• Anonym (Obehagligt)

    Blir kissnödig under tiden vi använder vi klitorisvibrator

    Har nu vid dom senaste tillfällena blivit kissnödig undertiden jag och min man har använt min klitorisvibrator. Känslan att jag ska kissa på mig kommer en kort stund efter vi har börjat och jag får panik och vill sluta. Jag kissar alltid innan för att undvika ifall sådant ska inträffa men nu känns det som om jag ska kissa iaf. När jag säger det till min man så säger han att Ne det kan inte hända du var ju på toa. Det är en sådan vibrator med luftsug och vibrationer. Vet inte vad jag ska göra för jag tappar lusten helt till att göra detta tillsammans. Känner samma känsla vid samlag och när vi använder den samtidigt. Kan tillägga att detta har kommit ändats nu dom senaste dagarna och det har inte varit så tidigare. Någon som varit med om detta tidigare eller något liknande?

  • Svar på tråden Blir kissnödig under tiden vi använder vi klitorisvibrator
  • Anonym (Grattis - troligen ..)

    Kan vara så att du håller på att få fontänorgasm!
    Har hört många tjejer säger att "kissa-på-sig" känslan är stark innan.
    Problemet är väl rent psykiskt - att våga släppa efter och slappna av.
    Får du fontänorgasm så är det INTE kiss som kommer.
    Har varit med om det med tre olika tjejer och det är så hett när det händer.
    Lycka till !

  • MrFlex
    Anonym (Grattis - troligen ..) skrev 2020-09-01 11:53:36 följande:

    Kan vara så att du håller på att få fontänorgasm!
    Har hört många tjejer säger att "kissa-på-sig" känslan är stark innan.
    Problemet är väl rent psykiskt - att våga släppa efter och slappna av.
    Får du fontänorgasm så är det INTE kiss som kommer.
    Har varit med om det med tre olika tjejer och det är så hett när det händer.
    Lycka till !


    Jag är inte så säker på det. Ett ex till mig upplevde samma sak när hon använde sin magic-wand. Efter typ 30 sekunder så hände det (inte alltid) att det rann lite ur henne och det var definitivt urin. Själva orgasmen kom senare. Jag är fullständigt övertygad om att 90% av alla sk fontänorgasmer är urin och handlar om att släppa/förlora kontrollen över blåsan, ibland i samband med orgasm.

    Jag har bara träffat en kvinna som ev fick "äkta" fontänorgasm och då handlade det om en ganska liten volym med helt klar, lukt och smakfri vätska. 
  • theotherone

    Mitt bästa tips är att testa att fortsätta tills du får orgasm, och se vad som händer. Får du fontänorgasm, så grattis! Inget att skämmas över. Får du det inte, utan ?vanlig? orgasm, så har ju inget förändrats mot tidigare. Eller hur?

  • Anonym (Baken)

    Vad är problemet? Det är väl bara att kissa då. Man kan byta lakan sedan.

Svar på tråden Blir kissnödig under tiden vi använder vi klitorisvibrator