• Anonym (Ts)

    Mina bröst försvann!

    Mina fylliga C-kupor har gått till tomma A-kupor nu ett år efter förlossningen. Tillåter mig själv att vara jäkligt ledsen över det. Ytligt eller inte men har älskat när män har älskat mina bröst. Nu syns dom inte vilken bikini jag än köper. Borta. Platt. Dom är fortfarande högt upp och hänger inte, det är jag verkligen glad över. Och dom ser fasta ut, men icke!

    Nu har jag gnällt färdigt! Är det någon annan som varit med om samma?

  • Svar på tråden Mina bröst försvann!
  • Anonym (Anonym)

    Japp... Hade en full B-kupa, nu är de inte lika fina och fylliga. Har konstig form om man tittar från sidan. De ser åtminstone fortfarande bra ut framifrån.

  • Anonym (Så kan det va ...)

    Såg idag, vilket jag faktiskt reagerade på, en kvinna på Willys i Nyköping med två barn i släptåg som inte hade några bröst alls! 
    De fanns inte helt enkelt, var nästan så de växte inåt - helt platt!
    Men - hon har ju uppenbarligen en man som gillar det också - Häpp!

  • Anonym (s)

    Skönt att man är kille så man slipper att kroppen ändras så mycket. Skulle aldrig skaffa barn om jag vore kvinna. Vill iofs inte det som man heller men skulle definitivt inte vilja det som kvinna med tanke på vad det kan paja kroppen.

  • Anonym (Så kan det va ...)
    Anonym (s) skrev 2020-08-09 23:06:40 följande:

    Skönt att man är kille så man slipper att kroppen ändras så mycket. Skulle aldrig skaffa barn om jag vore kvinna. Vill iofs inte det som man heller men skulle definitivt inte vilja det som kvinna med tanke på vad det kan paja kroppen.


    Skaffa barn! Det bästa man kan göra! Låt kärringen rasa - du kan "bara" skaffa chipstuttar, hahahahaha
    Jag har chipstuttar och en torktumlare på magen, kärringen har lökar som en 25-åring skulle mörda för. Vad säger man ..... shit happens typ ..
    Vi är båda 50+, hahahaha
  • Anonym (K)

    Vem bryr sig om bröst numera? Det är ju rumpor som gäller. Stora bubbel butts ska det vara, inga pizzalådor. 

  • Avenia

    Ja, men jag är så nöjd med förändringen. Tyckte inte om de skumpande fettklumparna. Och vad män gillar struntar jag totalt i.

Svar på tråden Mina bröst försvann!