• Anonym (iq fiskmås)

    Totalt fel i skallen

    Har ingen diagnoser. Men är alldeles för trög och dum för att klara av ett jobb. Alla jobb har varit misslyckanden. Har säkert alldeles för lågt iq och eq i vad gällande allt. Klarar inte utbilda mig då jag är som sagt för trög. Sjukvården ser inte bristerna med mig. Men är totalt jävla handikappad i allt. Precis allt. Är inte bra på någonting ärligt talat. Misslyckas med allt. 

    Vart ska jag ta vägen?
    Finns ingen plats för mig någonstans för en idiot som mig.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-08-03 20:37
    Och nej, jag skojar inte!

  • Svar på tråden Totalt fel i skallen
  • Anonym (Anonym)

    Din självinsikt är uppfriskande och tyder på en större mental kapacitet än de flesta.

    Med det sagt, har du försökt med Samhall? Kanske någon praktisk utbildning annars?

  • Anonym (...)

    Jag vet inte vad jag ska säga men vill skicka en luftkram och hoppas att du snart hittar någon eller något som får dig att se ditt egna värde.

  • Anonym (Men!!!)

    Bärplockning kanske kan vara ett jobb för dig. Ensamt, repetitivt och krävs ingen större talang. Fast visst, lite rapp bör man vara så det blir några bär...

    Eller kanske plantering av träd/skott?

  • Anonym (C)

    Saknar information. Ålder? Vilka jobba har du testat? Utbildning, betyg? Vad säger arbetsförmedlingen, Försäkringskassan, syokonsulenten?

  • Anonym (Språksnuten)
    Anonym (iq fiskmås) skrev 2020-08-03 20:34:55 följande:

    Har ingen diagnoser. Men är alldeles för trög och dum för att klara av ett jobb. Alla jobb har varit misslyckanden. Har säkert alldeles för lågt iq och eq i vad gällande allt. Klarar inte utbilda mig då jag är som sagt för trög. Sjukvården ser inte bristerna med mig. Men är totalt jävla handikappad i allt. Precis allt. Är inte bra på någonting ärligt talat. Misslyckas med allt. 

    Vart ska jag ta vägen?
    Finns ingen plats för mig någonstans för en idiot som mig.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-08-03 20:37
    Och nej, jag skojar inte!


    Det är varken stavfel eller grammatiska fel i ditt inlägg. Du skriver bättre än vad många som har jobb gör. Om du har problem med att jobba så beror det inte på intelligensen.
  • Jemp

    Hur yttrar sig problemen?

    Jag tror inte alls du är för ointelligent för att klara av varken utbildning eller jobb. Man klarar betydligt mer än man tror och det finns gott om hjälp att få både vad gäller anpassningar, studieteknik och sätt att strukturera upp.

    Vad skulle du vilja göram

Svar på tråden Totalt fel i skallen