• Anonym (Sandra)

    Hallon abo

    Hej!

    Undrar om ni som har hallon mobilabonnemang är nöjda?

    Det är ju betydligt billigare än många andra...funderar på att byta till detta men är lite orolig att surfen har dålig mottagning? Någon med erfarenhet?

  • Svar på tråden Hallon abo
  • Anonym (Bläbär)
    Anonym (Sandra) skrev 2020-08-05 21:12:22 följande:

    Hej!

    Undrar om ni som har hallon mobilabonnemang är nöjda?

    Det är ju betydligt billigare än många andra...funderar på att byta till detta men är lite orolig att surfen har dålig mottagning? Någon med erfarenhet?


    Jag har inte haft mer problem än med andra leverantörer. Fungerar utmärkt för det mesta. Inlägget här kommer via Hallon!
  • Anonym (Kvinna)

    Jag märker ingen skillnad från 3 som jag hade tidigare (som dessutom tog betalt för 2 månader trots att uppsägningstiden var en månad). Bor i lite mindre svensk stad.

  • Anonym (Hallon)

    Vi har tre abonnemang hos Hallon och de funkar alldeles utmärkt. Vi har inte märkt av att det skulle vara sämre på något sätt. Det är dessutom billigt och all surf man inte använder sparas till nästa månad.

  • bananmilkshake

    Jag är väldigt nöjd med Hallon. Har haft dom i flera år nu. Jag har inte märkt av nån dålig mottagning alls faktiskt, utöver på ställen där man förstår att alla har mer eller mindre dålig mottagning. 

  • Anonym (Bläbär)
    Anonym (Hallon) skrev 2020-08-06 09:38:26 följande:

    all surf man inte använder sparas till nästa månad.


    Just detta är riktigt bra med Hallon.

    Med mitt förra abonnemang köpte jag ibland till surf, men den nollställdes vid månadsskiftet! Det var ren stöld. Så då jag köpt extra 10 GB dyrt, men bara hann använda hälften innan nästa månad så var de återstående 5 GB utraderade.

    Med mitt Hallon har jag tvärtom sparat ihop lite surf och har nu över 20 GB att använda vid behov.
  • Anonym (Sandra)

    Tack för era svar;) ska säga upp mitt nuvarande abo och byta!

  • Anonym (Besserwisser)

    Det finns 3 nät, och hos alla finns det en billig operatör:

    Tre's nät: Hallon
    Telenors nät: Vimla
    Telias nät: Fello

    Fello har lite mindre surf än de övriga, men på vissa platser i landet anses Telia ha bäst täckning.

  • Anonym (Åäö)

    Har hallon, bor i Uppsala. Funkar jättebra. Dock lite sämre täckning norröver- hälsar på i och omkring Sundsvall ibland och där märker jag att de som har Telia verkar ha bättre täckning. Är nöjd med allt annat så jag fortsätter med hallon.

Svar på tråden Hallon abo