• storstadstjej

    Jag tror att min killes lillebror är intresserad av mig

    Hej!

    Jag och min kille har varit tsm i cirka 2,5 år nu. Jag har alltid varit väldigt nära hans familj och syskon. Speciellt hans lillebror som är lika gammal som min lillasyster. Det skiljer 3 år mellan mig och han. Sedan cirka ett halvår-ett år tillbaka så har jag lagt märke till diverse saker i hur han bemöter mig och hur han är kring mig. Vi får ofta ögonkontakt och jag catchar ofta honom när han tittar på mig och istället för att göra någon ful min eller titta bort direkt så håller han kvar blicken i några sekunder och sen kollar bort. Han sitter oftast bredvid mig. Han skämtar mycket kring mig och kollar alltid på mig för att få bekräftelse i form av att jag skrattar eller ler åt honom. Så fort jag och min kille kommer hem till hans familj så kommer hans lillebror ner(han hänger oftast uppe på sitt rum). Han rör gärna vid mig på oskyldigt sätt i form av en knuff; en skämtsam kram, håller om mig osv.

    Jag har hört att jag kan upplevas som väldigt flirtig men det är ingenting som jag gör med flit. Jag brukar oftast va ofixad, osminkad etc när jag är där och för någon vecka sen när han stod och diskade efter middagen så kommer jag in med tallrikar och då säger han från ingenstans ?vet du vad du är? och jag svarar ?nej vad är jag? då jag förvänta mig något taskigt Då vi har en sån jargong mot varandra. Då säger han ?du är vacker. ? och jag blev hur paff som helst. Min kille skulle aldrig få för sig att kalla min lillasyster vacker eller snygg eller liknande. Och varje gång han å jag är själva så är det sån spänning i luften och inte på ett syster och bror eller vänskaps nivå. Jag vet inte vad jag ska göra, jag känner mig så skyldig. Jag älskar min pojkvän men jag har fått sån lust efter brorsan och kan fantisera om han osv. Försöker verkligen att distansera mig och visa att jag inte är intresserad men så fort han slår på sin charm så faller det för mig. VAD SKA JAG GÖRA???

  • Svar på tråden Jag tror att min killes lillebror är intresserad av mig
  • Anonym (Anonym)

    Gör slut med din pojkvän då. Ni har ingen framtid om du ska tråna efter din svåger. Din familj tycker ju inte om honom heller.

  • Tecum

    Stackars din pojkvän! Först tycker du och din familj att han är tråkig, sen suktar du efter hans brorsa. Du är inget kap direkt...

    Om du vore en sjysst flickvän skulle  du inte behöva fråga vad du ska göra utan bara hålla distansen till lillebror och inte uppmuntra honom. Självkontroll, någon? Nästa steg är att hota berätta för din pojkvän.

  • Anonym (ooo)

    Vad du ska göra? 
    Först kan du lära dig att skriva HONOM när det ska vara det. 

  • storstadstjej
    Anonym (Anonym) skrev 2020-08-10 15:47:23 följande:

    Gör slut med din pojkvän då. Ni har ingen framtid om du ska tråna efter din svåger. Din familj tycker ju inte om honom heller.


    Sjukt onödigt sagt. Om du inte är här för att dela med dig av ordentliga svar så kan du söka dig till någon annan tråd. Tack och hej!
  • storstadstjej
    Anonym (ooo) skrev 2020-08-10 15:56:55 följande:

    Vad du ska göra? 

    Först kan du lära dig att skriva HONOM när det ska vara det. 


    Sorry! Fick A i svenska men slarvar ibland när jag skriver fort och passionerat.
  • storstadstjej
    Tecum skrev 2020-08-10 15:47:29 följande:

    Stackars din pojkvän! Först tycker du och din familj att han är tråkig, sen suktar du efter hans brorsa. Du är inget kap direkt...

    Om du vore en sjysst flickvän skulle  du inte behöva fråga vad du ska göra utan bara hålla distansen till lillebror och inte uppmuntra honom. Självkontroll, någon? Nästa steg är att hota berätta för din pojkvän.


    Jag gör allt för min pojkvän. Aldrig älskat någon lika mkt som jag älskar honom och jo tro mig, jag är ett riktigt kap. Och ni verkar ha fått allt om bakfoten. Jag tycker inte att min kille är tråkig. Jag uppskattar hans lugn. Det är min familj som tycker det och ordet tråkig användes aldrig så det kanske va fel av mig att använda det. ?Inte bjuder till? var dom orden som användes. Jag kan kontrollera mig, men jag ville bara skriva ut detta och bara se hur andra tänker om detta. Om jag inbillar mig eller om det kan stämma?
  • Anonym (Anonym)
    storstadstjej skrev 2020-08-10 22:01:50 följande:
    Sjukt onödigt sagt. Om du inte är här för att dela med dig av ordentliga svar så kan du söka dig till någon annan tråd. Tack och hej!
    Det ÄR ett ordentligt svar. Du har fantasier om din killes brorsa, hur sjysst är det?? Hur skulle du känna om det var tvärtom? Du är inte ärlig mot honom och beter dig jäkligt skumt tillsammans med hans brorsa, väldigt låg stil. Om du har nån skam i kroppen så gör du slut.
Svar på tråden Jag tror att min killes lillebror är intresserad av mig