• Sprallig

    Inget att göra i helgen

    Man längtar till helgen när man jobbar och när helgen väl är här har jag inget att göra. Nu ska det bli rekordvärme i helgen och jag vill verkligen inte sitta inne.

    Att bara promenera hela dagen kan vara skönt, men det har jag redan gjort för mycket i sommar. Tips på vad man kan göra? Hatar ensamma helger.

  • Svar på tråden Inget att göra i helgen
  • Anonym (ppp)

    Men det är väl bara att ge sig ut i det fina vädret? 

    Ta med dig badkläder och ta dig nånstans där man kan bada? Lägg dig i en park, ta med en filt, en bok, lite fika eller så.

    Har du cykel? 

    Allt känns bättre bara av det fina vädret ju Glad

  • Anonym (Sol)

    Håller med föregående talare! Ut och bada, njut av solen.

    Var glad att det är sol iaf!

    Jag separerade för ett bra tag sedan och shit vad jag hade svårt för ensamhelger när det blev det hela helgen, i början.

    Kände mig så depp och ensam men nu tycker jag att det är helt ok, ja inte för ofta hela helgerna själv (har ju mina barn varannan också) men ibland.

    Det är många som är ensamma på helger av och till :)

  • Anonym (F)

    Skaffa en hobby. Gärna utomhus. Gå med i en löpgrupp, spana in fåglar, gör egen historisk stadsvandring, ta en grundkurs i golf.

  • Anonym (En idé)

    Undvika corona kan man göra:) Typ genom att cykla och gå på promenader ensam och att kanske sitta på sin egen balkong/uteplats och sola lite.Perfekt.

  • Anonym (Apan)

    .   . allti nå n   .so m   . ha väre (  . tä n.k      på  barn en   .i  afr ¨. ikaaT

Svar på tråden Inget att göra i helgen