• Anonym (Zra)

    Tänker ni på era föredetta?

    Tänker ni på något av era ex fortfarande? Hur ofta?

    Hur lång tid har gått sen det tog slut och hur ser er livssituation ut idag?

  • Svar på tråden Tänker ni på era föredetta?
  • Anonym (Mm)

    Tänker på mitt ex nästan dagligen. Saknar honom. Saknar oss. Saknar hans mamma.

    Jag och min nuvarande har det inte bra och det lär ta slut mellan oss, förr eller senare.

  • Anonym (X)

    Ja. 10 år har gått och jag saknar honom fortfarande. Jämför honom med min nuvarande. Jag tänder mer på min nuvarande sexuellt. Men exet finns en annan dragningskraft till också.

  • Fjäril kär

    Ja på min exman jag skilde mig från för ett par år sedan. Vi har barn ihop och vi har gott samarbete så vi hörs av naturliga skäl ganska ofta. Jag tänker på honom ur perspektivet att han varit min bästa vän i 16 år och vet att han fortfarande ställer upp för mig om det behövs. Vi är färdiga med varandra och har gått vidare. Så det är rent vänskapliga tankar.

  • Anonym (Zra)
    Anonym (X) skrev 2020-08-04 20:17:55 följande:

    Ja. 10 år har gått och jag saknar honom fortfarande. Jämför honom med min nuvarande. Jag tänder mer på min nuvarande sexuellt. Men exet finns en annan dragningskraft till också.


    Hur länge var ni tillsammans? Jag är i en väldigt liknande situation. Funderar på när det ska gå över och varför just en specifik person kan finnas kvar så länge medans andra förblir minnen.
  • Anonym (Zra)
    Fjäril kär skrev 2020-08-04 20:39:35 följande:

    Ja på min exman jag skilde mig från för ett par år sedan. Vi har barn ihop och vi har gott samarbete så vi hörs av naturliga skäl ganska ofta. Jag tänker på honom ur perspektivet att han varit min bästa vän i 16 år och vet att han fortfarande ställer upp för mig om det behövs. Vi är färdiga med varandra och har gått vidare. Så det är rent vänskapliga tankar.


    Har ni gått vidare med andra i era liv? Skönt att det bara är vänskapligt.
  • Anonym (TT)

    Ja, då och då. Inte så ofta. Tänker då mest på allt kul vi gjorde. Vi har haft kontakt då och då, som gamla vänner kan ha. Det tog slut för 20 år sedan och jag har varit tillsammans med nuvarande i femton år. Både exet och jag är gifta och har barn. Flirtar genom åren tänker jag mycket sällan på.

  • Anonym (Exman)

    Tänker på min exman ibland och det är inga snälla tankar. Vi skilde oss 1998 och har inte träffat våra barn sedan dess. Detta gör mig så arg fortfarande efter alla år. Barnen som idag är 28 och 24 år är såklart inte heller glada över situationen. Nu har jag ett barnbarn som blir 4 år i höst som han inte heller träffat eller kommer att träffa antar jag.

  • Fjäril kär
    Anonym (Zra) skrev 2020-08-04 21:01:18 följande:

    Har ni gått vidare med andra i era liv? Skönt att det bara är vänskapligt.


    Ja han har nyligen förlovat sig och blivit sambo och jag dejtar på mitt håll. Det tog dock lång tid att nå den vänskap vi har då jag lämnade honom och han inte alls ville skiljas.
Svar på tråden Tänker ni på era föredetta?