• Skogssport

    Fråga till anställda: hur många timmar/vecka arbetar ni? +följdfrågor.

    Frågan gäller er som är anställda (ej ni som är egenföretagare).

    Frågan gäller EN arbetsplats (även om ni är anställda på fler. Rösta isf på den arbetsplats där ni arbetar flest timmar och lägg till en kommentar).

    Frågan gäller antalet timmar ni är skrivna på (räkna därför inte in övertid/undertid)

    Arbetar ni t.ex. 42.5h/vecka, så avrunda uppåt till 43h/vecka

    Kommentera gärna med om tjänsten är halvtid, deltid eller heltid.

    Ni får väldigt gärna skriva mellan vilka tider ni arbetar (t.ex. 8-16).

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fråga till anställda: hur många timmar/vecka arbetar ni? +följdfrågor.
  • Anonym (50%)

    Jag röstade på 20 timmar.

    Jag är schemalagd på 4 timmar/dag (totalt 20 timmar i veckan) och det är en halvtidstjänst.

    Tiderna varierar mellan 8-12 och 8:30-12:30.

    Jag driver eget utöver det.

  • Anonym (Hanna)

    Jobbar heltid som enligt vårt avtal är 38,5 timmar/vecka. Jag har inte schemalagd arbetstid utan lägger upp arbetstiden efter arbetets behov vilket innebär väldigt varierade arbetstider. Normalarbetstid är dock 8- 17.

  • Anonym (M)

    Heltid, 40 tim/vecka i snitt, men det är stora möjligheter till flex så det blir sällan exakt 40. Om jag inte har någon speciell anledning att komma sen eller gå tidigt förväntas jag jobba 9-15 och utöver det den tid jag vill för att komma upp i i snitt 40 tim/vecka.

  • Mint

    Vi har årsarbetstid och flex. Sexveckorsschema med totalt 240 timmar så det kan ju skilja från vecka till vecka. Men i snitt 40 timmar per vecka.

  • Anonym (konditor)

    Normalt arbetar jag 6 timmar 3 dagar i veckan. Jag har en halvtidstjänst. Ibland blir det uppåt 75% om det är många sjuka eller så. Det varierar vilket pass jag har, men oftast handlar det om förmiddagspasset som är 07.30-13.30 om vardagarna och 08.30-14.00 om helgerna. 

Svar på tråden Fråga till anställda: hur många timmar/vecka arbetar ni? +följdfrågor.