Inlägg från: Anonym (man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (man)

    Kan inte lita på min partner

    Kråksången skrev 2020-08-31 14:42:25 följande:
    Hans så kallade integritet kan dra åt fanders. Han har svikit tidigare med uppenbara bevis och klart som fan att man håller koll efteråt. Vill han ha sin integritet ifred så se då till att ha integritet intakt i det förhållandet man är i genom att inte sabba tilliten.
    Håller om om att hans integritet kan dra åt skogen, men om man tänker ännu längre varför öht vara ihop med någon som bevisligen inte ångrar ett skit eller har minsta lilla uns av skam i kroppen utan ställer krav på integritet efter att ha pissat på sin partners förtroende?

    Alltså visst kan man kanske snacka bort hans otrohet med "mänskliga misstag" och det vanliga skitsnacket. Men jag tycker att hur en person sen hanterar sitt sk misstag säger mer om personen än misstaget i sig. Personligen tycker jag att en person som så grovt lurat sin partner och fullkomligen sabbat allt förtroende borde vara jävligt glad över att öht fått en ny chans och göra allt för att reparera den skadan han gjort. Men istället sitter han och kräver "personlig integritet". Det säger väl allt? 
  • Anonym (man)
    Anonym (TS) skrev 2020-08-31 15:07:12 följande:
    Du förstår precis hur jag känner! Tack!
    Nej, jag fattar faktiskt inte ett dugg varför du är kvar med någon som agerar på det sättet.

    Sitter man och kräver "integritet" efter att ha grundlurat sin partner så ångrar man ju verkligen inte ett dugg av det man gjort. Vad mer behöver du för att förstå att han inte är den du trodde?
Svar på tråden Kan inte lita på min partner