• Gaia13

    Jag är kåt

    Min kille och jag rör knappt varandra, senaste gångerna då jag nämnar mig honom så avvisar han mig. Jag vill fan inte bli avvisad igen så jag bara är, väntar på honom men han är inte så sugen. Vi har en dotter på 4månader tillsammans, vi bor inte ihop och vi kanske träffas några gånger i veckan, han sover över ibland. Han mår inte så bra, har ångest och är deprimerad, äter SSRI medicin som dels påverkar sexlusten. Han säger också att han inte alltid tycker om att vara hos dottern och mig, att han blir uttråkad vilket jag blir väldigt ledsen över. Jag försöker bemöta honom på bästa sätt jag kan, men ibland blir jag grinig för vi nästan aldrig ligger med varandra, och när vi ligger med varandra så är det helt jävla underbart. Jag är jävligt kåt nuförtiden så jag tycker det är tråkigt bara allt detta. Han föredrar att ligga hemma och läsa än att vara hos oss. Jag känner mig sviken, inte bara för sexet utan för att vi skulle ju vara en familj, jag kämpar på med allt själv för att det ska funka, jag är så förvirrad. Jag vill ju finnas där för honom och stötta honom. Jag har pratat med honom om allt detta, han blir bara arg och går iväg eller så slänger han på luren. Vad hade du gjort?

  • Svar på tråden Jag är kåt
  • Anonym (Anonym)

    Hej, det är ju trist förstås men du kan ju alltid leka med dig själv ibland då du är kåt, och han inte vill! Bra att få ut energin på något sätt än att kväva den.

  • Anonym (KalleP)

    Ledsen att höra. Kan inte förstå hur man ens kan säga att man blir uttråkad, då bör man inte ena från början ha skaffat barn.

    Är själv i en relation med världens underbaraste fru och har två underbara barn. Men känner mig själv otroligt ensam mest pga total avsaknad av närhet från min fru så jag förstår vad du känner. Inget sex = ingen relation.

  • Anonym (Hazze)

    tjejer alltså, aldrig nöjda Tyst
    här är en man som läser mycket, en bildad man, men nej. när kvinnan är kåt då vill hon ha en obildad neandertalare som tar henne.Obestämd
    annars brukar det låta att det är typiskt män som bara vill ha sex Skrikandes

  • Anonym (Kille_sport)

    Tjena, har exakt samma problem fast min fru.

    Kämpar å kämpar.

    Har kommit till den gräns att försöker hitta en kk på sidan om.

    Jag hoppas jag hela tiden nu ska hitta en fullträff.

    Eftersom det inte bjuds så måste man ju göra det förbjudna.

  • Anonym (hjälp)

    jag tror att du behöver gå vidare ... han behöver hjälp .. i dessa tider är det inte så lätt .. men .. ni har ett barn .. det är prioritet nr 1...om du är kåt kan du fixa det lätt ...

Svar på tråden Jag är kåt