• Anonym (Nyfiken)

    Hade du kunnat vara med en som är trans?

    En fråga till heteromän och heterokvinnor.

    Hade du som är en heterosexuell man kunnat vara tillsammans med en transkvinna?

    Hade du som är en heterosexuell kvinna kunnat vara tillsammans med en transman?

    Kommentera gärna i tråden, eller rösta bara.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hade du kunnat vara med en som är trans?
  • Anonym (nope)

    Absolut inte. Jag klarar inte ens gemene sojapojke. 

  • Anonym (Straight kvinna)

    Nej, tanken på en transkvinna (eller transman) är ingen jag går igång det allra minsta på. Hellre en cis-kvinna i så fall.

  • Anonym (.)

    Nej, det hade jag verkligen inte.
    Jag hade inte kunnat leva med någon som jag stundtals måste förhålla mig till så som denne vore min syster.

  • Anonym (Straight kvinna)
    Robert 832 skrev 2020-08-04 20:01:28 följande:

    Är detta en frågeställning som egentligen bottnar i synsättet att individen bestämmer sitt eget kön och andra borde/ska kunna acceptera det eller vara transfober?


    Kan inte se att man är mer transfob för att man inte tänder på transpersoner, än man är homofob för att man inte är homosexuell.

    Jag ser mig som straight men det är många, många män som jag inte tänder på. Är inte mindre straight för det.
  • AlexSf

    Absolut. Men kan inte rösta pga Bi. Men skulle utan tvekan ha både sexuellt och romantiskt förhållande med trans män och kvinnor.

  • Anonym (Anonym Man ja)

    Ja, jag skulle kunna tänka mig att ha sex med en transa. Det är sexigt med kuk och bröst på samma kropp.

  • Anonym (Anonym Man ja)
    Anonym (Hasse) skrev 2020-08-05 19:28:24 följande:

    Jag har förkärlek till transtjejer,jag har två stycken som kk och jag har aldrig haft bättre sex.


    Spännande! Har de bröst och en fungerande kuk?
  • Anonym (Hasse)
    Anonym (Anonym Man ja) skrev 2020-11-11 08:57:59 följande:

    Spännande! Har de bröst och en fungerande kuk?


    Ena har bröst kukarna fungerar på båda men dom är inte så förtjusta att jag rör dom
  • Anonym (Hasse)
    Anonym (Anonym Man ja) skrev 2020-11-11 08:57:59 följande:

    Spännande! Har de bröst och en fungerande kuk?


    Ena har bröst kukarna fungerar på båda men dom är inte så förtjusta att jag rör dom
  • Anonym (Anonym Man ja)
    Anonym (Hasse) skrev 2020-11-12 05:37:37 följande:

    Ena har bröst kukarna fungerar på båda men dom är inte så förtjusta att jag rör dom


    Jaha, så det är inte som i porrfilmerna där dom gärna sätter på och blir avsugna.

    Hur njuter dom då om man inte får ta på kuken?
  • Anonym (Hasse)

    Dom jag har varit med njuter av att suga kuk och bli knullade i deras transfittor så vill de ha närhet och hångel

  • Robert 832
    Anonym (Straight kvinna) skrev 2020-09-16 09:20:29 följande:
    Kan inte se att man är mer transfob för att man inte tänder på transpersoner, än man är homofob för att man inte är homosexuell.

    Jag ser mig som straight men det är många, många män som jag inte tänder på. Är inte mindre straight för det.
    Du skulle bara veta hur många i lbtq-kretsar resonerar. DE bestämmer sitt kön, du ska bara finna dig i DERAS definition av sig själva. Så det spelar ingen roll att du säger dig vara heterosexuell då en transkvinna identifierar sig som kvinna och har du en annan syn på saken faller du under kategorin transfob.
  • Anonym (Queer)
    Robert 832 skrev 2020-11-22 15:20:52 följande:

    Du skulle bara veta hur många i lbtq-kretsar resonerar. DE bestämmer sitt kön, du ska bara finna dig i DERAS definition av sig själva. Så det spelar ingen roll att du säger dig vara heterosexuell då en transkvinna identifierar sig som kvinna och har du en annan syn på saken faller du under kategorin transfob.


    Bullshit!
  • Anonym (I garderoben)
    Lumbago skrev 2020-11-22 23:21:50 följande:

    Jag skulle gärna ha sex med flera transor på samma gång eller i rad efter varandra. De tar mig, jag suger av dem och runkar åt dem timmar i sträck :)


    Samma här. Storkukade transor är så jäkla tändande.
  • Anonym (Hasse)

    Jag ska träffa min kk i kväll som är en sexig transa för skönt sex,jag är 50-år och hen är 30

  • Anonym (Bi man)

    Gammal tråd men absolut hade jag kunnat det. Både gällande sex och förhållande. Finns jättemånga snygga med eller utan bröst, det spelar ingen roll.

  • Någon snubbe

    Haft ett 10-tal. Nästan roligare än riktiga tjejer för det mesta, har haft tur med sådana som tar för sig. Gillar dock små snoppar lite skönare för min del.

  • Anonym (Anonym)

    Transpersoner är så osexigt det kan bli. Aldrig i livet att jag skulle känna attraktion till en sådan människa.

Svar på tråden Hade du kunnat vara med en som är trans?