• Anonym (TS)
    Wed 2 Sep 2020 13:01
    367 visningar
    76 svar
    +1
    76
    367

    Killar, tröttnar ni?

    Killar, om du har en tjej som har svårt att komma, kan komma men det tar tid, tröttnar ni då tillslut på att försöka? Jag tänker att sex blir mer jobbigt än skönt så nu hellre låter bli och runkar istället?

    Och hur länge är för länge enligt dig? Att det tar 10, minuter,15 minuter, 30 minuter? Då pratar jag alltså klitorisstimulans på ett eller annat sätt, smek eller slick.

  • Svar på tråden Killar, tröttnar ni?
  • Anonym (tf)
    Wed 2 Sep 2020 14:22
    #1

    Jag har motsatta problemet, att jag kommer för snabbt... så lusten avtar då.

    Jag kommer på max 3-5 minuter (jag är kvinna).

  • Wed 2 Sep 2020 14:27
    #2
    Anonym (tf) skrev 2020-09-02 14:22:43 följande:

    Jag har motsatta problemet, att jag kommer för snabbt... så lusten avtar då.

    Jag kommer på max 3-5 minuter (jag är kvinna).


    Berätta det för mannen, så kan han dra ut på njutningen kanske.
  • Wed 2 Sep 2020 14:28
    #3
    Anonym (TS) skrev 2020-09-02 13:01:31 följande:

    Killar, om du har en tjej som har svårt att komma, kan komma men det tar tid, tröttnar ni då tillslut på att försöka? Jag tänker att sex blir mer jobbigt än skönt så nu hellre låter bli och runkar istället?

    Och hur länge är för länge enligt dig? Att det tar 10, minuter,15 minuter, 30 minuter? Då pratar jag alltså klitorisstimulans på ett eller annat sätt, smek eller slick.


    Ja, det kan bli tjatigt efter tio minuter, men tricket är väl att variera sig, att göra olika saker, smeka andra ställen, ta en mikropaus, börja om, retas...
  • Wed 2 Sep 2020 15:53
    #4

    Ja, visst kan man tröttna, det har hänt många gånger - men att ge sin partner orgasm är viktigare, därför fortsätter man ändå.

  • Anonym (TS) Trådstartaren
    Wed 2 Sep 2020 16:33
    #5
    Anders 386 skrev 2020-09-02 15:53:47 följande:

    Ja, visst kan man tröttna, det har hänt många gånger - men att ge sin partner orgasm är viktigare, därför fortsätter man ändå.


    Men gör det då att du drar dig lite för att ha sex med henne nästa gång. Att det kan bli lite för jobbigt och att du därför väljer att runka när du är kåt istället för att ta initiativ till sex med henne? Att sexet får vänta till nån gång när du har mycket ork och energi.
  • Wed 2 Sep 2020 16:41
    #6
    Anonym (TS) skrev 2020-09-02 16:33:54 följande:
    Men gör det då att du drar dig lite för att ha sex med henne nästa gång. Att det kan bli lite för jobbigt och att du därför väljer att runka när du är kåt istället för att ta initiativ till sex med henne? Att sexet får vänta till nån gång när du har mycket ork och energi.
    Nej, det tror jag inte. Visserligen är jag ofta för trött för sex numera - men det påverkas inte av att jag ibland kan tröttna på att slicka henne.. 
    Det är liksom värt mödan.. Glad
  • Anonym (Låter trist)
    Wed 2 Sep 2020 17:09
    #7
    Anonym (TS) skrev 2020-09-02 13:01:31 följande:

    Killar, om du har en tjej som har svårt att komma, kan komma men det tar tid, tröttnar ni då tillslut på att försöka? Jag tänker att sex blir mer jobbigt än skönt så nu hellre låter bli och runkar istället?

    Och hur länge är för länge enligt dig? Att det tar 10, minuter,15 minuter, 30 minuter? Då pratar jag alltså klitorisstimulans på ett eller annat sätt, smek eller slick.


    Jag är kvinna själv men hade tyckt att det hade varit skittrist att tex behöva runka eller suga kuk 15-30 minuter varenda gång vi hade sex så jag kan förstå om män tröttnar utgick hellre runkar. Det blir ju ett långdraget måste varenda gång
  • Wed 2 Sep 2020 17:19
    #8
    Anonym (Låter trist) skrev 2020-09-02 17:09:18 följande:
    Jag är kvinna själv men hade tyckt att det hade varit skittrist att tex behöva runka eller suga kuk 15-30 minuter varenda gång vi hade sex så jag kan förstå om män tröttnar utgick hellre runkar. Det blir ju ett långdraget måste varenda gång
    Skillnaden är att vi män så gärna vill åt kvinnors härliga nakna kroppar - vi tröttnar aldrig, lite uppoffringar får man göra...
  • Anonym (Men..­.)
    Wed 2 Sep 2020 17:33
    #9
    +1

    Fast att pilla runt x antal minuter på kvällen innan sex är ju helt fel väg att gå. Förspel bygger man ju upp under dagen. Kan vara en kram och het kyss på morgonen, ett fint sms under dagen, uppskattning och fin handling.

    Man uppvaktar varandra!

    Har varit med sååååå många pojkvänner som knappt ser en under dagen eller kvällen. Det spenderas flitig tid framför datorn, tills 10 min innan man ska sova. Då ska det plötsligt pillas runt och försöka väcka någon attraktion som från min sida varit död under dagen eller kvällen när man knappt fått en enda fråga om ens dag medan man själv försöker nå fram till en person som svarar bakom en skärm.

    Attraktion leder till lust. Attraktion är inget som uppstår i tätt anslutning till sex.

  • Anonym (Måste­)
    Wed 2 Sep 2020 17:39
    #10

    Jag kan knappt få orgasm när jag har sex (kvinna), men jag känner inte att jag måste få orgasm vid sex. Känner du att du måste få orgasm varje gång? Då kanske killar tröttnar kan jag tänka mig.

Svar på tråden Killar, tröttnar ni?