• Anonym (Hur hantera?)

    Min KK kräver mer!

    Jag har en KK. Han är äldre än mig och jag gillar honom men han har en massa brister främst åldern som gör att jag tycker inte vi passar ihop som mer än KKs.

    Jag vill dejta och hitta kärleken men träffa honom under tiden fram tills dess givetvis. Men han vill mer än så. Trots att han är så gammal vill han att jag skall vara hans flickvän, inte dejta andra och bara vara med honom.

    Han får ju också dejta om han vill det men han vill inte det trots att jag säger att det skulle ändå inte funka mellan oss för du är så jävla gammal...

    Han är ingen cuck säger han och vägrar ha sex med mig om jag kommer från en dejt. Jag har inte sex med de jag dejtar utan vill lära känna någon först. Det spelar ingen roll säger han jag vill inte vara en cuck. Du är ingen cuck säger jag för jag har inte haft sex med någon annan... så det är inte ens rätt ord gubbjävel (sagt med vänlighet men ändå han är så jävla mossig) men han säger att det är ändå samma sak och vägrar ha sex med mig. Vem har rätt??

    Hur skall jag hantera situationen kan han tvinga mig att välja såhär??

  • Svar på tråden Min KK kräver mer!
  • Aliona

    Med den attityden du har till honom, kallar honom gubbjävel och jävla mossig och skiter i vad han känner, så förstår jag verkligen inte varför du är med honom, och ännu mindre, varför han vill vara med dig.

    Ni passar inte ihop. Ni vill inte samma sak. Släpp honom och leta efter annan, och ge honom möjligheten att hitta någon som uppskattar honom och vill ha honom.

  • Balkongsong89

    Ingen av er har rätt eller fel.

    Du vill ha det på ett sätt, han vill ha det på ett annat sätt.

    Han känner sig förminskad och utnyttjad av att du dejtar andra. Du känner att det är löjligt och att han borde finnas dig till lag oavsett. Jag förstår er båda.

  • Anonym (Hur hantera?)
    Aliona skrev 2020-09-03 23:07:48 följande:

    Med den attityden du har till honom, kallar honom gubbjävel och jävla mossig och skiter i vad han känner, så förstår jag verkligen inte varför du är med honom, och ännu mindre, varför han vill vara med dig.

    Ni passar inte ihop. Ni vill inte samma sak. Släpp honom och leta efter annan, och ge honom möjligheten att hitta någon som uppskattar honom och vill ha honom.


    Eeeeh han är 41 år gammal. Alldeles för gammal för mig. Han är jävligt mossig. Men han är på sätt och vis min gubbjävel ändå så jag vill ju ha honom på sätt och vis. Tills han eller jag träffar någon? Fattar inte vad det är för fel med det och varför han inte är ok med det. Han säger att han älskar mig men jag är liksom 24 och han är 41 det är för stor åldersskillnad för mig.

    Jag ligger inte runt heller träffar jag någon jag vill vara med och det blir så seriöst att vi har sex så slutar jag träffa den mossige så det är inte så att jag vänstrar men han moraliserar och säger att han inte vill vara cuck.
  • Anonym (Pjuh)
    Anonym (Hur hantera?) skrev 2020-09-03 23:34:38 följande:

    Eeeeh han är 41 år gammal. Alldeles för gammal för mig. Han är jävligt mossig. Men han är på sätt och vis min gubbjävel ändå så jag vill ju ha honom på sätt och vis. Tills han eller jag träffar någon? Fattar inte vad det är för fel med det och varför han inte är ok med det. Han säger att han älskar mig men jag är liksom 24 och han är 41 det är för stor åldersskillnad för mig.

    Jag ligger inte runt heller träffar jag någon jag vill vara med och det blir så seriöst att vi har sex så slutar jag träffa den mossige så det är inte så att jag vänstrar men han moraliserar och säger att han inte vill vara cuck.


