• MammaMu89

    Svagt plus (?) bim - 6.. negativt bim - 5.. Fortfarande neg

    Som rubriken lyder så fick jag ett svagt plus på bim - 6.. Se bild, kanske inte syns så tydligt. Tog iaf med en tidig rfsu test ( ej morgon urin, utan höll mig ca 2 timmar..



    Dagen efter alltså bim - 5 tog jag likadant test som visa helt blankt.. Tog inte med morgon urin då morgonen va kaos haha men trodde för till min förmodan att jag hållt mig mer än 2 timmar å kommer på när jag doppar testat att jag kanske lyckats håll mig 40 minuter... Aaa vad är oddsen *suck*

    Testa båda dagarna med vanliga rfsu stickor som visar negativt..beställde hem CB test som togs nu på morgonen på bim-3 och även de är negativt.

    Känner mig gravid samtidigt som jag känner mig helt tom och att inget är där. Håller på å bli galen på mig själv som övertänker en jäkla massa å känner efter oooonädigt mycket.



    Hoppat har inte lämnat mig helt tror jag men börjar sina som f*n..

    Fler som fått svaaaaagt plus å sen negativt å de inte varit någon graviditet?

  • Svar på tråden Svagt plus (?) bim - 6.. negativt bim - 5.. Fortfarande neg
  • MammaMu89
    Pigall skrev 2020-08-19 12:51:58 följande:

    Visst är där ett streck men det är fortfarande så tidigt att det mycket väl kan vara en kemisk graviditet. Tyvärr finns det inte mer att göra än att avvakta och se om det blir starkare de kommande dagarna. Lycka till!


    Å hoppas de inte är nån kemisk en, måste nog läsa på om de. Tack snälla
  • MammaMu89

    Tog 2 tidiga tester nu på morgon och båda visar negativt så tror inte de är någon idé att fortsätta testa. Får satsa nästa månad istället. Tack för alla era svar

  • Pigall
    MammaMu89 skrev 2020-08-20 06:22:26 följande:

    Tog 2 tidiga tester nu på morgon och båda visar negativt så tror inte de är någon idé att fortsätta testa. Får satsa nästa månad istället. Tack för alla era svar


    Vad tråkigt att höra. Ta ett till om någon dag för säkerhets skull om inte mensen dyker upp. Som uppmuntran kan jag säga att du med allra största sannolikhet var gravid, annars hade du bara fått negativa tester. Så du vet att du kan. Jag har haft (mig veterligen) två kemiska graviditeter i mitt liv och båda gångerna har jag blivit gravid månaden efter. Det var som om kroppen körde en testrunda och hamnade i rätt balans inför nästa månad.

    Lycka till!
  • MammaMu89
    Pigall skrev 2020-08-20 09:02:09 följande:

    Vad tråkigt att höra. Ta ett till om någon dag för säkerhets skull om inte mensen dyker upp. Som uppmuntran kan jag säga att du med allra största sannolikhet var gravid, annars hade du bara fått negativa tester. Så du vet att du kan. Jag har haft (mig veterligen) två kemiska graviditeter i mitt liv och båda gångerna har jag blivit gravid månaden efter. Det var som om kroppen körde en testrunda och hamnade i rätt balans inför nästa månad.

    Lycka till!


    Ja får göra de. Hoppas mensen kommer snart så vi snart kan hoppa på nästa bana. Åå tack för din ord. Aha okej. Får läsa på lite om kemisk graviditet inte hört så mycke om de innan.
  • Pigall
    MammaMu89 skrev 2020-08-20 09:21:56 följande:

    Ja får göra de. Hoppas mensen kommer snart så vi snart kan hoppa på nästa bana. Åå tack för din ord. Aha okej. Får läsa på lite om kemisk graviditet inte hört så mycke om de innan.


