• Anonym (haha)

    Hemlös, fet alkoholist får glamourmodell

    Har ni sett dokumentären "Jag är Klimpen, motherfucker" på svtplay? I den ser man hur en fet, ful, sunkig, hemlös, utfattig alkoholist lyckas få en glamourmodell att bli superkär i honom :D

    Hade varit intressant att höra hur alla incels tror detta gått till, för här har vi en man som verkligen står på botten vad gäller allt - utseende, fattigdom, missbruk osv men han lyckas ändå. Det borde vara omöjligt för en sådan person att inte bara hitta en tjej, utan få en GLAMOURMODELL! Blond, söt, getingmidja, enorma silikonbröst. 
    Hur lyckades han med tror ni, incels? :)

  • Svar på tråden Hemlös, fet alkoholist får glamourmodell
  • Anonym (ööö)

    Nu har jag inte sett programmet men du får ursäkta, en glamourmodell är ju liksom också en sorts bottenskrap så de kanske passar ihop. 

  • Anonym (ööö)

    Googlade, det är ju den killen som var Klimpen i gamla Sune-filmen. Tjejen hade kanske sett den filmen och fick något nostalgiskt minne av filmen, när hon mötte honom. 

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (ööö) skrev 2020-08-08 13:59:07 följande:

    Googlade, det är ju den killen som var Klimpen i gamla Sune-filmen. Tjejen hade kanske sett den filmen och fick något nostalgiskt minne av filmen, när hon mötte honom. 


    Det var Bert, och det var en tv-serie.

    Men vadå, är hon ens modell? Ser ut som en vanlig superspacklad tjej för min del.
  • Anonym (MF)

    Eller så är det bara påhitt. Allt för views ju. 

  • Anonym (Cc)

    Han är ju B-kändis och hon är en B-glamourmodell, han var väl det bästa hon kunde få tag på i kändisväg. De har en youtube kanal ihop och hon försöker slå igenom som sångerska, de försöker rida väldigt mycket på hans B-kändisskap och medverkande i Sune-filmerna. Han har t.ex alltid på sig Blä-skinnjackan han hade på sig i filmerna, diskuterar hans "bästa" scener från Sune-filmerna (som alltså är 20+ år gamla) och säljer Klimpen-merch. Svårt att avgöra vem av dem som är mest tragisk.

  • Anonym (A)
    Anonym (MF) skrev 2020-08-08 14:12:34 följande:
    Eller så är det bara påhitt. Allt för views ju. 
    Så kan det vara.
  • Anonym (Fantastisk)

    Eller så är han en fantastisk person som har träffat rätt människa som inte dömmer en för utseende/pengar etc.

  • Anonym (Hmmm....)

    De spelar i samma liga. Hon ser lika trashig ut som han gör. Detta är inte det minsta konstigt.

  • Anonym (Cc)

    Har sett dokumentären på svtplay nu och måste säga att jag ändrar åsikt om dem nu. De är äkta. Ewe verkar vara en fin jättegullig tjej. Som hon säger i filmen får de stå ut med mycket fördomar men deras kärlek är på riktigt. De har haft tur som träffat varandra.

  • Anonym (Kärlek)
    Anonym (Cc) skrev 2020-08-09 20:31:57 följande:

    Har sett dokumentären på svtplay nu och måste säga att jag ändrar åsikt om dem nu. De är äkta. Ewe verkar vara en fin jättegullig tjej. Som hon säger i filmen får de stå ut med mycket fördomar men deras kärlek är på riktigt. De har haft tur som träffat varandra.


    Kände precis samma när jag såg dokumentären. Att detta är två olyckliga människor som annars i livet känt sig ständigt missanpassade och utanför. Men att de två nu på nåt sätt lyckats hitta varandra.

    Tycker att båda två, trots sina yttre attribut, kändes som väldigt äkta och genuina människor.

    Det är så konstigt att vi på ett vis går mot ett mer liberalt samhälle med stärkta rättigheter för alla, samtidigt som människor verkar bli mer och mer trångsynta och hatar mot allt som de inte känner igen.
  • Anonym (Fantastisk)
    Anonym (Kärlek) skrev 2020-08-09 23:47:45 följande:

    Kände precis samma när jag såg dokumentären. Att detta är två olyckliga människor som annars i livet känt sig ständigt missanpassade och utanför. Men att de två nu på nåt sätt lyckats hitta varandra.

    Tycker att båda två, trots sina yttre attribut, kändes som väldigt äkta och genuina människor.

    Det är så konstigt att vi på ett vis går mot ett mer liberalt samhälle med stärkta rättigheter för alla, samtidigt som människor verkar bli mer och mer trångsynta och hatar mot allt som de inte känner igen.


    Tack. Exakt så. Blir så trött på människor som antar och har åsikter om människor som de inte ens länner
  • Anonym (haha)
    Anonym (Kärlek) skrev 2020-08-09 23:47:45 följande:
    Kände precis samma när jag såg dokumentären. Att detta är två olyckliga människor som annars i livet känt sig ständigt missanpassade och utanför. Men att de två nu på nåt sätt lyckats hitta varandra.

    Tycker att båda två, trots sina yttre attribut, kändes som väldigt äkta och genuina människor.

    Det är så konstigt att vi på ett vis går mot ett mer liberalt samhälle med stärkta rättigheter för alla, samtidigt som människor verkar bli mer och mer trångsynta och hatar mot allt som de inte känner igen.
    Det var precis detta som var min poäng med tråden. Incels vill helt enkelt inte förstå att det kan räcka att vara en bra människa för att hitta någon (väldigt snygg tjej till och med), för då har de inget kvar att skylla sitt kvinnohat på. 
  • Anonym (haha)
    Anonym (haha) skrev 2020-08-12 06:46:12 följande:
    Det var precis detta som var min poäng med tråden. Incels vill helt enkelt inte förstå att det kan räcka att vara en bra människa för att hitta någon (väldigt snygg tjej till och med), för då har de inget kvar att skylla sitt kvinnohat på. 
    Å andra sidan verkar det som om ganska många har kvinnohat, det räcker bara att se denna tråden och allt hat mot Ewe som kom direkt.
  • smulpaj01
    Anonym (MF) skrev 2020-08-08 14:12:34 följande:

    Eller så är det bara påhitt. Allt för views ju. 


    Såhär tror jag det ligger till. Helt påhittad dokumentär med noll sanning.
  • Anonym (??)
    smulpaj01 skrev 2020-08-12 07:04:44 följande:
    Såhär tror jag det ligger till. Helt påhittad dokumentär med noll sanning.
    På vilket sätt tror du det är påhittat? Jag bor i samma stad som dessa två gör och jag ser dem ofta tillsammans så förhållandet är inte påhittat i alla fall.
Svar på tråden Hemlös, fet alkoholist får glamourmodell