• Anonym (Trött på allt)
    Sun 2 Aug 2020 19:45
    47 visningar
    0 svar
    +1
    0
    47

    Misslyckad

    Små syskonen har familj och barn, stabila förhållanden. Själv har jag inte ens en vän eller någon att umgås med. Dragit på mig skulder sista halvåret och allt känns skit. Varför ska man fortsätta för? Är över 30 redan. Ser inget framåt. Inga drömmar, har inte råd att hitta på någonting heller. Mest inne och ruttnar eller sitte ute några timmar och ruttnar. Suset o ventilationen ekar och känns som en storm. Va fan ska man fortsätta för?

    Ja livet kan säkerligen ta en annan vändning en dag. Men knappast här i något närområde. Är dessutom en snubbe vilket gör hela min sits oattraktiv för kvinnor.

    Visst vill skjuta pilbåge, bygga egna uppfinningar, lär mig måla, träna, börja med skydiving o få lyckan till en trogen fru och skaffa barn. Men lär inte hända här. Känner mig inte hemma någonstans. Flyttat under en 10 års period runt överallt för att "finna" möjligheterna och något lugn och trygghet och en plats där.man kan trivas på. Men hittar det inte någonstans.

    Ingen att umgås med ens. Grannen (vi båda är nyinflyttade) brukar man prata lite med som en ev kompis. Den fyllde igår och blev inte inbjuden till fest. (Bara kompisar där då). Den vet att jag är ensam. Men mm tråkigt. Varför försöker man fortsätta andas för undrar jag. Livet tiden bara går tickar på och själv bara ruttnar.man levandes.

    Brukar föröska hitta på saker på sommaren men slutar alltid lika dant upp ensam.

    Har depression visst, eller snarare en rejält extrem dos av verkligheten och sitter i en livs fil där man aldrig lyckas hitta ett glädjande spår trots hur många spår man än krossar. Hatar det här och mig själv.

Svar på tråden Misslyckad