• Anonym (Kaffedraken)

    Hemlig grupp om att bli gravida på Facebook

    Jag har precis startat en grupp på Facebook för oss som försöker bli gravida! Skicka pm till mig och skriv namn och efternamn samt hur din profilbild ser ut på Facebook så lägger jag till dig :) Hemlig grupp såklart! Ingen kan se förutom de jag bjuder in

  • Svar på tråden Hemlig grupp om att bli gravida på Facebook
  • Anonym (Kaffedraken)

    Det finns redan en aktiv fb-grupp. Haka på oss :)

    Ni andra som vill vara med skicka meddelande till mig så fixar jag in er i vårt mysiga gäng. :)

  • Anonym (Kaffedraken)
    Jensan88 skrev 2020-08-09 18:37:21 följande:

    Det finns redan en aktiv fb-grupp. Haka på oss :)

    Ni andra som vill vara med skicka meddelande till mig så fixar jag in er i vårt mysiga gäng. :)


    Fast jag vill inte vara med i en grupp som funnits ett tag, vill ha en nystart, har en grupp sen tidigare med över 50 medlemmar men mer än hälften av alla där har redan blivit gravida och några har också fått bebis, så vill ha en ny grupp där all är nya
  • Anonym (Kaffedraken)
    Ssandra skrev 2020-08-09 18:39:05 följande:

    Fast jag vill inte vara med i en grupp som funnits ett tag, vill ha en nystart, har en grupp sen tidigare med över 50 medlemmar men mer än hälften av alla där har redan blivit gravida och några har också fått bebis, så vill ha en ny grupp där all är nya


    Den har funnits i en vecka och är nio medlemmar XD
  • Anonym (Kaffedraken)
    Jensan88 skrev 2020-08-09 18:41:46 följande:

    Den har funnits i en vecka och är nio medlemmar XD


    Jaha okej men gruppen jag startade idag har 7 medlemmar så jag satsar på den istället tror jag :) tack ändå
Svar på tråden Hemlig grupp om att bli gravida på Facebook