• Kovcci

IVF hösten/vintern 2020

Thessan81 skrev 2020-11-21 12:36:24 följande:

Grattis ??

Tack så jätte mycket :)
  • Kovcci

[quote=80779998][quote-nick]Linngustafssson18 skrev 2020-11-21 14:48:15 följande:[/quote-nick]

Halloj! Ja visst, superspännande! Hm.. en jäkla bergochdalbana menalt. jag har haft molvärk sedan återföringen, men antar att molvärken RD 1&2 kom ifrån katetern som de använde vid återföringen. Jag har testdag den 27e. Testade imorse (varför vet jag inte haha) men det var ju självklart negativt.Vi har också en kvar i frysen, också vårt 1:a försök. Hoppas det blir eran tur nästa insättning. Jag håller på er  stor kram

[/quote

Ge inte upp, jag testade på RD5 och det blev negativt, testade igen idag på testdagen och det blev ett plus på stickan.

Håller tummarna att du också får ett plus den 27:e :)

• Kovcci
    Dhalia skrev 2020-11-21 16:46:40 följande:

Blir tårögd av att läsa de här, stort grattis till er och hoppas att allt ska gå bra för er :)

Tack så jätte mycket <3
  • Kovcci

Vet någon av er möjligtvis vad progesteron sprutorna heter? Eller heter som bara progesteron sprutor?

Tacksam för svar :)

• Kovcci
    Thessan81 skrev 2020-11-26 17:01:09 följande:

Kommit lite rosa nu :(

Jag fick också det på RD7 och på testdagen den 21 så fick jag ett plus. Jag har absolut inga symptom, inga ömma bröst eller något. Känner mig inte ens gravid. Gjorde test idag igen och det är fortfarande plus.

Så ge inte upp än :)
  • Kovcci
    Thessan81 skrev 2020-11-26 18:40:50 följande:

Är rd 10 idag och fick min mens förra gången på rd 10 men då hade jag även mensvärk har jag inte nu

Tack så jätte mycket :)

På RD7 fick jag rosa/brunt fläck på trosskyddet. Fick inte heller något när jag torkade mig. Kontaktade min läkare och han sa de kan bero på att ägget har fäst så du behöver inte vara orolig. Vi håller tummarna att det är samma sak för dig också <3

När har du testdag?
  • Kovcci
    Thessan81 skrev 2020-11-26 20:48:31 följande:

Testdag på söndag. Kommer lite mer och mer men ingen värk än. Vi går se hoppet sjönk man blir så besviken

Hoppas verkligen att du får ett plus på söndag. Håller tummarna hårt.
  • Kovcci
    GlitterLina skrev 2020-11-26 22:55:17 följande:

Är på ruvardag 3 & haft väldans ont & molande värk i mage & bak i ?rygg?

Är det ett dåligt eller bra tecken??

För mig va de ett bra tecken, jag hade samma sak från RD1 eller 2 och jag plussade på testdagen. :)
  • Kovcci

Vet någon hur jag kan få tag på progesteron vaginala tabletter?

Min ivf klinik säger att jag måste ta dom i 3 månader och jag har inga kvar.

Sverige accepterar inte recept från Turkiet.

Har någon kanske kvar tabletter som jag kan köpa?

Tacksam för hjälp :)

• Kovcci
    Thessan81 skrev 2020-11-30 17:49:47 följande:

Jag har lutinus nästan 2 paket kvar

Får jag köpa dom av dig? <3
  • Kovcci
    Thessan81 skrev 2020-11-30 22:45:18 följande:

Klart vart i landet bor du?

Bor i Malmö :)
  • Kovcci
    Thessan81 skrev 2020-12-01 09:17:44 följande:

Har du Facebook eller en mejl så vi kan ta kontakt där

Jag har ingen facebook men jag skrev till dig på meddelanden här på FL :)
Svar på tråden IVF hösten/vintern 2020