Forum Samhälle - Samhälle
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Zara Larsson är ingen fin människa

Tor 6 aug 16:26 Läst 0 gånger Totalt 29 svar
    Maria0­598
    Visa endast
    Tor 6 aug 16:26 -1 +3

Det har varit en del prat om Zara Larsson på sistone.

1) Hon kallade alla poliser för svin (ACAB), det vill säga, hon drog alla poliser över en kam
    2) Hon påstod att hon avslutat samarbetet med kinesiska Huawei, när det i själva verket var så att samarbetstiden gick ut
    3) Hon använder fortfarande Tiktok, trots att hon samtidigt kritiserar Kinas kommunistregim

Och nu har jag även sett hur hon behandlar sin lillasyster:

www.zaralarsson.se/2014/10/13/kiss-hanna/

Jag tycker Zara Larsson mer påminner om en uppsminkad hycklare som vet hur man får bra publicitet i media, snarare än någon som faktiskt är en genuint fin människa. Vad tycker ni om Zara Larsson?

• Tor 6 aug 16:37 #1 +2

Alltid ogillat henne. Dåligt föredöme och en horribel representant av feminism.

• Anonym (Pshhh­)
    Visa endast
    Tor 6 aug 16:43 #2 +2

En väninna till mig gick i samma klass som Miss Larsson, 13 år var hon, kallade henne för hora och sparkade ner henne i en bäck.

Hon är som en blond version av Bianca Ingrosso.

• Anonym (-)
    Visa endast
    Tor 6 aug 17:07 #3 +1

Orka bry sig om en korkad blondin som kissar på sig när hon skrattar.

• Tor 6 aug 17:19 #4 -2

Självklart måste hon slutföra sitt kontrakt till ett företag, annars får hon böta. Hon valde därefter att inte förnya kontraktet och alltså avsluta samarbetet. Det handlar alltså inte om någon lögn.

Att använda TikTok är inget stöd för den kinesiska regimen driver du eller. Människors kritik mot företaget har inget negativt med användarna att göra. Sluta falla för USA's propaganda bara för att de vill ha ensamrätt på att spionera på folk. 

• Anonym (Lol!)
    Visa endast
    Tor 6 aug 17:39 #5
    Anonym (-) skrev 2020-08-06 17:07:46 följande:

Orka bry sig om en korkad blondin som kissar på sig när hon skrattar.

Haha, bäst idag!
  • Anonym (Wtf)
    Visa endast
    Tor 6 aug 17:41 #6
    Maria0598 skrev 2020-08-06 16:26:40 följande:

Och nu har jag även sett hur hon behandlar sin lillasyster:

www.zaralarsson.se/2014/10/13/kiss-hanna/

Du dömmer henne efter något hon bloggade om 2014 när hon var i yngre tonåren?
  • Maria0­598
    Visa endast
    Tor 6 aug 17:47 #7 +2
    Anonym (Wtf) skrev 2020-08-06 17:41:42 följande:
    Du dömmer henne efter något hon bloggade om 2014 när hon var i yngre tonåren?
    I kombination med det hon gör idag, ja.
  • Anonym (Alien­)
    Visa endast
    Fre 7 aug 02:13 #8 +2

Förstår inte ens hur en sån omogen människa ens kan tas på allvar och få så mycket medial uppmärksamhet. Hon förtjänar ingenting av det hon har idag, varken rikedomen eller kändisskapet. Totalt efterbliven vad gäller åsikter om samhället och i synnerhet om män, obegåvad i branschen och helt värdelös. Antingen knullar hon till sig alla framgångar eller så har hennes föräldrar kontakter inom kändisbranschen. Sannolikt är det en kombination för någon vidare talang har hon verkligen inte.

Att den muppen ska vara med och leda i åsiktskorridoren och bl.a ge relationsråd till folk bevisar bara hur fucked up det här samhället har blivit. Tur för mig att jag inte har en dotter, så fel som dagens samhälle är med sånt omoget pack som ska vara med och uppfostra dagens barn och ungdomar.

• Anonym (Gilla­r Zara)
    Visa endast
    Fre 7 aug 14:20 #9 -2

Suck, ni är bara så avis för att hon är så sjukt snygg och framgångsrik. Varför bryr ni er annars så mycket om vad hon gör? 

• Anonym (Gilla­r Zara)
    Visa endast
    Fre 7 aug 14:21 #10

Sen har hon en gudomligt bra röst..synd bara att låtarna sällan är så bra.

Logga in
Bli medlem
Medlemsregistreringen är tillsvidare avstängd mellan 00:00 och 07:00. Vänligen återkom senare.

Innehåll

Innehåll

Svara i tråden...

Innehåll