• Anonym (osäke­r)
    Thu 6 Aug 2020 15:46
    400 visningar
    16 svar
    16
    400

    Dejting/ ska jag chilla/gillar han mig?

    Hur lär man sig att inte oroa sig när det gäller killar och dejting? 

    Har träffat en jättefin kille via nätet.

    Vi sågs på en första dejt som började med drinkar och sen gick vi vidare och åt middag (lite planerat att vi kunde ha avbrutit efter drinken om vi inte gillade varandra)

    Vi hade väldigt trevligt ihop.

    Sen sågs vi någon dag senare, tillbringade i princip hela dagen ihop. 

    Vi har pratat mycket men kanske inte jättepersonligt ännu även om det såklart kommer in lite så, men jag känner att vi har mycket kvar tills vi känner varandra lite bättre.

    Vi har ännu inte pussats något även om jag kände att vi var nära flera gånger under andra dejten men jag är lite blyg och kanske vågade han inte riktigt då.

    Vi har dock sagt att vi vill fortsätta ses och även pausat våra konton på dejtingsidan nu, vilket jag tycker känns bra men samtidigt lite läskigt såklart.

    Han är nu upptagen med sitt barn och det kommer ha hunnit gå en vecka innan vår nästa träff (som är om några dagar)

    Vi chattar ju dock dagligen, pratar i telefon minst en gång per dag.

    Han är gullig och planerar framåt, pratar om att det ska bli mysigt att sova tillsammans, om när vi ska ses närmaste veckorna (krävs lite planering av olika orsker) pratar om resor han vill göra med mig, om närmaste framtiden och har även sagt till sitt barn (som hörde mig när vi pratade) att hon skulle få träffa mig om några veckor kanske (visste inte att han planerade det)

    Men jag är så bränd av killar som har dumpat mig så jag är rädd att han bara planerar för att han så gärna vill vara med någon och inte med mig
    Rädd för att han dejtade en tjej precis innan mig, gav upp med henne och började prata med mig några dagar senare och en vecka senare var vi på dejt (han hade inte dejtat henne länge men blir ju lite orolig att han bara snabbt var på nästa...han har dock verkligen förklarat om henne för mig, sagt att hon inte tyckte dom passade ihop, att han då lät det vara och gick vidare, dom har dock lite kontakt (men jag pratar ju med en del killar jag varit på dejt med också) men han hade berättat om mig för henne också.

    Vet inte vad min fråga är egentligen, kanske om ni tycker jag kan vara lugn i det här och tro att han faktiskt gillar mig. Jag är en så väldigt osäker person och dejting är läskigt!
  • Svar på tråden Dejting/ ska jag chilla/gillar han mig?
  • Anonym (Skull­e inte satsat på honom)
    Thu 6 Aug 2020 16:28
    #1

    Ni har inte pussat varandra än och han snackar om hur mycket han vill ligga bredvid dig i sängen? Låter lite som en f-boy om du frågar mig.

  • Anonym (Hmm)
    Thu 6 Aug 2020 16:30
    #2

    Säger väl lite som ovanstående, han är väldigt snabb, lite för på på något sätt liksom? Jag skulle blivit lite skrämd. Men du kanske redan fallit för honom?

  • Anonym (osäke­r) Trådstartaren
    Thu 6 Aug 2020 16:34
    #3
    Anonym (Hmm) skrev 2020-08-06 16:30:35 följande:

    Säger väl lite som ovanstående, han är väldigt snabb, lite för på på något sätt liksom? Jag skulle blivit lite skrämd. Men du kanske redan fallit för honom?


    Jo jag gillar honom ju.

    Men som du säger jag är lite rädd att han är snabb för att han gillar själva grejen att vara med någon mer än att vara med mig!

    Eller så har han fallit redan precis som jag Vi har ju setts ganska mycket även om det bara var vid två tillfällen.
  • Anonym (osäke­r) Trådstartaren
    Thu 6 Aug 2020 16:35
    #4
    Anonym (Skulle inte satsat på honom) skrev 2020-08-06 16:28:00 följande:

    Ni har inte pussat varandra än och han snackar om hur mycket han vill ligga bredvid dig i sängen? Låter lite som en f-boy om du frågar mig.


