Inlägg från: Anonym (varför) |Visa alla inlägg
  • Anonym (varför)

    Män, kan ni gå utan sex i 5 år?????

    Anonym (TS) skrev 2020-08-26 19:26:30 följande:

    Poängen är att jag vill höra från er som valt att sluta ha sex med er partner och om det är så att ni är otrogna istället.


    Varför vill du veta det? Funderar du på att vara otrogen själv och vill få det bekräftat av andra att det är ok?

    Otrohet är aldrig ok, inte ens om man inte får nåt hemma. Har man problem så diskuterar man det med sin partner går det ändå inte att lösa så skiljer man sig. Att gå bakom ryggen är bara fegt och patetiskt.
  • Anonym (varför)
    New Dawn skrev 2020-09-15 21:17:59 följande:
    Ja, visst kan man ibland vilja göra något annat än att gosa, fast man brukar vilja det. Ibland kanske man vill komma igång, gå ut, träna, städa, sova, ha sex, eller vad som helst, men att tappa lusten HELT för att man inte orkar gosa är något helt annat. Då är problemet på ett helt annat plan.

    I vilka sammanhang blir det "för mycket gos". När man är trött? , när man är pockande kåt? , eller när barnen stör? Det är extremt stor skillnad och jag försöker belysa detta, samt förstå problematiken.
    Förstår vad du menar, men tappa lusten för saker kan man ju oxå göra när det blir tjafs och bråk kring det, det blir infekterat och synonymt med irritation och med det försvinner oxå lusten till det.

    Jag kan ta ett exempel. Jag hade en gång en partner som var extremt omständig med allt, precis allt. Vilken enkel grej som helst blev extremt komplicerat och jobbigt. I början hade jag förståelse, tålamod och försökte se på det objektivt. Men ju längre tiden gick så växte irritationen kring att allt, precis allt skulle vara så extremt jävla komplicerat och leda till diskussioner. Till slut drog jag mig för att göra saker med henne för jag visste att det skulle bli jobbigt, komplicerat och irriterat. Det betyder inte att jag  tyckte själva aktiviteten skulle vara tråkig utan snarare att den BLEV tråkig på grund av all irritation och tjafs kring den. Det förhållandet höll inte så länge.
  • Anonym (varför)
    Eliyas skrev 2020-11-11 13:35:14 följande:

    Asså ,jag e en kille på 21 åring och aldrig har haft sex med nån ,för att aldrig har hittat nån tjej som hon tycker om mig eller jag tycker om henne ,livet e lite konstigt,för att alltingen de handlar inte om sex ,första ska man blir kär i nån ,och båda lita på varnade sen sex ,annars djur oxå ha sex


    Anonym (Sen) skrev 2020-11-11 14:06:10 följande:
    Det är rätt. Vänta tills det är rätt. Själv var jag 27...
    Jag tycker ni tänker helt fel, lite för överromantiskt, ni tänker som tjejer, men tjejer vill ju inte ha en annan tjej, de vill ha en kille.

    Jag tänker såhär istället, man träffar sällan rätt partner med en gång, det krävs träning, det gäller både relationer OCH sex. Så istället för att sitta och vänta på den rätta som värsta disney filmen så är det betydligt bättre att testa sig fram och öva på både relationer och sex tills man träffar rätt.
Svar på tråden Män, kan ni gå utan sex i 5 år?????