• Anonym (Flexx­)
    Sat 8 Aug 2020 06:55
    2501 visningar
    82 svar
    -3
    82
    2501

    Varför är män dåliga i sängen?

    Oskulder går bort, kvinnor vill inte lära upp dom.

    Kvinnor berättar även om män som legat med många, och ändå är dåliga i sängen.

    Varför är kvinnor bättre i sängen än män är? Var och hur lärde sig kvinnor detta, och var kan män lära sig att bli bättre?
    Eller är det så att kvinnor helt enkelt är bättre, helt naturligt?

  • Svar på tråden Varför är män dåliga i sängen?
  • Anonym (Kansk­e)
    Sat 8 Aug 2020 07:07
    #1

    Testa vakna på rygg eller mage istället för på sidan ts ^^

  • Anonym (eee)
    Sat 8 Aug 2020 07:56
    #2

    Du har en dåligt ställd generell premiss, som dessutom är felaktig. Vissa är dåliga i sängen, precis som vissa kvinnor är det. Många är bra i sängen, både män och kvinnor.
    Som med allt annat behöver man öva sig. Du kunde inte simma så fort du klev i vatten första gången, laga en god köttfärssås, kicka en boll i ett mål osv - allt kräver givetvis övning, så även sex. 

  • Anonym (Tombo­la)
    Sat 8 Aug 2020 08:29
    #3

    Enligt min erfarenhet så finns det väldigt lite som är generellt när det gäller sex. Det handlar ofta om inspiration, upphetsning och förmågan att kunna läsa varandra etc
    Jag skulle kunna vara en usel sexpartner till någon som inte äger förmågan att hetsa upp mig eller som är alltför passiv eller bara tråkig i sängen som inte signalerar någon vilja eller önskan. Medan jag kan vara rent fantastisk med rätt kvinna som är härligt het och uttrycksfull i sitt kroppsspråk med härligt driv, följsamhet och en mjuk tydlig vilja i sängen. Man måste vilja ha sex inte bara få det överstökat. Det har hänt att man fått höra att följ inte med henne hem, hon är jätte tråkig i sängen. Man har ändå följt med och haft en fantastisk stund där man verkligen har funnit varandra i sängen. Så har man konstant dåliga älskare så kanske man ska ta en titt på sig själv och sin egen roll i det dåliga sexet.

  • Anonym (Tuppi­s)
    Sat 8 Aug 2020 08:53
    #4

    Eller kanske det är så att kvinnor som hittar de som är bra i sängen och tillfredsställer dem totalt också ser till så att de männen inte lämnar dem till någon annan? *asg*

    Jag har själv erfarenhet av att jag och exet hade det bra och ofta i sängen vilket ledde till att vi höll ihop längre än om vi inte hade haft det.

  • Anonym (C)
    Sat 8 Aug 2020 09:00
    #5

    Det finns män som varken är oskulder eller legat med halva stan och bland dem finns en del som inte alls är tokiga i sängen.

  • Anonym (C)
    Sat 8 Aug 2020 09:01
    #6
    Anonym (eee) skrev 2020-08-08 07:56:23 följande:

    Du har en dåligt ställd generell premiss, som dessutom är felaktig. Vissa är dåliga i sängen, precis som vissa kvinnor är det. Många är bra i sängen, både män och kvinnor.

    Som med allt annat behöver man öva sig. Du kunde inte simma så fort du klev i vatten första gången, laga en god köttfärssås, kicka en boll i ett mål osv - allt kräver givetvis övning, så även sex. 


    Att kicka en boll i mål första gången är långt ifrån samma sak som att utsätta någon annan för dåligt sex.
  • Anonym (Madde­)
    Sat 8 Aug 2020 09:10
    #7
    Anonym (Tuppis) skrev 2020-08-08 08:53:32 följande:

    Eller kanske det är så att kvinnor som hittar de som är bra i sängen och tillfredsställer dem totalt också ser till så att de männen inte lämnar dem till någon annan? *asg*

    Jag har själv erfarenhet av att jag och exet hade det bra och ofta i sängen vilket ledde till att vi höll ihop längre än om vi inte hade haft det.


    Haha... precis så Tuppis! Jag släpper inte iväg min man till någon annan.
  • Anonym (Jämst­ällt?)
    Sat 8 Aug 2020 09:19
    #8
    +2
    Anonym (Flexx) skrev 2020-08-08 06:55:39 följande:

    Oskulder går bort, kvinnor vill inte lära upp dom.

    Kvinnor berättar även om män som legat med många, och ändå är dåliga i sängen.

    Varför är kvinnor bättre i sängen än män är? Var och hur lärde sig kvinnor detta, och var kan män lära sig att bli bättre?
    Eller är det så att kvinnor helt enkelt är bättre, helt naturligt?


    Skillnaden är att en man förväntas vara bra i sängen och kunna tillfredsställa sin kvinna. Klarar han inte det kan han lika gärna dumpas.

    Kvinnor däremot har inte alls samma krav på sig, en man däremot är glad och nöjd så länge han får sex öht.


  • Sat 8 Aug 2020 09:24
    #9
    Anonym (eee) skrev 2020-08-08 07:56:23 följande:

    Du har en dåligt ställd generell premiss, som dessutom är felaktig. Vissa är dåliga i sängen, precis som vissa kvinnor är det. Många är bra i sängen, både män och kvinnor.
    Som med allt annat behöver man öva sig. Du kunde inte simma så fort du klev i vatten första gången, laga en god köttfärssås, kicka en boll i ett mål osv - allt kräver givetvis övning, så även sex. 


    Fast vissa av oss har ju en medfödd talang.
  • Anonym (Rödlu­van)
    Sat 8 Aug 2020 19:06
    #10
    Anonym (Tombola) skrev 2020-08-08 08:29:39 följande:

    Enligt min erfarenhet så finns det väldigt lite som är generellt när det gäller sex. Det handlar ofta om inspiration, upphetsning och förmågan att kunna läsa varandra etc

    Jag skulle kunna vara en usel sexpartner till någon som inte äger förmågan att hetsa upp mig eller som är alltför passiv eller bara tråkig i sängen som inte signalerar någon vilja eller önskan. Medan jag kan vara rent fantastisk med rätt kvinna som är härligt het och uttrycksfull i sitt kroppsspråk med härligt driv, följsamhet och en mjuk tydlig vilja i sängen. Man måste vilja ha sex inte bara få det överstökat. Det har hänt att man fått höra att följ inte med henne hem, hon är jätte tråkig i sängen. Man har ändå följt med och haft en fantastisk stund där man verkligen har funnit varandra i sängen. Så har man konstant dåliga älskare så kanske man ska ta en titt på sig själv och sin egen roll i det dåliga sexet.


    Med åren har jag läst, kollat film, lärt mig mer om min kropp och haft några nya sexpartners. Skillnaden idag som plus 50 mot mitt 20 åriga jag är milsvid i vad jag kan, förstår och kan prestera. Så det går ju att utveckla.

    Men ändå svårt att hitta en partner. De två senaste var extremt hårdhänta. Ja bara en parantes
Svar på tråden Varför är män dåliga i sängen?