    Fast  om man gillar någon är det väl inte så konstigt att man drömmer om att ligga bredvid varandra i en säng eller? Sen att man varit lite blyg för att kyssas när man sågs är ju en annan sak
  • Anonym (Hmm)
    Thu 6 Aug 2020 16:37
    #5

    Hur gamla är ni och på vilken sida träffades ni?

  • Anonym (Ta det lugnt)
    Thu 6 Aug 2020 21:10
    #6

    Hur man lär sig att inte oroa sig.... Man tar det lught och försöker sitt bästa att det ta det för vad det är. Ett par dejter. Försök att inte fundera på framtiden. Var i stunden. Och lyssna inte så mycket på fina ord, det säger de alltid. Det som är räknas är hur de behandlar dig, och det vet du inte än. Rusa inte iväg.

  • Anonym (osäke­r) Trådstartaren
    Wed 12 Aug 2020 15:41
    #7

    Kan meddela att det går jättebra vi har setts massor, pussats massor, sagt att vi tycker om varandra och till o med haft sex nu.....

  • Anonym (Trevl­igt)
    Wed 12 Aug 2020 15:46
    #8
    Anonym (osäker) skrev 2020-08-12 15:41:57 följande:

    Kan meddela att det går jättebra vi har setts massor, pussats massor, sagt att vi tycker om varandra och till o med haft sex nu.....


    Var det trevligt? Är han äldre än dig. Vad är det som du gillar med honom 
  • Anonym (osäke­r) Trådstartaren
    Wed 12 Aug 2020 15:58
    #9
    Anonym (Trevligt) skrev 2020-08-12 15:46:40 följande:
    Var det trevligt? Är han äldre än dig. Vad är det som du gillar med honom 
    Bara några år äldre, han är snäll och fin och vi har roligt tillsammans, kan prata om saker, tänker lika om mycket, och det är väldigt mysigt att kyssas med honom..
  • Anonym (Trevl­igt)
    Wed 12 Aug 2020 16:03
    #10
    Anonym (osäker) skrev 2020-08-12 15:58:48 följande:
    Bara några år äldre, han är snäll och fin och vi har roligt tillsammans, kan prata om saker, tänker lika om mycket, och det är väldigt mysigt att kyssas med honom..
    Är det första gången du träffar någon som är några år äldre än dig. Låter som en kanonkille 
  • Anonym (Kylar­en)
    Wed 12 Aug 2020 16:08
    #11

    Jag tycker du ska chilla.
    Det blir som det blir.

  • Anonym (osäke­r) Trådstartaren
    Wed 12 Aug 2020 16:20
    #12
    Anonym (Kylaren) skrev 2020-08-12 16:08:04 följande:

    Jag tycker du ska chilla.
    Det blir som det blir.


    Nu chillar jag, nu vet jag ju att han gillar mig, vi är ju inte långt ifrån ett par på riktigt
  • Anonym (osäke­r) Trådstartaren
    Wed 12 Aug 2020 16:21
    #13
    Anonym (Trevligt) skrev 2020-08-12 16:03:50 följande:
    Är det första gången du träffar någon som är några år äldre än dig. Låter som en kanonkille 
    Nä, brukar träffa killar kring min egen ålder
  • Anonym (Kylar­en)
    Wed 12 Aug 2020 16:24
    #14
    Anonym (osäker) skrev 2020-08-12 16:20:47 följande:
    Nu chillar jag, nu vet jag ju att han gillar mig, vi är ju inte långt ifrån ett par på riktigt
    Coolt Solig
  • Anonym (Trevl­igt)
    Wed 12 Aug 2020 16:24
    #15
    Anonym (osäker) skrev 2020-08-12 16:21:19 följande:
    Nä, brukar träffa killar kring min egen ålder
    Brukar du noja dig över killar. Tycker många killar om dig 
  • Anonym (A)
    Wed 12 Aug 2020 21:09
    #16
    Anonym (Kylaren) skrev 2020-08-12 16:08:04 följande:
    Jag tycker du ska chilla.
    Det blir som det blir.
    Tycker jag med
Svar på tråden Dejting/ ska jag chilla/gillar han mig?