• Anonym (undrar)

    För trång?

    Hej,

    jag har fött tre barn, varit gift i 20 år och nyss blivit singel. Jag har alltid varit noga med att träna mina muskler i slidan och min examen har alltid varit nöjd vid sex. Kanske att han kom lite snabbt men det är något jag insett nu bara. 
    Till saken, jag testade i helgen att ha sex med en ny man. Han var lite grövre, men absolut inget gigant. Mer övre normal. Han slutade inte prata om hur trång jag var... Han menade att det nästan gjorde ont. Jag hämtade glidmedel trots att jag fått flera orgasmer och var avslappnad och blöt. Han fick orgasm två gånger, men lämnade mig ändå med känslan att jag var FÖR trång. Mest för att han sa det så många gånger och att han sa att den var "unik" 
    Fattar att det låter som han gav komplimanger men det kändes inte så.Nu har jag ingen lust att träffa honom igen, sänkte mitt redan lite naggade självförtroende.  Så killar, är det skönare om man är lite större där nere?

  • Svar på tråden För trång?
  • JonasSa
    Anonym (undrar) skrev 2020-08-20 19:11:10 följande:

    Hej,

    jag har fött tre barn, varit gift i 20 år och nyss blivit singel. Jag har alltid varit noga med att träna mina muskler i slidan och min examen har alltid varit nöjd vid sex. Kanske att han kom lite snabbt men det är något jag insett nu bara. 
    Till saken, jag testade i helgen att ha sex med en ny man. Han var lite grövre, men absolut inget gigant. Mer övre normal. Han slutade inte prata om hur trång jag var... Han menade att det nästan gjorde ont. Jag hämtade glidmedel trots att jag fått flera orgasmer och var avslappnad och blöt. Han fick orgasm två gånger, men lämnade mig ändå med känslan att jag var FÖR trång. Mest för att han sa det så många gånger och att han sa att den var "unik" 
    Fattar att det låter som han gav komplimanger men det kändes inte så.Nu har jag ingen lust att träffa honom igen, sänkte mitt redan lite naggade självförtroende.  Så killar, är det skönare om man är lite större där nere?


    Hej!
    Du ska inte ta det som kritik, sen har jag inte hört någon som upplevt någon som för trång om det är vuxna med sexuell erfarenhet.

    Jag ser att andra tolkat det som ett sätt att ge komplimang men jag uppfattade det som att han tiggde komplimanger av dig, att han ville att du skulle säga att han var så stor.

    Visst är det skillnad i känsla att penetrera olika kvinnor och vissa kvinnor har en härlig förmåga att krama om mig, men det känns inte trångt utan en närhetskänsla att vi är nära. Om du är tränad så du kan ge den känslan så var glad för det, du kan komma och ge män underbara upplevelser och det är ju härligt att dela njutning!
  • Wagner

    Självklart skönare när det är trångt.

    Jag är själv ganska välutrustad (17*14) men har råkat ut för en del kvinnor genom åren, som har varit väldigt stora, efter flera barnfödslar, och det har inte varit optimalt.

  • Charge

    Han försökte ju ge dig komplimanger så varför får du dåligt självförtroende av det ?

  • Liberté

    Det var komplimang då de flesta kvinnor inte tenderar att inte träna sin muskelatur. Han kan ha varit ovan med ökad taktil känsla och såldes haft svårare att kontrollera när han ville få utlösning.

    Aldrig varit med om att trång varit en nackdel, tvärtom.. Speciellt kvinnor som fött barn har en tendens att vara slappare och således kännas betydligt mindre.

  • Anonym (Man)
    Anonym (undrar) skrev 2020-08-20 19:11:10 följande:

    Hej,

    jag har fött tre barn, varit gift i 20 år och nyss blivit singel. Jag har alltid varit noga med att träna mina muskler i slidan och min examen har alltid varit nöjd vid sex. Kanske att han kom lite snabbt men det är något jag insett nu bara. 
    Till saken, jag testade i helgen att ha sex med en ny man. Han var lite grövre, men absolut inget gigant. Mer övre normal. Han slutade inte prata om hur trång jag var... Han menade att det nästan gjorde ont. Jag hämtade glidmedel trots att jag fått flera orgasmer och var avslappnad och blöt. Han fick orgasm två gånger, men lämnade mig ändå med känslan att jag var FÖR trång. Mest för att han sa det så många gånger och att han sa att den var "unik" 
    Fattar att det låter som han gav komplimanger men det kändes inte så.Nu har jag ingen lust att träffa honom igen, sänkte mitt redan lite naggade självförtroende.  Så killar, är det skönare om man är lite större där nere?


    Nej, verkligen inte! Trängre = bättre. Har inte träffat någon hittills som varit för tight, och då är jag lite över medel i både grovlek och längd...
  • Anonym (Öhh??)
    Kungsholmsbo skrev 2020-08-26 19:49:10 följande:

    Jag tror inte du behöver oroa dig. Jag tror det var en komplimang, typ som när någon säger att man är för snygg.


    Som - Vad snygg och trång du är??
    Njaaa..
  • Kungsholmsbo
    Anonym (Öhh??) skrev 2020-08-26 20:19:02 följande:

    Som - Vad snygg och trång du är??

    Njaaa..


