• QAnon

    Så trist att utseendet ska spela så stor roll.

    Jaha, så ingen av er har vågat "make the move" men du utgår automatiskt från att han är ointresserad trots att du gjort lika lite som honom för att visa något mer? Han kan känna likadant som dig och inte vilja blotta sig. Men från ingenstans verkar du ha bestämt att han helt enkelt inte är intresserad och förmodligen för att du är tjock. Du vet redan att han sagt att du är jättesöt och du vet att ni klickar. Varför försöker inte DU göra något?

  • QAnon
    Anonym (Fia) skrev 2020-08-01 23:22:36 följande:
    Det lyser om mig när vi pratar, jag lovar. Och jag har skrivit ett antal ggr till honom, men efter att vi pratat klart om det "viktiga" är det en tumme upp. Aldrig att han bjuder till ett smack. Idag var han hem till mig och hämtade några saker, vi skämtade och pratade några minuter och sen åkte han iväg. Han glömde ett par grejer så då skrev jag om det lite senare och sen blev det tummen upp. Jippi. Så jodå, jag har nog - åtminstone diskret - gjort mina försök.
    Ehm. Nej, du har inte visat något. Inget du skrev är att visa något. Och "diskreta försök" ursäkta men har du träffat män förut haha, diskreta hintar är inte direkt deras grej. Jag har hört så sinnessjukt många historier om män som är helt paffa över att deras tjejkompis/kvinnliga bekanta visat sig gilla dem medan tjejen är förvirrad över att killen inte fattade för de tyckte självklart att det var "100% tydligt". 

    Våga försöka. Bjud ut honom på en dejt, prata om saker som inte tolkas vänskapligt, försök kyssa honom. Var direkt.  
Svar på tråden Så trist att utseendet ska spela så stor roll.