• Anonym (Kaffedraken)

    Kvinna, ligger du i följande scenarios? (Part 2 eller 3)

    Eftersom det var så roligt att fantisera ihop olika scenarior i min förra tråd, inspirerad/kopierad av herrarnas tråd så skriver jag ihop en till! Varför det? Jo för att det är roligt att skriva och det tar bort tankarna på trista grejer i verkliga livet.

     Det här bygger på att du svarar helt ärligt, det går ju att vara anonym, och inte utifrån den du vill vara utan den man du faktiskt är. Du kan svara ja eller nej, motivera gärna. Scenarierna utspelar sig inte parallellt så du kan inte välja och vraka utan de ska bedömas separat. Dessa är inte så mycket klippa och  klistra samt ändra pronomen, utan ur egen fantasi: Absolut inte självupplevda jag svär.

    1. Du är nyss separerad/dumpad/skild och deprimerad som fan. Känner dig nedstämd, frustrerad, övergiven, ensam och mår verkligen piss. Dina vänner med partners vill muntra upp dig och bjuder med dig till sin årliga kräftskiva. Du känner dig lite extra nedstämd, istället för att må bättre av att se alla lyckliga par. Även fast du är med så känner du dig utanför. Du dricker alldeles för mycket och tappar kontrollen över ditt beteende. Du tafsar på en väninnas man, försöker hångla upp en annan väninnas sambo och klappar till en tredje väninna på näsan så att hon får näsblod. Alla dina vänner är skitarga på dig, du skickas hem och vaknar bakfull med enormt stark ångest, trots det har du fullt och klart minne av alla "hyss". 

    På dörren ringer väninnans sambo som du försökte hångla upp. Han blev tänd på dig när du gjorde så och vill nu hemskt gärna ha sex med dig. Han är rätt sexig och du har alltid tyckt bra om honom, du har dessutom redan gjort bort dig så varför inte göra bort dig lite till?

    Ligger du eller inte?

    2. Du har gått på några dejter med en belevad högborgerlig aristokratisk gentleman. En riktig charmör med klass och stil. Utseende som en filmstjärna från 50-talet. Vulgärt jäkla snygg. Det är extravaganta och väldigt trevliga dejter, eftersom han verkar gammaldags så känns det inte så konstigt att ni inte haft sex ännu, han verkar vara typen som vill lära känna någon först. Men han har kysst dig vid dörren när han följt dig hem, kysst dig under en romantisk båttur med hans Yacht och ni har haft mycket romantik. Han gör dig nyfiken och jävligt tänd, och har bjudit med dig hem. Nu äntligen blir det nuppa! Tänker du på väg till hans lantgods.

    Han har en stor fin herrgård med en labyrint av korridorer, salar och rum som han visar dig runt i. Jakttrofeer i form av uppstoppade djurhuvuden pryder väggarna tillsammans med stora porträtt av anfäder med yviga mustascher och damer i klänning med fina håruppsättningar. Det är svulstigt, lyxigt. maskulint och passande till hans person. 

    Men efter han visat sin kollektion av elfenbenskonst, när ni sitter och myser på en isbjörnsfäll framför en gigantisk eldstad med snuskigt dyrt vin i kristallglas dyker en annan kvinna upp. Lika obscent snygg som honom. Han pussar henne och presenterar henne som sin fru. Frun granskar dig ingående, lite som om hon var konstkritiker och studerade någons tavla. Mannen stör inte hennes koncentration. Sedan spricker hon upp i ett vackert glatt leende, berömmer ditt utseende och säger att mannen gjort ett bra val. Men han har inte nämnt någon fru tidigare? Det vet du. Han har visat sin båt, sina bilar, tusen andra grejer men inte sin fru. Men här är du nu ändå med honom och hans fru.

    Som om det var det mest naturliga i världen säger frun att det är upp till dig om hon får vara med när du idkar könsumgånge med hennes man, annars tittar hon bara på, det är ok det med. Visst det är 2020 och folk har udda preferenser, men nyss kändes det som att det var år 1910. 
     
    Ligger du eller inte? (samt får frun vara med eller får hon nöja sig med att titta på?) 

    3. Din svårt handikappade lillasyster har en manlig personlig assistent. Hon har i vanliga fall väldigt svårt att komma överens med sina assistenter, ogillar dem, hamnar i konflikt med dem osv. Men den här snubben inte bara accepterar hon, utan trivs väldigt bra med. Hon är bekväm med alla uppgifter med honom, hygien, adl osv. Hon har även blivit mycket gladare som person, kommer ut mycket mera, hittar på olika grejer. Den här personliga assistenten är verkligen duktig med henne och har höjt hennes livskvalitet mångdubbelt.