    Nä typ som att killar ofta överdriver saker. Han tyckte hon var trång och skön - då var han tvungen att betona det gång på gång. Det är samma typ av komplimang som när någon säger man är för snygg eller har den godaste fittan de någonsin smakat. Ja det finns en sanning men så överdrivs det lite också för att det är så ni jobbar...
  • Anonym (Tight)

    Jag hade visserligen en sambo som avskydde om jag råkade knipa, men jag är ganska erfaren och han var ett unikum. När män sagt till mig att jag är ?för trång? så har de menat att de inte kunnat hålla tillbaka.

    Bästa träningen för slidmuskulaturen är att få orgasm, betydligt mer effektivt än knipövningar enligt kunniga barnmorskor. Men - har man en förlossningsskada med muskelbristningar kan man sällan bara träna bort det bara så där, så märklig slutsats från flera män här. Ni kanske skulle vara lite mer intresserade av landstingspolitik istället, och lobba för att alla kvinnor som föder barn har rätt att slippa få god eftervård och slippa bestående skador.

  • Anonym (undrar)

    Hej igen och tack för alla svar! 

    Jag svarar lite blandat nu, jag har väldigt lätt för att få orgasm. Kan komma många gånger under ett samlag, säkert därför mina muskler är starka. 

    Det kanske var en komplimang given på ett väldigt annorlunda sätt... Han vill ses igen så jag tänker att det inte var hans värsta mardröm. Jag avstår dock, tyckte inte om känslan att känna mig sådär annorlunda. 

    Jag testade en ny häromdagen, han är välutrustad. Det tog sin tid, det var trångt men fullt genomförbart till slut. Han var bättre på att få mig att känna mig sexig. Vi hade underbar sex och mina spöken om detta mildrades helt klart. 

    Så igen, tack för era svar!

  • Anonym (Tipptopp)

    Jag hade en tjej som var för trång för länge sedan. Det var ju skönt och så men var hon inte nog blöt var det drygt att komma igång. Vi fick båda ofta skavsår. Var man inte riktigt hård så gick det inte att knulla. Det blir så mycket lättare att böja kuken så det gör ont om man drar ut för mycke (finns inget som liksom styr in kuken igen när det är så trångt). Träna absolut fittan men man kan absolut vara för trång.

    Jag tycker det skönaste är att knulla en tjej efter man fistat henne. Då är det slappt, blött och glidit.. alla gillar vi olika. Tight fitta är inte för mig för mycket krångel.

  • Anonym (undrar)

    Det kan ju vara så att han är mer som du. Och då är ju mitt beslut om att inte träffas mer helt rätt. Några nävar upp i mitt underliv har jag svårt att föreställa mig skulle funka  

    Du har helt rätt i hårdheten, det blir mycket bättre för mig om killen är hård. Alla är olika, tur är väl det!

  • Nicke989
    Anonym (Tipptopp) skrev 2020-09-01 06:57:51 följande:

    Jag tycker det skönaste är att knulla en tjej efter man fistat henne. Då är det slappt, blött och glidit.. alla gillar vi olika. Tight fitta är inte för mig för mycket krångel.


    Håller med.
  • JonasSa
    Anonym (undrar) skrev 2020-09-01 06:48:19 följande:

    Hej igen och tack för alla svar! 

    Jag svarar lite blandat nu, jag har väldigt lätt för att få orgasm. Kan komma många gånger under ett samlag, säkert därför mina muskler är starka. 

    Det kanske var en komplimang given på ett väldigt annorlunda sätt... Han vill ses igen så jag tänker att det inte var hans värsta mardröm. Jag avstår dock, tyckte inte om känslan att känna mig sådär annorlunda. 

    Jag testade en ny häromdagen, han är välutrustad. Det tog sin tid, det var trångt men fullt genomförbart till slut. Han var bättre på att få mig att känna mig sexig. Vi hade underbar sex och mina spöken om detta mildrades helt klart. 

    Så igen, tack för era svar!


    Oavsett om ni fortsätter att träffas, njut av att kunna känna dig sexig!
  • Anonym (M)
    Anonym (Omg dude) skrev 2020-08-20 23:54:53 följande:

    Holy shit,thats really creepy. Att du inte inser det själv gör det ännu mer creepy!


    Egentligen är det väl ingen större skillnad på detta scenariot och en kvinna som fick testa stor kuk och vägrar nöja sig med något annat?
  • Anonym (undrar)

    En liten uppdatering. Mannen ifråga fick en chans till. Det var ett bra val, vi var mer förberedda och jag talade om att det känts konstigt förra gången. Som de flesta antydde, han hade inte menat något dåligt. Tvärtom, han var bara lite förvånad. Nu fick han mig att känna mig som en 20 åring igen. Ha det så gott alla!

  • JonasSa
    Anonym (undrar) skrev 2020-09-27 16:07:11 följande:

    En liten uppdatering. Mannen ifråga fick en chans till. Det var ett bra val, vi var mer förberedda och jag talade om att det känts konstigt förra gången. Som de flesta antydde, han hade inte menat något dåligt. Tvärtom, han var bara lite förvånad. Nu fick han mig att känna mig som en 20 åring igen. Ha det så gott alla!


    Härligt, njut av livet!
  • Litenmenhård

    Nu har jag inte läst alla inlägg, men testa olika ställningar och så. Kanske någon som gör att det känns mindre obekvämt.


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
Svar på tråden För trång?