• Anonym (?)

    Män vill ofta bara ha sex en gång dvs "testa en tjej" för att sedan ge sig på nästa. Varför?!

    Har aldrig själv råkat på de killarna som tur är men har tjejkompisar som är singlar som berättar hur det är i datingen.

    Kan någon förklara varför många män lever på det sättet att de verkar vilja "testa" så många tjejer som möjligt en efter att ha sex med för att sedan dejta en ny?

    De säger däremot att de vill gifta sig m m.

    Alla vi tjejer har ett underliv som fungerar likadant och ser nästan likadant ut.

    VAD gör det så spännande att bara "dra över" en tjej iskallt då vi tjejer är skapade på samma sätt ?

  • Svar på tråden Män vill ofta bara ha sex en gång dvs "testa en tjej" för att sedan ge sig på nästa. Varför?!
  • Anonym (Hold my beer)

    Om tjejen då är så billig att hon lägger upp sig direkt så kommer hon bli behandlad därefter, det är den korta förklaringen.

  • Anonym (Ja manssläktet!!!)
    Anonym (Hold my beer) skrev 2020-08-05 20:50:07 följande:

    Om tjejen då är så billig att hon lägger upp sig direkt så kommer hon bli behandlad därefter, det är den korta förklaringen.


    Que? Lägger upp sig direkt?
  • Anonym (Hold my beer)
    Anonym (Ja manssläktet!!!) skrev 2020-08-05 20:52:01 följande:
    Que? Lägger upp sig direkt?
    Har du aldrig hört det uttrycket eller...? Sex.
  • Anonym (Jodå!)

    Kan bara tala för mig själv ....
    Att provknulla eller bara veta att man fick komma till kan räcka för en man.
    Inte så intressant efter att man fått knulla egentligen.
    Ibland så träffar man ju på någon som ändrar bilden - hade knullat en tjej på måndag morgon och knullade min nuvarande särbo samma kväll.....
    Testade en del kvinnor under min singelsommar - gött!

  • Anonym (Jag tjej)

    Tror det tillförställer killarnas ego. Lättare för fler nu att hitta nya tjejer att knulla när det finns appar som Tinder och Badoo än det var innan apparna fanns.

  • Anonym (Ja manssläktet!!!)
    Anonym (Jodå!) skrev 2020-08-05 20:53:21 följande:

    Kan bara tala för mig själv ....
    Att provknulla eller bara veta att man fick komma till kan räcka för en man.
    Inte så intressant efter att man fått knulla egentligen.
    Ibland så träffar man ju på någon som ändrar bilden - hade knullat en tjej på måndag morgon och knullade min nuvarande särbo samma kväll.....
    Testade en del kvinnor under min singelsommar - gött!


    Det är precis efter man knullat som det intressanta börjar för kvinnor. Först efter några gånger vet man om mannen är värdig att ödsla energi och kärlek på. Kvinnor och män är ute efter helt olika saker och passar väldigt dåligt ihop.
  • Anonym (Jodå!)
    Anonym (Ja manssläktet!!!) skrev 2020-08-05 21:18:51 följande:
    Det är precis efter man knullat som det intressanta börjar för kvinnor. Först efter några gånger vet man om mannen är värdig att ödsla energi och kärlek på. Kvinnor och män är ute efter helt olika saker och passar väldigt dåligt ihop.
    Men är väl rätt gött å knulla ändå eller hur?
  • Anonym (Kurt)

    Kvinnor tänker så här efter första transaktion: Vi har ingått ett muntligt bindande avtal för ett förhållande.

    Män tänker så här: Dra åt helvete, jag har två veckors ångerätt!

    Verkligheten: Sorry tjejer, det är bara vigselring som gäller i Sverige.

Svar på tråden Män vill ofta bara ha sex en gång dvs "testa en tjej" för att sedan ge sig på nästa. Varför?!