• Anonym (Undrar)

    Om din sambo är på AW. Hör hen av sig?

    Jag är inte svartsjuk eller kontrollerande men jag bara undrar. Hörde av sambon via sms vid 14-tiden i eftermiddags. Nu är klockan snart tio och inte hört ett ljud. Sett att sambon varit aktiv på Messenger lite då och då under kvällen bara.

    Sambon har 40 min resa till jobbet och ska va där runt halv åtta i morgon bitti.

    Hör era partners av sig?

  • Svar på tråden Om din sambo är på AW. Hör hen av sig?
  • Anonym (Undrar)

    Lite kompletterande info: Det skulle inte bli så sent..

  • Anonym (Jadå)

    Absolut! Vi brukar uppdatera varandra på ungefär när vi tänkt åka hem och när vi sen lämnar.

  • smulpaj01

    Nej inte om det inte har hänt något. Finns ingen anledning till det. Jag brukar messa godnatt när jag ska sova bara

  • Anonym (ooo)

    Ja, min man hade meddelat om han blir senare än han hade planerat och ungefär när han tror att han kommer hem. 

  • smulpaj01
    Anonym (Undrar) skrev 2020-08-12 21:30:47 följande:

    Lite kompletterande info: Det skulle inte bli så sent..


    Sånt tar inte jag så allvarligt. Har de kul kan det dra ut på tiden och bli senare än han tänkte. Helt okej, kan hända för mig också.
  • Bunny on speed

    Vi brukar båda höra av oss några gånger om vi är borta. Han är bättre på det än jag dock!


    Bunnies, it must be bunnies!
  • Anonym (Undrar)

    VI är småbarnsföräldrar med en vardag i morgon. Sambon kan va ute halva natten för mig, men av nån anledning blev jag bara lite småirriterad. Säg inte det blir inte så sent om det inte menas. Blir det sent ändå dra iväg ett kort sms bara..

  • Anonym (Jadå)
    Anonym (Undrar) skrev 2020-08-12 21:37:23 följande:

    VI är småbarnsföräldrar med en vardag i morgon. Sambon kan va ute halva natten för mig, men av nån anledning blev jag bara lite småirriterad. Säg inte det blir inte så sent om det inte menas. Blir det sent ändå dra iväg ett kort sms bara..


    Jag håller med dig! Saker kan ändras, men då hör man av sig. I min värld fullkomligt respektlöst att inte göra det.
  • Anonym (Undrar)

    Att öht sitta på krogen i coronatider med männsikor som nyss haft semester också varit runt i halva Europa och hela Sverige kan diskuteras, men jag vill inte hindra sambon att ha kul med kollegor. Men lite vuxenansvar kunde man väl vänta sig?

    Jag är inte jätteirriterad på riktigt, men lite undrande.. Lite smått besviken. Precis som ena barnet som jag lovat skulle få träffa sin förälder innan läggdags men nu blev inte det av. Det kan jag väl dock ta på mig att det var mitt eget fel att klantigt utlova nåt sånt.

Svar på tråden Om din sambo är på AW. Hör hen av sig?