Forum Smärta/Obehag - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Min penis är för stor

Tis 11 aug 23:24 Läst 0 gånger Totalt 10 svar
    Anonym (Anony­m (först­åligt)­)
    Visa endast
    Tis 11 aug 23:24

Hej du som läser detta. Jag har ett bekymmer, tror jag. Det är så att min penis liksom är för stor. Den växte långt efter att mina vänners slutade. Den är hela 27cm lång. Borde jag söka hjälp? Jag menar, jag kan ju knappt ha samlag då den nästan skrämmer henne. Vafan ska jag göra? Är trött på den här skiten.

Hoppas på bra svar.

• Barbro­45
    Visa endast
    Ons 12 aug 07:39 #1

Nej, din penis är inte för stor. Du får hitta samlagsställningar som fungerar för er, samt se till att din partner är redo, inte bara trycka in den för att DU är redo. Du vet att kvinnor föder barn, så slidan är rätt anpasslig. 

• Anonym (svin)
    Visa endast
    Ons 12 aug 07:42 #2

Lyssna inte på Barbro. Det är bara att trycka in den, vaginan är väldigt töjbar. Ta i ordentligt så ska du se att det går bra. 

• Anonym (Ödla)
    Visa endast
    Ons 12 aug 07:48 #3

Låter som en normal FB-drule tycker jag...

• Ons 12 aug 11:07 #4

Längden är väl inte problem? Du och din partner kan ju styra hur djupt den går vid penetration.

• Anonym (G)
    Visa endast
    Ons 12 aug 15:40 #5

Tror den skrämmer dig mer än tjejen. Om tjejen gillar dig tror jag inte att hon dumpar dig för att du har stor kuk. Skulle du tycka sämre om en tjej om du till exempel upptäcker att hon har inlägg i BHn.

• Anonym (Anony­m)
    Visa endast
    Ons 12 aug 16:33 #6

Ånej! Mina diamanter blänker så jag får ont i ögonen..det är så synd om mig..

• Lör 3 okt 11:25 #7

Låter jävligt sexigt. Skulle gärna haft sex med Dig

• Anonym (Fisk)
    Visa endast
    Lör 3 okt 11:28 #8

Allmänt fiskande efter size queens, gissar jag.

• Anonym (Trojk­a)
    Visa endast
    Lör 3 okt 11:35 #9

Bara att kapa av den typ en dm, så blir det bra! Lycka till

• Anonym (Norma­llängd­)
    Visa endast
    Lör 3 okt 17:25 #10

Mig veterligen har du samma problem som de med för små penisar... Det går inte att göra något åt det.

Som någon annan skrev, ni får hitta ställningar där du inte kommer in så djupt i henne, alternativt träna analsex, analen kan ta mycket större penisar än slidan, så får ni välja vaginalt sex när det är dags att avla barn endast.

Eller så får du byta partner, precis som vi män är olika så är kvinnor olika, jag har bottnat min hustru med mina 16cm till balle och jag har legat med kvinnor där jag inte varit i närheten av att bottna dem, och kvinnor där jag inte kunnat få in hela min balle.

Sen är ju frågan hur grov du är, oftast är det ett större problem än längd.

Sätt på henne liggandes på sidan i sked liksom då försvinner mycket av din längd.

Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll