• Mr nice

    Oskyddat med risk för att bli gravid

    Finns det många tjejer/kvinnor som tänder på risken att bli gravida vid oskyddat sex med en okänd man ?

  • Svar på tråden Oskyddat med risk för att bli gravid
  • Anonym (Farligt)
    Mr nice skrev 2020-08-05 11:59:30 följande:

    Finns det många tjejer/kvinnor som tänder på risken att bli gravida vid oskyddat sex med en okänd man ?


    De gånger jag har gjort det har det varit väldigt tändande, ja.
  • Anonym (Skäms lite men vafan)
    Mr nice skrev 2020-08-05 11:59:30 följande:

    Finns det många tjejer/kvinnor som tänder på risken att bli gravida vid oskyddat sex med en okänd man ?


    När jag bodde utomlands en gång så backpackade jag i olika länder. Tydligen var detta rättså vanligt där då jag berättade om mina egna erfarenheter. Jag hade vid 2 olika tillfällen träffat 2 olika tjejer. Vi hade umgåtts och sedan haft sex, ingen av oss hade kondomer till hands men vi ville ligga så vi låg utan kondom. Jag kom i båda. En blev sur men den andra tog tag om min röv och sa "ja fyll mig" när jag skulle komma. Blev lite rädd efteråt men de visste inte vem jag var egentligen. Vet dock att ingen av dem blev gravida, men det var sjukt upphetsande att spruta i en främling utan skydd.

    Sedan så hade en tjej som jag träffade varit med om samma sak och hon var lite rädd men tyckte att det var upphetsande, men hon skulle ha mens veckan efter, kanske i alla fall haha. Vet inte hur det gick för henne
  • Mr nice
    Anonym (Farligt) skrev 2020-08-05 13:34:11 följande:

    De gånger jag har gjort det har det varit väldigt tändande, ja.


    Ja precis det är en obeskrivlig känsla , sexet blir så upphetsande och så otroligt intimt att få ligga över kvinnan i missionären titta henne i ögonen när man sprutar i henne
  • Anonym (Farligt)
    Mr nice skrev 2020-08-05 13:57:54 följande:
    Ja precis det är en obeskrivlig känsla , sexet blir så upphetsande och så otroligt intimt att få ligga över kvinnan i missionären titta henne i ögonen när man sprutar i henne
    Jo, men sen kommer ångesten över vad man har gjort. Aldrig mera tänker man, men så ligger man där igen efter ett halvår eller ett år... 

    Har du gjort det många gånger? Aldrig åkt dit på något?
  • Mr nice
    Anonym (Farligt) skrev 2020-08-05 14:01:59 följande:

    Jo, men sen kommer ångesten över vad man har gjort. Aldrig mera tänker man, men så ligger man där igen efter ett halvår eller ett år... 

    Har du gjort det många gånger? Aldrig åkt dit på något?


    Ja har gjort det hyfsat många gånger och det har tagit sig några gånger vilket gör att man blir enormt glad och vet att det tog sig vid ett samlag . Själv har du fått plus någon gång?
  • Anonym (Farligt)
    Mr nice skrev 2020-08-05 14:09:50 följande:
    Ja har gjort det hyfsat många gånger och det har tagit sig några gånger vilket gör att man blir enormt glad och vet att det tog sig vid ett samlag . Själv har du fått plus någon gång?
    Gjort främmande kvinnor gravida alltså? Är det så roligt? Har de fött barnen?

    Nej, alltid klarat mig. Har inte gjort det så många gånger.
  • Anonym (Kvinna)

    Ne, så otroligt avtändande att inte ha skydd. Haft sex en gång utan skydd och blev skräckslagen bara några minuter efter. Väldig obehaglig upplevelse. Aldrig igen jag gör det. Är kvinna och har alltid haft skydd konstant därefter, oavsett fast partner eller inte.

  • Anonym (Skäms lite men vafan)
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-08-05 14:13:38 följande:

    Ne, så otroligt avtändande att inte ha skydd. Haft sex en gång utan skydd och blev skräckslagen bara några minuter efter. Väldig obehaglig upplevelse. Aldrig igen jag gör det. Är kvinna och har alltid haft skydd konstant därefter, oavsett fast partner eller inte.


    Wow, det där låter hemskt tråkigt för killarna...
  • Anonym (Skäms lite men vafan)
    Anonym (Skäms lite men vafan) skrev 2020-08-05 14:18:54 följande:
    Wow, det där låter hemskt tråkigt för killarna...
    Menade dock inte bara för killarna, utan överlag. Svårt att ha spontant sex och så mycket intimitet försvinner om man ska hålla på så...

    Det är dock väldigt smart att ha skydd med tillfälliga partners, alltid.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Skäms lite men vafan) skrev 2020-08-05 14:20:06 följande:

    Menade dock inte bara för killarna, utan överlag. Svårt att ha spontant sex och så mycket intimitet försvinner om man ska hålla på så...

    Det är dock väldigt smart att ha skydd med tillfälliga partners, alltid.


    Ok? Vad gör de för skillnad för killarna om jag har en p-stav eller inte? Blir väl inte knullad i armen? Sa skydd, inte kondom.
Svar på tråden Oskyddat med risk för att bli gravid