    Om du pratar som du skriver så hade jag inte ens velat ha dig som kk.... Är man 40 så vill man nog ha någon som beter sig som en vuxen.
  • Anonym (JK)
    Anonym (Hur hantera?) skrev 2020-09-03 23:34:38 följande:
    Eeeeh han är 41 år gammal. Alldeles för gammal för mig. Han är jävligt mossig. Men han är på sätt och vis min gubbjävel ändå så jag vill ju ha honom på sätt och vis. Tills han eller jag träffar någon? Fattar inte vad det är för fel med det och varför han inte är ok med det. Han säger att han älskar mig men jag är liksom 24 och han är 41 det är för stor åldersskillnad för mig.

    Jag ligger inte runt heller träffar jag någon jag vill vara med och det blir så seriöst att vi har sex så slutar jag träffa den mossige så det är inte så att jag vänstrar men han moraliserar och säger att han inte vill vara cuck.
    Underbart det där med åldern, jag är snart 45, men tycker själv att så bra form jag är i nu, och så bra självförtroende jag har nu, det har jag aldrig haft. Så i mitt tycke så är jag i mina bästa år. 
    Men, jag förstår dig fullt ut TS, ålderskillnaden är stor, jag skulle inte haft nåt emot att knulla en 24åring, men skulle vägra vara ihop med en, tiktok-generationen är det ju nåt allvarligt fel på...

    Inga bra tips annat än det som redan sagts, jag tror ni båda skulle må bättre av att inte vara kk:s.
  • Anonym (eee)

    Men TS, det är väl ganska enkelt?

    När man inleder ett KK-förhållande så vet väl alla att det är något tillfälligt. Inget är statiskt = det kan inte vara exakt lika hela tiden (vilka relationer är det?) 

    Nu har ni hamnat där att han vill mer men du vill ha det som det varit. Eftersom han nu "ställer krav" tvingas du ta ett nytt beslut om hur det ska fungera. I ditt fall hade jag sagt tack och hej eftersom det inte fungerar längre. Om det är KK du vill ha- hitta en annan som ställer upp på samma upplägg som du vill ha. 

  • Anonym (Camilla)

    Men skärp dig! Vad respektlös du är. Gubbjävel och mossig? Å en sådan gamling ligger du med? Bara att du uttrycker dig så säger ju ett och annat om dig. Mannen är medelålders och inte 85.

    Han har ju fått känslor vilket inte är tanken med ett kk.

    Avsluta omedelbart. Han förtjänar en riktig kvinna.

  • Mimosa86

    Det visar ju på mognad hos honom (hejja äldre män som har livserfarenhet). Han vill inte bara var ett ligg. Han vill ha en relation. Det har han rätt att kräva.

    Du måste förhålla dig till detta önskemål. Och om du inte är intresserad av en relation så får du leta upp en ny knullis som just bara vill vara det.

    Ni är inte kompatibla så nu får bryta

  • Tukt

    Antingen gillar man väl äldre. Och det var det som gjorde att ni en gång startade er kk-relation Eller så gör man det inte.
    Det går liksom inte båda vilja ha och förakta. Tycker det är den bärande punkten i det du skriver.
    Du har i sig inget ansvar för att ge honom mer. Men det är just det där som är ditt ansvar, att liksom inte bara köra på och ha dubbla känslor, och därmed dubbla budskap.

  • Anonym (Ojojoj)
    Anonym (JK) skrev 2020-09-04 07:48:18 följande:

    Underbart det där med åldern, jag är snart 45, men tycker själv att så bra form jag är i nu, och så bra självförtroende jag har nu, det har jag aldrig haft. Så i mitt tycke så är jag i mina bästa år. 

    Men, jag förstår dig fullt ut TS, ålderskillnaden är stor, jag skulle inte haft nåt emot att knulla en 24åring, men skulle vägra vara ihop med en, tiktok-generationen är det ju nåt allvarligt fel på...

    Inga bra tips annat än det som redan sagts, jag tror ni båda skulle må bättre av att inte vara kk:s.


    Tror du verkligen att ts är 24? Verkar mer som om ts är 10 år yngre dvs en riktig fjortis.
Svar på tråden Min KK kräver mer!