• Alex1992

IVF hösten/vintern 2020

Tiara8 skrev 2020-12-08 10:43:05 följande:

Hej tjejer!

Liksom ni andra så går jag och känner efter vartenda litet graviditetstecken, är på ruvdag 6 efter insättning av en fem dagars. Lutinusen ger ju liknande graviditetssymtom och jag är extremt trött, får rejäl molvärk/mensvärk från och till samt ont i ryggen. Mitt försök var av en färsk blasocyst. Kunde verkligen inte låta bli att göra ett tidigt graviditetstest idag, jag vet så väl att det är alldeles för tidigt (hade insättning i onsdags) men jag är såååå nyfiken. Fick detta svar, vad tror ni? Det är ju ett svagt streck men samtidigt kanske jag fortfarande är fullproppad av massa mediciner efter alla sprutor etc som her någon typ av utslag. Vad tror ni? Vågar inte ta ut något i förskott <3

Jag skulle våga säga att du är gravid, grattis! Svagt ska det vara eftersom du endast är på ruvardag 6 :). Fick du en svag dos av otrivelle 27/11 så borde inte testet vara så ?starkt? 8 dagar senare, Utan de ska vara ute från kroppen! Jag tog grav test dag 4 med en blastocyst (fryst) så ingen hormonspruta och de visade svagt plus och nu är jag gravid i vecka 19 :) gör ett nytt test senare för att se att strecket ökar.
Svar på tråden IVF hösten/vintern 2020