    Du gillar också den här assistenten. Han är dels tokigt sexig och dels så duktig med din lillasyster. Du känner dig väldigt attraherad av honom och han är dessutom tydligt attraherad av dig. Risken finns att det här kanske kan sabba för din syster på något sätt, men det behöver ju inte bli så. Du misstänker även att din syster är på sätt och vis attraherad av honom, fast agerar inte på det, så hon kanske kan bli svartsjuk sur även av den anledningen. Men som sagt, han är väldigt attraktiv utseendemässigt och fin som människa, och det lockar ju självklart.

    Ligger du eller inte?

    4. Du har träffat en riktig pudding, sjukt sexig och han tänder dig enormt. Ni har pratat hela kvällen och du känner att ni verkligen klickar på alla plan. Du vill verkligen ligga med honom. Men han överraskar genom att ta fram en prislista för sina sexuella tjänster. Han är alltså en sexarbetare, en gigolo. En jävligt dyr sådan dessutom. Ligger du med honom kommer du som billigast undan med att bli fem tusen fattigare. Det är en snabbis bakifrån på krogtoaletten-kostnad. Det du kan haft i åtanke att du vill göra med honom och du kan vara uppe i tio tusen. Som allra värst 15, men då får du göra precis vad du vill med honom i 24h. 

    Ligger du eller inte?

    Numrera svaren eller formulera dem så att man vet vilken herre svaret gäller. Det här är förstås ett helt vetenskapligt test från FHM.

  • Svar på tråden Kvinna, ligger du i följande scenarios? (Part 2 eller 3)
  • Anonym (Kaffedraken)

    Nej till alla. Ligger fortfarande endast med sådana jag är i ett seriöst förhållande med. Hade för övrigt dessutom aldrig i livet tafsat på eller kysst mina vänners män, fyfan. Mannen som hade fru hade jag skällt ut rejält för att ha lurat mig och slösat min tid.

  • Anonym (Kaffedraken)

    1) Nej, självklart ligger jag inte med vänner/släkts partners oavsett alla omständigheter.

    2) Nej, inte om jag också är väldigt attraherad av frun (vi snackar major magnetisk dragningskraft här) och hon också kan tänka sig deltaga aktivt. Har aldrig haft sex med en kvinna, men varför inte testa om känslorna är helt överväldigande. Aldrig ha med någon som skall "titta på". Fast antagligen skulle det inte bli något alls överhuvudtaget för uppstoppade djurhuvuden på väggarna skulle få mig helt avtänd redan innan vi hunnit så långt att frun gjort entre i sammanhanget.

    3) NEJ NEJ NEJ ABSOLUT inte, om min svårt sjuka lillasyster äntligen fått en personlig assistent som allt funkar klockrent med skulle jag verkligen vända ut och in på mig för att inte råka förstöra något av misstag. Om jag var så fruktansvärt attraherad av karlen att jag inte kunde låta bli att fladdra med ögonfransarna etc när jag var i närheten av honom skulle jag undvika att helt enkelt besöka min syster när han arbetade.

    4) Betala för sex/manligt sällskap? Det var det dummaste jag hört. All attraktion skulle försvunnit helt när prislistan dök upp.

    Ts, dessa scenerier var alltför extrema och orealistiska. Tror inte du hittar någon som skulle svara "ja" i något av fallen. De var inte lika underhållande som din andra tråd, där man åtminstone kunde fundera lite.

  • Anonym (Kaffedraken)

    1. Självklart skulle jag för det första aldrig supa mig så överjävligt full att jag tappar kontrollen, och för det andra så tar jag inte uppbrott så hårt, oavsett om det är jag som dumpat eller blivit dumpad, så jag skulle aldrig riskera hamna i en sådan situation. Men nej, jag undviker upptagna män, allra helst om de "tillhör" ngn jag känner.

    2. Tack, men jag är varken exhibitionist eller binyfiken. Pass!

    3. Aldrig att jag skulle vara så självisk att jag skulle riskera förstöra för min sjuka syster! Skulle hans anställning upphöra så småningom pga att han t ex byter yrke, har en tidsbegränsad anställning, eller dylikt, så skulle jag möjligtvis visa mitt intresse vid en senare tidpunkt.

    4. Betala för sex? What kind of a loser do you take me for? Bwahahaha xD

  • Anonym (Kaffedraken)

    Så fullständigt osannolika scenarion så nej till allt för att det är för mycket porrnovell över det hela. Känns som dåliga manus till porrrfilm från 70-talet

  • Anonym (Kaffedraken)

    Nej i alla fallen. Möjligen ja i fallet med gentlemannen, i så fall utan frun, men jag skulle nog tycka det var för creepy.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Fjäril kär skrev 2020-08-02 18:19:57 följande:

    Så fullständigt osannolika scenarion så nej till allt för att det är för mycket porrnovell över det hela. Känns som dåliga manus till porrrfilm från 70-talet


    Jag hade vart suverän på att skriva dåliga porrmanus så det tar jag som en komplimang. Tänker jag porrmanus kan jag på rak arm komma på minst ett halvdussin porrfilmsideer med dåliga handling och osannolika karaktärer.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Hade varit kul att se några valbara scenarion med män som är fullt troliga att man skulle kunna följa med hem i alla fall på en ons. Män som på lite mer diffusa sätt får en att tveka. Såna män man snackar om dagen efter med sina väninnor. Typ 25-år äldre kostymnissen som limmar på en tjej på den bättre krogen, stinker av billig parfym och är halvpackad. Drar en vals om att han är direktör (fast man fattar att han är både vanlig anställd men resande och garanterat är gift fast han inte erkänner). Snygg men ser ut som en klichée.

