• Anonym (Kniper ihop knäna)

    Män är som labradorer

    Efter att ha varit här på fl ett tag så slås jag av män är på kvinnor som labradorer är på mat, spelar ingen roll om man är korkad, dum, smart, smal, tjock, ful, vackert, små bröst, stora bröst ALLT gillas och får drägglet att rinna. Och det är samma män som återkommer i alla trådar. Hur är det övht möjligt att gå igång på alla dessa olika kvinnor med sina olika kroppar? Är man så kåt att det blir en klåda vem som helst kan stilla? Är kvinnor bara 1-3 hål? Har man så låga krav? Kanske är det bara jag som inte begriper, men hur är det möjligt att gå igång på alla cylindrar av alla kroppar?

  • Svar på tråden Män är som labradorer
  • Anonym (SlippaVaraKåt)

    De flesta män har en ganska hög sexdrift. Men det betyder ju inte att man vill ligga med alla kvinnor. Finns ju förstås de som ligger med vad som helst, men jag vill gärna hitta nån som det uppstår lite "kemi" med. Tyvärr så är jag ofta alldeles för kåt för att kunna slappna av bland kvinnor, nåt som jag gärna skulle vilja få bukt med. Minska lusten liksom, men den hjälpen verkar vara svår att få.

  • Anonym (Arne)
    Anonym (Kniper ihop knäna) skrev 2020-08-07 02:36:43 följande:

    Efter att ha varit här på fl ett tag så slås jag av män är på kvinnor som labradorer är på mat, spelar ingen roll om man är korkad, dum, smart, smal, tjock, ful, vackert, små bröst, stora bröst ALLT gillas och får drägglet att rinna. Och det är samma män som återkommer i alla trådar. Hur är det övht möjligt att gå igång på alla dessa olika kvinnor med sina olika kroppar? Är man så kåt att det blir en klåda vem som helst kan stilla? Är kvinnor bara 1-3 hål? Har man så låga krav? Kanske är det bara jag som inte begriper, men hur är det möjligt att gå igång på alla cylindrar av alla kroppar?


    Ja vi män är nog lite så när vi är kåta, då duger nästan vad som helst. Vi är inte ute efter och gifta oss med nån alla gånger.
  • Anonym (...)

    Det är ju bra så länge männen hänger här på forumet. Det är värre när de ger sig ut för att söka efter någon att våldta.  

  • Maria0598
    Anonym (Kniper ihop knäna) skrev 2020-08-07 02:36:43 följande:

    Efter att ha varit här på fl ett tag så slås jag av män är på kvinnor som labradorer är på mat, spelar ingen roll om man är korkad, dum, smart, smal, tjock, ful, vackert, små bröst, stora bröst ALLT gillas och får drägglet att rinna. Och det är samma män som återkommer i alla trådar. Hur är det övht möjligt att gå igång på alla dessa olika kvinnor med sina olika kroppar? Är man så kåt att det blir en klåda vem som helst kan stilla? Är kvinnor bara 1-3 hål? Har man så låga krav? Kanske är det bara jag som inte begriper, men hur är det möjligt att gå igång på alla cylindrar av alla kroppar?


    Män är desperata efter sex om de inte får något. Och ju mer desperata de är, desto mindre får de. Glad
  • Anonym (Kniper ihop knäna)
    Maria0598 skrev 2020-08-07 08:10:07 följande:

    Män är desperata efter sex om de inte får något. Och ju mer desperata de är, desto mindre får de.


    Maria0598 skrev 2020-08-07 08:10:07 följande:

    Män är desperata efter sex om de inte får något. Och ju mer desperata de är, desto mindre får de.


    Ja, fast man undrar om deras taktik fungerar, får de till det övht? Och kvinnorna så svältfödda på bekräftelse att de struntar i att orden de hyllas med har skrivits till varenda kvinna som lagt ut något visat sig på ett eller annat sätt, eller det behövs inte ens en bild, räcker med att beskriva vad de åt till frukost för att det ska börja rycka i brallorna på männen här.
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (...) skrev 2020-08-07 08:08:46 följande:

    Det är ju bra så länge männen hänger här på forumet. Det är värre när de ger sig ut för att söka efter någon att våldta.  


    Det är knappast ett typiskt mansbeteende du beskriver, det handlar om sjuka avarter av män.
  • Anonym (Kniper ihop knäna)
    BombayPizza skrev 2020-08-07 09:14:27 följande:

    Varför just som Labradorer? Är det en extra hungrig hundras?


    Haha jag har iallafall fått för mig det, typ att de i princip kan äta ihjäl sig om de får chansen. Fast det kanske bara är en myt?! Hur som haver är männen här ingen myt, otäcka rackare...
  • Anonym (elin)
    BombayPizza skrev 2020-08-07 09:14:27 följande:

    Varför just som Labradorer? Är det en extra hungrig hundras?


    Ja, så är det onekligen. Mammas labrador gör inget annat än försöker stjäla mat på olika sätt. Ibland står hon på köksbordet när vi kommer hem och nosar efter mat som en gång funnits där. Ingen annan ras har betett sig så.

    Svar på frågan; alla män är inte så, men många.
Svar på tråden Män är som labradorer