• Shnyggingen

    Vad skulle ni gjort om ni såg ut så här ?



    Hej!

    Som rubriken lyder, vad hade ni gjort om ni såg ut så här? Hur hade ni känt?

    Hur hade ni reagerat om ni såg detta/ en sån här kropp på stranden eller i badhuset etc.

    Obs. blir inte ledsen för ärliga svar ????????
  • Svar på tråden Vad skulle ni gjort om ni såg ut så här ?
  • Anonym (Liknande)

    Jag hade inte reagerat på badstranden eller i simhallen.

    Om jag hade sett ut så, ja, är väl lite så jag ser ut även om vi har olika kroppsbyggnad så att det sitter på olika ställen så att säga. Alltså kan jag berätta att jag periodvis inte gjort något alls, men just nu bantar för att jag vet att det inte är hälsosamt för mig. Mitt BMI var över 29 när jag började nu och vikten 81 för mina 167 kg. För mig sätter sig det mesta runt magen så att det är stor ökning av risken för diabetes och andra sjukdomar. 

  • Anonym (Åsikter)

    Jag hade inte brytt mig om jag såg ut så, kan inte bry mig mindre om vad andra tycker om min kropp. Jag är jag och andra får tycka vad de vill, jag ändrar inte på något för andras skull. Jag har en liknande kropp som du.

    Jag hade inte brytt mig alls om jag såg en sådan kropp.

  • Anonym (me)

    Hade inte reagerat över huvudtaget, är väl en fullt normal kropp.

  • SweeneyTodd
    Anonym (me) skrev 2020-09-03 14:02:00 följande:
    Hade inte reagerat över huvudtaget, är väl en fullt normal kropp.
    Vad menar du med ''normal''? Kroppen i TS är gravt överviktig. 
  • Anonym (Elle)

    Jag skulle tränat 5 dagar i veckan och slutat äta sötsaker så att jag kom i form och blev fast i kroppen. Skulle inte tillåtit mig vara så.

  • Anonym (Åsikter)
    SweeneyTodd skrev 2020-09-03 14:06:37 följande:

    Vad menar du med ''normal''? Kroppen i TS är gravt överviktig. 


    Gravt överviktig?? Skojar du?? Hon ser ju ut som de flesta kvinnors kroppar gör.

    TS ser ut att vara normal till lätt överviktig. LÄTT alltså, det handlar inte om en stor övervikt. Jag är själv lätt överviktig, är 162 och väger 75 kilo. Har dessutom en ganska stor benstomme också. TS kropp liknar min, ingen har någonsin sagt att jag är kraftigt överviktig.
  • AndreaBD

    Jag skulle inte reagera särskilt när det gäller andra. Om de trivs med det, så är det inget jag funderar på.

    Om det vore jag själv, så skulle jag dock försöka gå ner till normalvikt genom rätt kost och motion. Ta i det, få en bra plan någonstans så att du kan satsa ordentligt på det!

  • Anonym (Nej)

    På andra bryr jag mig inte så värst.

    Personligen hade jag aldrig låtit mig själv bli så överviktig, hade vantar och tränat mig till normalvikt innan dess.

  • Anonym (V)
    Anonym (Åsikter) skrev 2020-09-03 14:11:19 följande:

    Gravt överviktig?? Skojar du?? Hon ser ju ut som de flesta kvinnors kroppar gör.

    TS ser ut att vara normal till lätt överviktig. LÄTT alltså, det handlar inte om en stor övervikt. Jag är själv lätt överviktig, är 162 och väger 75 kilo. Har dessutom en ganska stor benstomme också. TS kropp liknar min, ingen har någonsin sagt att jag är kraftigt överviktig.


    Kroppen i TS är inte normalviktig någonstans. Gravt överviktig är kanske en överdrift, men det finns ingen anledning till att underdriva heller.
Svar på tråden Vad skulle ni gjort om ni såg ut så här ?