    Eller den väldigt mycket yngre killen som raggar stenhårt på campingens kareokekväll, ser ut som Harry Potter och tror att han är guds gåva till kvinnorna. Framgången beror på moderskänslor mer än attraktion.

    Eller fotbollssupportern som har en blöt kväll efter ett lyckat derby och vrålar favoritlaget högljutt stup i kvarten, spiller ut flera öl på borden, och envisas med att att bli ditt kvart-i-två-ragg. Grisiga jeans med häng, snusläpp och lagets halsduk, tisha och keps..

    Eller den typiska playern med chilensk bakgrund som är välklädd och vältränad och charmig, flashar med dyr klocka och märkesskjorta, bjuder på skumpa, raggar på hela kompisgänget, är själv nykter och visar sig att han kör nattens svarttaxi hemåt...

  • Anonym (Kaffedraken)

    Nej på alla.

    Alla scenarion är lite för extrema för att jag ens skulle överväga att ligga. Råder liksom ingen tvekan.


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Johanna) skrev 2020-08-02 21:01:26 följande:

    Hade varit kul att se några valbara scenarion med män som är fullt troliga att man skulle kunna följa med hem i alla fall på en ons. Män som på lite mer diffusa sätt får en att tveka. Såna män man snackar om dagen efter med sina väninnor. Typ 25-år äldre kostymnissen som limmar på en tjej på den bättre krogen, stinker av billig parfym och är halvpackad. Drar en vals om att han är direktör (fast man fattar att han är både vanlig anställd men resande och garanterat är gift fast han inte erkänner). Snygg men ser ut som en klichée.

    Eller den väldigt mycket yngre killen som raggar stenhårt på campingens kareokekväll, ser ut som Harry Potter och tror att han är guds gåva till kvinnorna. Framgången beror på moderskänslor mer än attraktion.

    Eller fotbollssupportern som har en blöt kväll efter ett lyckat derby och vrålar favoritlaget högljutt stup i kvarten, spiller ut flera öl på borden, och envisas med att att bli ditt kvart-i-två-ragg. Grisiga jeans med häng, snusläpp och lagets halsduk, tisha och keps..

    Eller den typiska playern med chilensk bakgrund som är välklädd och vältränad och charmig, flashar med dyr klocka och märkesskjorta, bjuder på skumpa, raggar på hela kompisgänget, är själv nykter och visar sig att han kör nattens svarttaxi hemåt...


    HAHAHAHA - jag älskar dina scenarier!

    Ser alltihop framför mig, speciellt han som vrålar favoritlaget högljutt så där helt apropå, kanske tom mitt under själva akten när han "kommer" vrålar han BAJEN eller något annat lagnamn.

    Så jag hänger på för skojs skull:
    1) Kostymnissen - nej, avskyr fulla killar, killar som stinker parfym samt killar som försöker skryta. Väldigt avtändande.

    2) Harry Potter wannabeen - ja kanske om jag tycker tillräckligt synd om honom efter alla hans ansträngningar under kvällen. Fast samtidigt skulle jag vara lite rädd för att han skulle bli väldigt påhängsen efteråt.

    3) Fotbollskillen - nej! hahaha - fylla och fotboll extremt oattraktivt i min bok.

    4) Här får jag väl tyvärr säga att risken kanske blir ett nja (dras till lite mörkare killar som latinos, sydeuropéer om jag bara vill ha ett ons, ej mena killar dock), under förutsättning att någon i min bekantskapskrets har någon som helst lite koll på vem killen är.
  • Anonym (Kaffedraken)

    1. Aldrig. Om kvinnan var helt okänd för mig kanske jag skulle ligga med en upptagen man i något läge, men inte med en väninnas man.

    2. Otroligt svår att leva mig in i den. Säger troligen nej, men vet inte.

    3. Tycker inte den här är så extremt big no no. Om jag råkar träffa en intressant man tycker jag inte det gör något att det var via syrran. Definitivt möjlig, men skulle tänka något varv extra och i verkligheten känna av då.

    4. Öh, nej. Självklart nej.

  • Anonym (Kaffedraken)

    1) nej, mina vänner betyder mer än 3 sek orgasm

    2) nej, är inte lesbisk eller lagd åt det hållet

    3) nej, min syster betyder mer än 3 sek orgasm

    4) nej. Jag är inte kriminell

Svar på tråden Kvinna, ligger du i följande scenarios? (Part 2 eller 3)