Forum Övrigt - Pappagrupp
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Fråga till män!

Sön 9 aug 08:22 Läst 0 gånger Totalt 7 svar
    Sön 9 aug 08:22

Ifall du fick ett erbjudande online av en ung tjej, säg 19 år som har fin kropp osv, hon erbjöd dig att köpa hennes använda trosor för 500 kr. Snabb och diskret leverans naturligtvis, hur hade du ställt dig till det? Hade du varit intresserad?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Sön 9 aug 10:54 #1

Tycks inte vara rätt forum för den typen av affärer... Satsa på någon sexsida istället.

• Anonym (Fia)
    Visa endast
    Sön 9 aug 11:33 #2

Måste ju säga att det är lite extra komiskt att det är lagt under ?pappagrupp? xD

• Anonym (olof)
    Visa endast
    Sön 9 aug 14:41 #3

Nrj, jag använder kalsonger.

• Anonym (Ha...­nej)
    Visa endast
    Sön 9 aug 14:57 #4

500kronor för använda trosor? Nej. Mitt luktsinne är inte kopplat till min sexualitet som det verkar vara för de män som är intresserade av detta. Det är en specifik fetisch det där med begagnade trosor och de flesta har nog väldigt lite av den, så de nöjer sig nog med en snabb sniff i frugans trosor.

Men det finns ju många män, så många att även de som vill betala för detta är många, även om de procentuellt är få. Det gäller nog att marknadsföra sig ordentligt för att nå ut till dessa.

• Ons 12 aug 21:26 #5

Jag hade möjligen betalat 500 spänn för Halle Berrys nytvättade och parfymerade Flört
    Nää - skojar bara .....

• Ons 12 aug 22:05 #6

Nope. Men jag kunde glatt lagt en halvdag på att driva med henne.

• Ons 12 aug 22:34 #7
    HigherMinds skrev 2020-08-09 08:22:47 följande:

Ifall du fick ett erbjudande online av en ung tjej, säg 19 år som har fin kropp osv, hon erbjöd dig att köpa hennes använda trosor för 500 kr. Snabb och diskret leverans naturligtvis, hur hade du ställt dig till det? Hade du varit intresserad?

Tänder inte på sånt men det verkar ändå finnas marknad för sån fetisch. Jag brukar skämtsamt säg till min tjej att vi kanske ska sälja hennes trosor.
Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll