• Anonym (?)

    0 sugen !!! Hjälp !!

    Sex som i penetrerande samlag eller sex överlag? Skulle ni kunna ha sex utan penetration som ett led i att försöka få dig att släppa din rädsla?

  • Anonym (?)
    Anonym (....) skrev 2020-08-05 18:25:19 följande:

    Sex över lag ! Jag känner inte alls något behov av det .. skulle kunna leva som nunna! Det är så tråkigt att jag ens känner så ! Jag är gift kvinna och behöver tillfredsställa min man då o då såklart. Jag vill inte att vårat äktenskap ska ta slut pga sex! Finns de nått o göra så man blir sugen på sex ?


    Du behöver nog prova dig fram, vilken typ av intimitet skulle du kunna vara bekväm med? Massage? Petting? Oralsex? Onani i samma rum?

    Hur har din lust och ert sexliv sett ut tidigare? Är det det sexlivet du vill hitta tillbaka till eller kände du något saknades då? De flesta jag talat med i din sits säger samma sak, att de förr hade lust men inte vill tillbaka till det sexlivet. Gemensamt för dem verkar vara att sex förknippades enbart med penetration och väldigt lite utöver det och att de inte var nöjda med det men av olika orsaker inte vågade, ville eller kände att de kunde ändra på det. När lusten sen försvann så förknippades sex med smärta eftersom "sex" betydde vaginala samlag, som vi ju alla vet funkar jättedåligt utan fysisk lust.
Svar på tråden 0 sugen !!! Hjälp !!