• Iiidaa

    Få bättre kropp ??????

    Hej

    Vill gärna komma igång med träning mer seriöst nu ???? men vet inte vart ja ska börja riktigt. Vill nog få bättre kropp generellt men mest rumpa tror jag ?? finns några bra tips för att starta å så?

    / Ida

  • Svar på tråden Få bättre kropp ??????
  • Duckan

    Är det hemmaträning du tänker dig? Finns appar och filmer på youtube med alla möjliga sorts övningar och pass. Bara att logg in och sätta i gång.

  • Iiidaa

    Ja eftersom jag inte har så mycket pengar så gärna tips gratis och träna själv

  • Duckan

    Kolla på Youtube. Du kan skriva Booty exercises och får garanterat flera förslag på olika träningsvideos. Det går bra att köra utan redskap men har du möjlighet till ett gummiband och två hantlar är det bra. 
    Även gratisappar i telefonen finns.

  • Steven01

    Det  viktigaste är att komma igång, börja med promenader och sen kan du börja springa. Försök att få till minst 30 minuter/dag där du tar i så att du blir svettig och andfådd. Finns det kanske ett utegym i närheten? Spring dit och kör cirkelträning.

  • MRAKas

    Det viktigaste du behöver göra är att ställa om mentalt.
    Leta inte efter hur du kan FÅ en bättre kropp, utan hur DU SKAFFAR dig det.

    Missförstå mig inte nu, jag menar varken att kritisera din grammatik eller att märka ord.

    Att förändra sin kropp, vare sig det gäller att gå ner i vikt, bygga muskler, eller vad man än vill göra så handlar det om att man måste förändra sin livsstil. Annars är kroppen snart tillbaka i sin ursprungliga form igen, jo-jo bantning är ett praktexempel på vad jag menar.

    Den livsstilsförändring som krävs börjar i ditt huvud, hela förändringen står och faller med det.
    Naturen är grym och hänsynslös när det gäller detta, du kommer inte FÅ någonting, DU kommer att behöva åstadkomma hela denna förändring själv.

    Lycka till.

Svar på tråden Få bättre kropp ??????