IVF hösten/vintern 2020
Grattis ??
Grattis ??
[quote=80779998][quote-nick]Linngustafssson18 skrev 2020-11-21 14:48:15 följande:[/quote-nick]
Halloj! Ja visst, superspännande! Hm.. en jäkla bergochdalbana menalt. jag har haft molvärk sedan återföringen, men antar att molvärken RD 1&2 kom ifrån katetern som de använde vid återföringen. Jag har testdag den 27e. Testade imorse (varför vet jag inte haha) men det var ju självklart negativt.Vi har också en kvar i frysen, också vårt 1:a försök. Hoppas det blir eran tur nästa insättning. Jag håller på er stor kram
[/quote
Ge inte upp, jag testade på RD5 och det blev negativt, testade igen idag på testdagen och det blev ett plus på stickan.
Håller tummarna att du också får ett plus den 27:e :)
Blir tårögd av att läsa de här, stort grattis till er och hoppas att allt ska gå bra för er :)
Vet någon av er möjligtvis vad progesteron sprutorna heter? Eller heter som bara progesteron sprutor?
Tacksam för svar :)
Kommit lite rosa nu :(
Är rd 10 idag och fick min mens förra gången på rd 10 men då hade jag även mensvärk har jag inte nu
Testdag på söndag. Kommer lite mer och mer men ingen värk än. Vi går se hoppet sjönk man blir så besviken
Är på ruvardag 3 & haft väldans ont & molande värk i mage & bak i ?rygg?
Är det ett dåligt eller bra tecken??
Vet någon hur jag kan få tag på progesteron vaginala tabletter?
Min ivf klinik säger att jag måste ta dom i 3 månader och jag har inga kvar.
Sverige accepterar inte recept från Turkiet.
Har någon kanske kvar tabletter som jag kan köpa?
Tacksam för hjälp :)
Jag har lutinus nästan 2 paket kvar
Klart vart i landet bor du?
Har du Facebook eller en mejl så vi kan ta kontakt där