    Gör så. En kemisk graviditet är en vanlig graviditet som helt enkelt avstannar väldigt tidigt, ofta redan innan förväntad mens. Ofta hinner man få ett lätt förhöjt hcg som kan ses när man testar tidigt men som sen inte blir starkare. Ofta vet man inte om att man varit gravid utan tror bara att mensen är någon dag sen.
  • MammaMu89
    Pigall skrev 2020-08-20 10:34:02 följande:

    Gör så. En kemisk graviditet är en vanlig graviditet som helt enkelt avstannar väldigt tidigt, ofta redan innan förväntad mens. Ofta hinner man få ett lätt förhöjt hcg som kan ses när man testar tidigt men som sen inte blir starkare. Ofta vet man inte om att man varit gravid utan tror bara att mensen är någon dag sen.


    Okej tack snälla för informationen =)

    Min mens kom nu en dag tidigt istället hehe =)
  • MammaMu89

    Nu är mensen spårlöst borta.. Haha blir knäpp asså. Va så skönt att liksom veta å så kom de klassiska mensstarten, och nu några timmar senare helst spårlöst borta. Aldrig varit med om liknande

  • MammaMu89
    Vanillacookie skrev 2020-08-20 15:17:26 följande:

    Haha men va?? Det va ju underligt!


    Haha ja vart helt paff. Får se om den kommer tillbaka eller vad som händer. Men man börjar ju undra liksom va som spökar hehe
  • Vanillacookie

    Ja det e klart! Du får avvakta helt enkelt :)

    Ja tänkte ta ett test imorrn, har inte lika mkt grav symptom. Har väldigt ömma bröstvårtor fortfarande, konstig känsla i tjejmagnet å haft väldigt vattniga flytningar så känns som man kissar på sig. Har försökt hitta info om det om det kan bero på att jag gjort konisering eller om det oxå kan va ett tidigt tecken på graviditet

  • MammaMu89
    Vanillacookie skrev 2020-08-20 17:13:32 följande:

    Ja det e klart! Du får avvakta helt enkelt :)

    Ja tänkte ta ett test imorrn, har inte lika mkt grav symptom. Har väldigt ömma bröstvårtor fortfarande, konstig känsla i tjejmagnet å haft väldigt vattniga flytningar så känns som man kissar på sig. Har försökt hitta info om det om det kan bero på att jag gjort konisering eller om det oxå kan va ett tidigt tecken på graviditet


    Ja får se vad som händer å sker.

    Håller tummarna att du plussar i morgon. Låter ju som grav symtom de där =)
  • Vanillacookie

    Tycker du? Känns som att jag bara inbillar mig med men vi får se imorrn :)

  • MammaMu89
    Vanillacookie skrev 2020-08-20 20:40:29 följande:

    Tycker du? Känns som att jag bara inbillar mig med men vi får se imorrn :)


    Ja de tycker jag nog allt. Håller tummarna =).
  • Vanillacookie

    Det va negativt så får väl bara vänta å se om det försvinner eller om mensen dyker upp förr eller senare

  • MammaMu89
    Vanillacookie skrev 2020-08-21 15:20:28 följande:

    Det va negativt så får väl bara vänta å se om det försvinner eller om mensen dyker upp förr eller senare


    Va tråkigt. Ja precis. Annars får ni försöka igen nästa månad
  • Vanillacookie

    Haha vi försöker faktiskt nu med att jag sprutar in sperma med hjälp av en plast spruta du vet som finns till barn eller djur haha

    Har du fått nån mer mens?

  • MammaMu89
    Vanillacookie skrev 2020-08-21 16:15:57 följande:

    Haha vi försöker faktiskt nu med att jag sprutar in sperma med hjälp av en plast spruta du vet som finns till barn eller djur haha

    Har du fått nån mer mens?


    Å spännande, aha okej =)

    Ja sent igår kväll så kom nigarafallet igång haha, men snart är de ägglossning igen så får vi försök igen.
  • Vanillacookie

    Åh fy fan!! Men ändå skönt att den äntligen kom så ni kan försöka igen :)

    Lycka till!!

  • MammaMu89
    Vanillacookie skrev 2020-08-21 19:41:57 följande:

    Åh fy fan!! Men ändå skönt att den äntligen kom så ni kan försöka igen :)

    Lycka till!!


    Haha ja typ. Ja de är rätt skönt å ha svart på vitt att de inte är något nu så man kan släppa de å ta nya tag :)
Svar på tråden Svagt plus (?) bim - 6.. negativt bim - 5.. Fortfarande neg