle säga något. Jag blev osäker på vad jag skulle säga och kläckte väl ur mig något om att även jag runkade ibland.

"Okej" svarade han
    "Vill du va med här?"

Jag tänkte varför inte, och satte mig bredvid honom. Vi runkade tillsammans tills båda sprutade.

Lång historia kort så utvecklades detta och vi sågs ofta efter träningarna i bastun. Det började enkelt med att vi satt vid varandra och runkade oss själva. Efter ett tag började vi prova att runka av varandra och till slut så började vi suga av varandra. Det gick aldrig längre än så, men det var härligt bara det.

Mitt hetaste minne var hur vi körde 69:an och i princip sprutade i varandras munnar samtidigt.

Härliga tider.

Vilken sexuell läggning har du om jag får fråga ni i vuxen ålder?
  • Anonym (Aaa)
    Visa endast
    Mån 3 aug 16:48 #3

När ja började högstadiet så onanerade jag och en klasskamrat ganska ofta med varandra, i början så rörde vi inte varandra, men så småningom så gjorde vi det. Sög och smekte varandra, även analsex förekom. Det var en härlig tid.

• Anonym (Lenna­rt)
    Visa endast
    Mån 3 aug 18:35 #4
    Anonym (?) skrev 2020-08-03 12:45:40 följande:
    Vilken sexuell läggning har du om jag får fråga ni i vuxen ålder?
    Skulle väl klassa mig som bi, kanske att jag dras lite mer till män.
  • Anonym (Jack)
    Visa endast
    Mån 3 aug 18:52 #5

Utforskat mammas och pappas porrgömma ihop med storebror..

• Anonym (madei­nhbg)
    Visa endast
    Mån 3 aug 19:09 #6 -1

Jag har köpt diverse narkotikaklassade tabletter och tagit tjack, rökt hasch några gånger, osv Har åkt dit en gång för ringa narkotikabrott och innehav.

• Anonym (madei­nhbg)
    Visa endast
    Mån 3 aug 19:22 #7 -1
    Anonym (madeinhbg) skrev 2020-08-03 19:09:52 följande:

Jag har köpt diverse narkotikaklassade tabletter och tagit tjack, rökt hasch några gånger, osv Har åkt dit en gång för ringa narkotikabrott och innehav.

Just det, glömde att jag höll utkik på nätterna medan min nya pojkvän stal cyklar med vinkelslipen.
  • Anonym (madei­nhbg)
    Visa endast
    Mån 3 aug 19:34 #8 -1
    Idag ca 4 år senare har vi dock familj och lever ett Svensson-liv, min pojkvän är numera min make och stjäler ingenting, har jobb och vi har två barn. Jag har inget jobb än pga av psykisk ohälsa (vilket jag innan självmedicinerat för), social fobi och diskbråck. Hoppas dock på en karriär inom politiken.

Jag är dock fotfarande drogliberal och Sveriges syn på missbrukare är helt horribelt förlegad, man kan aldrig straffa bort ett missbruk och det vore säkrare för alla om vi satsade på skademinimering än att naivt tro att alla pundare är drägg som bör låsas in och sedan ta sig i kragen.
  • Anonym (gg)
    Visa endast
    Mån 3 aug 22:54 #9

Jag hade sex med en kollega på vinden på jobbet. En våning ner satt 10 andra kollegor som kunde ha dykt upp när som helst.

• Anonym (Förbj­uden frukt)
    Visa endast
    Mån 3 aug 23:39 #10
    Anonym (Hannis) skrev 2020-08-01 12:44:03 följande:

Ska jag börja? :)

När jag gick i sjuan så brukade jag och en annan tjej gå in ett rum där man förvarade olika typer av redskap till gymnastiklektionerna.

Vi klädde av oss och lade oss på golvet. Vi onanerade liggande sida vid sida så att vi hade kroppskontakt. När vi båda hade fått orgasm klädde vi på oss, sa inte ett ord och gick därifrån. Detta hände en till ibland tre gånger varje vecka.

Vi tog inte på varandra. Vet att vi vid några tillfällen smakade på varandras fingrar, men i övrigt låg vi bara sida vid sida och onanerade.

Jag var inte kompis med henne, vi umgicks inte på fritiden, vi pratade inte ens med varandra på rasterna. Det enda vi gjorde, det var att typ titta på varandra på ett speciellt vis, eller visa nåt lite subtilt tecken, så möttes vi i rummet.

Totalt harmlöst, men massa njutning för båda, men samtidigt något "förbjudet" över det.

Hur fan började det överhuvudtaget?
  • Anonym (Kraba­t)
    Visa endast
    I förrgår 08:33 #11 -1

För länge sedan extraknäckte och städade dagis. Tog på mig blöjor med snibb och klädde på mig och fortsatte städa, det var pirrigt. Gjorde så ett par gånger, men en gång så var jag så varm och trött efteråt, så jag tog av mig byxorna och la mig på en madrass i lekrummet och somnade. Vaknade av att en dagisfröken som var där och hämtade något, höll på att dö då.

• Anonym (AB)
    Visa endast
    I förrgår 09:34 #12

När jag var runt 13 år så brukade jag och en lite äldre killkompis leka att nån av oss var tjej (förmodligen jag, minns inte) Vi kramades och hånglade. Några gånger så låg jag på mage med honom ovanpå. Byxorna och kalsongerna neddragna. Jag kände honom mellan skinkorna. Tyckte nog det kändes lite skönt, varmt, men konstigt också. Jag var nog inte direkt kåt. Vi hade ju aldrig sex.
    I vuxen ålder så har jag sugit av tre olika män. Träffade en fjärde också, men då var det bara jag som blev avsugen.

• Anonym (?)
    Visa endast
    I förrgår 10:06 #13

Oj glömde skriva min historia igår...

Men när jag gick i lågstadiet så var jag kär i en tjej och vi var runt 7-8 år. Vi brukade ibland smyga bort för att pussas, men vi började göra mer och mer. En dag visade hon mig sina leopardtrosor, en annan dag det lilla sträcket var mellan hennes ben. Efter att hon visat sin så visade jag min.

En annan dag så provade vi att röra varandra samtidigt men det var jättekonstigt och sedan så pratade vi inte på några dagar hahaha...

Sedan ett litet tag tillbaka så hade jag av misstag råkat se en porrfilm som min bror hade kollat på. Så jag sa till henne att vuxna "gör så här" och hon var nyfiken och jag var nyfiken så vi rörde på varandra igen, hon la sig ner på mage och jag la mig ovanpå henne och vi bara la mot varandra en stund, vi visste inte bättre.

Det var också det sista vi gjorde och sedan någon månad senare så blev hon kär i en annan kille och min svartsjuka var total hahahaha!

Vi har dock gått i samma skola och vi var på samma fest när vi var runt 20 och båda var fulla. Vi kom att börja prata om när vi var vänner i runt den åldern och jag ville kyssa henne och att det skulle leda vidare till annat, men hon låtsades som att vi aldrig gjort något och inget hände haha...

• Anonym (Omkl.­)
    Visa endast
    I förrgår 21:10 #14

Det händer nog en hel del i gympahallarnas omklädningsrum. När jag pysslade med lagidrott minns jag att det runkades i bastun. Jag gjorde inte det, men vet att andra gjorde, både själva och flera tillsammans. Minns att en lagkamrat sprutade på en annan, som var helt oförberedd. Idag hade han väl blivit anmäld för sånt.

Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll