• Anonym (Nyfiken kvinna)

    Vilken dejt är normalt att ligga på?

    Vet att frågan kommer att inbringa svar så som ?när det känns rätt!? mm men är nyfiken på vilken dejt i nummerordningen som är vanligast för er att du ligger med din dejt (såklart om allt känns rätt mm). Första dejten, andra, tredje, fjärde etc?

    Är bara rent av nyfiken eftersom jag var på en dejt igår (båda 27 år) och jag har aldrig i hela mitt liv varit så attraherad av en man både fysiskt och psykiskt! Söker ju enbart seriöst men hade vi varit hemma hos någon av oss hade jag rivit av byxorna av honom.

  • Svar på tråden Vilken dejt är normalt att ligga på?
  • smulpaj01
    Anonym (Martin) skrev 2020-12-16 22:21:37 följande:

    Föredrar kvinnor som inte beter sig så, var på dejt härom dagen och hon ville gå i säng samma kväll. Tappade då intresset.

    Men efter att ha sett en bild du la ut i en tråd du startade för ganska längesen kan jag konstatera att vi nog aldrig skulle mötas på dejtingmarknaden- det kanske funkar att gå i säng direkt med män som har lite lägre standard?


    Lägre standard? Vad menar du med det? Vilken bild? På mig?
  • Anonym (.)
    smulpaj01 skrev 2020-12-17 09:20:47 följande:
    Lägre standard? Vad menar du med det? Vilken bild? På mig?
    Ja, din sambo som du tog tillbaka efter att hans nya kastat dina saker. Han verkar ha ganska låg standard. Du verkar inte vara kräsen om man säger så. 
  • Anonym (.)
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2020-08-08 22:16:34 följande:

    Vet att frågan kommer att inbringa svar så som ?när det känns rätt!? mm men är nyfiken på vilken dejt i nummerordningen som är vanligast för er att du ligger med din dejt (såklart om allt känns rätt mm). Första dejten, andra, tredje, fjärde etc?

    Är bara rent av nyfiken eftersom jag var på en dejt igår (båda 27 år) och jag har aldrig i hela mitt liv varit så attraherad av en man både fysiskt och psykiskt! Söker ju enbart seriöst men hade vi varit hemma hos någon av oss hade jag rivit av byxorna av honom.


    Med tanke på Covid-19 och att man inte ska umgås med nya kontakter, så förstår jag inte din fråga. I dagsläget är det väl ytterst olämpligt att ligga med någon man inte känner.
  • Anonym (Martin)
    smulpaj01 skrev 2020-12-17 09:20:47 följande:
    Lägre standard? Vad menar du med det? Vilken bild? På mig?
    www.familjeliv.se/forum/thread/78934683-forlorat-allt-nu

    Man kan inte se bilden nu, och säger inte att du var ful, men vi män som satsar högt och själva ser bra ut söker ju tjejer som är 8-10-poängare, inte lite äldre damer 5-7. Att ligga direkt framstår som lite desperat, men det är ju bra att det funkar för dig. :)
  • Anonym (Ikon)
    Anonym (Martin) skrev 2020-12-17 11:09:38 följande:

    www.familjeliv.se/forum/thread/78934683-forlorat-allt-nu

    Man kan inte se bilden nu, och säger inte att du var ful, men vi män som satsar högt och själva ser bra ut söker ju tjejer som är 8-10-poängare, inte lite äldre damer 5-7. Att ligga direkt framstår som lite desperat, men det är ju bra att det funkar för dig. :)


    Har också för mig jag sett bild på smulpaj, milt uttryckt så var de ju inget att hänga i julgranen direkt.

    Ontopic så vill jag gärna vänta till 4e dejten ungefär
  • Anonym (A)
    Anonym (.) skrev 2020-12-17 09:57:00 följande:
    Med tanke på Covid-19 och att man inte ska umgås med nya kontakter, så förstår jag inte din fråga. I dagsläget är det väl ytterst olämpligt att ligga med någon man inte känner.
    Håller med
  • Paganini
    Anonym (Martin) skrev 2020-12-17 11:09:38 följande:

    www.familjeliv.se/forum/thread/78934683-forlorat-allt-nu

    Man kan inte se bilden nu, och säger inte att du var ful, men vi män som satsar högt och själva ser bra ut söker ju tjejer som är 8-10-poängare, inte lite äldre damer 5-7. Att ligga direkt framstår som lite desperat, men det är ju bra att det funkar för dig. :)


    Anonym (Ikon) skrev 2020-12-17 13:32:04 följande:

    Har också för mig jag sett bild på smulpaj, milt uttryckt så var de ju inget att hänga i julgranen direkt.

    Ontopic så vill jag gärna vänta till 4e dejten ungefär


    Kan inte låta bli att tycka att det är lågt att komma med nedvärderande kommentarer på foton som andra delat med sig av. Utseende är fö en smaksak.
  • Anonym (Ikon)
    Paganini skrev 2020-12-17 18:50:13 följande:

    Kan inte låta bli att tycka att det är lågt att komma med nedvärderande kommentarer på foton som andra delat med sig av. Utseende är fö en smaksak.


    Tycker hon oftast är väldigt otrevlig dessutom så de kan hon gott och väl ta
  • Anonym (Erico!)
    Paganini skrev 2020-12-17 18:50:13 följande:
    Anonym (Ikon) skrev 2020-12-17 13:32:04 följande:

    Har också för mig jag sett bild på smulpaj, milt uttryckt så var de ju inget att hänga i julgranen direkt.

    Ontopic så vill jag gärna vänta till 4e dejten ungefär


    Kan inte låta bli att tycka att det är lågt att komma med nedvärderande kommentarer på foton som andra delat med sig av. Utseende är fö en smaksak.
    Håller med, men kommer ihåg bilden, och när man fått en bild framför sig av ett bombnedslag utifrån hur någons inlägg formuleras så blir man lite förvånad när typ britt 50 år socialhandläggare dyker upp på foton..Skrattande
  • Anonym (Fredde)

    På första. Vill se hur fittan ser ut och känns.

  • Anonym (Oj)
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2020-08-14 09:26:59 följande:
    Med tanke på att vi var ute på stan tror jag inte han hade reagerat positivt om jag började dra av honom byxorna helt plötsligt på trottoaren.
    Ja han hade blivit sur. Men hur gick det med hans byxor inomhus:-P
    Har du aldrig sett en vackrare man i ditt liv innan?
  • smulpaj01
    Anonym (.) skrev 2020-12-17 09:32:47 följande:

    Ja, din sambo som du tog tillbaka efter att hans nya kastat dina saker. Han verkar ha ganska låg standard. Du verkar inte vara kräsen om man säger så. 


    Jag är extremt kräsen. Det finns en anledning till att han lyckades få mig tillbaka ett tag. Tills jag insåg igen att jag inte hade rätt känslor och flyttade för gott. Detta är många år sen och han vill fortfarande ha mig. Han var hos mig senast idag med massa presenter. Vi är vänner nu.

    Jag kommer inte ihåg vilken bild jag lagt ut (var troligen full, deprimerad och en släng av Bps), men jag tror inte många skulle kalla mig lägre än en 8:a IRL. Mitt utseende är det enda jag har. Får komplimanger dagligen från både kvinnor och män i åldersspannet 24-65. Jag är inte gullig eller söt, utan snygg och vacker brukar jag höra.

    Skulle kunna lägga ut bild om det gick att radera den sen.

    Sedan att någon tycker jag är elak håller jag verkligen inte med om. Jag kan vara hård mot elaka styvmammor men det är allt!

    Så, kan vi släppa detta ot om mig och gå tillbaka till ts?!
  • smulpaj01
    smulpaj01 skrev 2020-12-18 17:00:43 följande:

    Jag är extremt kräsen. Det finns en anledning till att han lyckades få mig tillbaka ett tag. Tills jag insåg igen att jag inte hade rätt känslor och flyttade för gott. Detta är många år sen och han vill fortfarande ha mig. Han var hos mig senast idag med massa presenter. Vi är vänner nu.

    Jag kommer inte ihåg vilken bild jag lagt ut (var troligen full, deprimerad och en släng av Bps), men jag tror inte många skulle kalla mig lägre än en 8:a IRL. Mitt utseende är det enda jag har. Får komplimanger dagligen från både kvinnor och män i åldersspannet 24-65. Jag är inte gullig eller söt, utan snygg och vacker brukar jag höra.

    Skulle kunna lägga ut bild om det gick att radera den sen.

    Sedan att någon tycker jag är elak håller jag verkligen inte med om. Jag kan vara hård mot elaka styvmammor men det är allt!

    Så, kan vi släppa detta ot om mig och gå tillbaka till ts?!


    Måste även tillägga att JAG tycker inte själv att jag ser bra ut, det har jag aldrig tyckt!
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Fredde) skrev 2020-12-18 16:30:26 följande:

    På första. Vill se hur fittan ser ut och känns.


    Oj, detta hade jag ingen aning om. Jag tycker mest man hör/läser att för män räcker det med en f*tta....
  • Anonym (Ikon)
    smulpaj01 skrev 2020-12-18 17:00:43 följande:

    Jag är extremt kräsen. Det finns en anledning till att han lyckades få mig tillbaka ett tag. Tills jag insåg igen att jag inte hade rätt känslor och flyttade för gott. Detta är många år sen och han vill fortfarande ha mig. Han var hos mig senast idag med massa presenter. Vi är vänner nu.

    Jag kommer inte ihåg vilken bild jag lagt ut (var troligen full, deprimerad och en släng av Bps), men jag tror inte många skulle kalla mig lägre än en 8:a IRL. Mitt utseende är det enda jag har. Får komplimanger dagligen från både kvinnor och män i åldersspannet 24-65. Jag är inte gullig eller söt, utan snygg och vacker brukar jag höra.

    Skulle kunna lägga ut bild om det gick att radera den sen.

    Sedan att någon tycker jag är elak håller jag verkligen inte med om. Jag kan vara hård mot elaka styvmammor men det är allt!

    Så, kan vi släppa detta ot om mig och gå tillbaka till ts?!


    Här kan du välja hur många timmar du vill att bilden ligger uppe innan den tas bort www.bilddump.se
  • Faile
    Anonym (Martin) skrev 2020-12-17 11:09:38 följande:
    www.familjeliv.se/forum/thread/78934683-forlorat-allt-nu

    Man kan inte se bilden nu, och säger inte att du var ful, men vi män som satsar högt och själva ser bra ut söker ju tjejer som är 8-10-poängare, inte lite äldre damer 5-7. Att ligga direkt framstår som lite desperat, men det är ju bra att det funkar för dig. :)
    Tyvärr verkar män se sig själva som väldigt mycket snyggare än de faktiskt är. Jag säger tyvärr, eftersom ödmjukhet aldrig skadat någon och självinsikt skulle vara en enorm fördel. 
    Sluta jiddra, börja trolla!
  • Anonym (Erico!)
    smulpaj01 skrev 2020-12-18 17:00:43 följande:

    Jag är extremt kräsen. Det finns en anledning till att han lyckades få mig tillbaka ett tag. Tills jag insåg igen att jag inte hade rätt känslor och flyttade för gott. Detta är många år sen och han vill fortfarande ha mig. Han var hos mig senast idag med massa presenter. Vi är vänner nu.

    Jag kommer inte ihåg vilken bild jag lagt ut (var troligen full, deprimerad och en släng av Bps), men jag tror inte många skulle kalla mig lägre än en 8:a IRL. Mitt utseende är det enda jag har. Får komplimanger dagligen från både kvinnor och män i åldersspannet 24-65. Jag är inte gullig eller söt, utan snygg och vacker brukar jag höra.

    Skulle kunna lägga ut bild om det gick att radera den sen.

    Sedan att någon tycker jag är elak håller jag verkligen inte med om. Jag kan vara hård mot elaka styvmammor men det är allt!

    Så, kan vi släppa detta ot om mig och gå tillbaka till ts?!


    Men du har ju skrivit i en tråd att alla män du haft varit otrogna mot dig? Ligger man på första dejten, för att anknyta till ämnet, är det lätt att man blir sedd som tillgänglig(och det lär vara så man vill ha det isåfall, inget fel) men då går ryktet och folk försöker väl få en i säng med enkla medel. Du säger själv att du inte tycker du är snygg, och några som sett bilden håller väl med till viss del, man kan ha andra fina egenskaper. Att inte anses som snygg av alla gör inget, sorgligt om det är allt du känner du har, kanske en anledning varför man går i säng direkt och sen blir bedragen? Värdera din egen insida lite mer!
  • Pinotage

    Jag har inte fått till särskilt många dejter efter att jag separerade för fyra- fem år sedan, men jag blev lite förvånad att det ofta har blivit ligga av redan på första eller andra dejten. Det ör bara med en kvinna som det blev på sjätte - sjunde dejten, då hade jag nästan gett upp. Det som har förvånat mig är också att jag har inte behövt ta något initiativ - det har kvinnan oftast gjort .....
    Flera av kvinnorna har sagt att dom egentligen inte ligger förrän på tredje dejten.....men ..... Skrattande

Svar på tråden Vilken dejt är normalt att ligga på?