IVF hösten/vintern 2020
Då hoppas vi på ett plus :) jag har testdag på fredag :)
Har du fått några symptom?
Jag håller tummarna och tårna att du får plus på fredag <3
Då hoppas vi på ett plus :) jag har testdag på fredag :)
Ok hoppas på äl före helg då! Vad jag har läst är det lite olika när de tycker man ska ta Ovitrellen. Ägglossning sker ju då inom 36 h typ.
Jopp imorgon är ET isf
Hade det i typ två dagar sedan försvann dem :)
Jag har haft väldigt spända bröst men det försvann helt i helgen, vet inte om det är bra eller dåligt? Brukar annars ha det innan mensen så vi får väl hoppas på att det är positivt. För övrigt så mår jag faktiskt skit.. jag har testat positivt för covid-19 så jag är inte alls pigg. Feber, ont i kroppen, huvudvärk och hosta. Jag hoppas inte detta kommer påverka något.... men man vet ju aldrig.
Det här blev ju inget positivt inlägg haha ;)
Tack!! Jag håller alla mina tummar och tår för dig också att det äntligen ska lyckas! <3
Vet någon om mensen blir sen pga progesteron tabletterna?
Testdag idag och det visade negativt... har även fått min mens :(
Har pratat med Livio och vi kör igång igen efter Jul. Försöker tänka positivt men det är svårt...
Lycka till alla ni andra!! <3
Ja, samtidigt så är det vårt första försök och jag är medveten om att det här kan ta tid och att man troligtvis får göra flera försök. Men lite hoppades man ju ändå. Men men nu tar vi nya tag :)
Men du har inte haft några mer bruna flytningar? Det känns ju i sådana fall positivt :) jag hann inte sluta med lutinus, min mens kom t om en dag tidigare. Har du några andra symtom?
Då håller vi alla tummar för att det visar positivt imorgon! :)
Ja, samtidigt så är det vårt första försök och jag är medveten om att det här kan ta tid och att man troligtvis får göra flera försök. Men lite hoppades man ju ändå. Men men nu tar vi nya tag :)
Men du har inte haft några mer bruna flytningar? Det känns ju i sådana fall positivt :) jag hann inte sluta med lutinus, min mens kom t om en dag tidigare. Har du några andra symtom?
Då håller vi alla tummar för att det visar positivt imorgon! :)
Ååååh!! Grattis! :) <3 så glad för din skull. Äntligen ett plus!! Såklart det kommer gå bra, nu ska du bara njuta :)
Du ger mig hopp! <3
Härligt! Stort grattis! :)
Jamen jag blir helt tårögd jag med! Så stort grattis!