Inlägg från: Anonym (Besviken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Besviken)

    Bästa sättet att avslöja en otrogen kille till tjejen?

    Hej!

    För ett tag sen träffade jag denna kille genom en gemensam bekant. Det blev en hel del chatt i början om allt möjligt. Det kändes pirrigt och det var skönt att ha en vän som man trivs med. Jag ville ha en kk först och främst och det gick han med på, det tog några månader innan vi hade sex dock. Jag ville inte ha nån relation egentligen, men jag skulle inte tackat nej till det heller. Så småningom blev jag förälskad i honom, tyvärr.. Efter "första gången" blev han kall och ville inte ses mer. Han ångrade sig och vi återupptog kk relationen. Sen ville han inte ses mer. Sen ville han. Så gick det ett bra tag, inga förklaringar, jag var ganska förvirrad, men kunde inte släppa honom. Kastade bort tanken om en relation med honom, att vara kks är ju bättre än ingenting. Sen kom kallduschen! Han har en tjej sen många år tillbaka. Jaha.. När vi träffades så sa han att han är singel. Jag blev så satans besviken! Nu vill jag berätta allt för tjejen. Hur är det bästa sättet? Ringa? Sms:a? Sociala medier?

  • Svar på tråden Bästa sättet att avslöja en otrogen kille till tjejen?
  • Anonym (Besviken)
    Anonym (Anonym A) skrev 2020-09-05 12:52:31 följande:

    Det viktigaste är att du berättar det på ett sätt som inte kan misstolkas och beskyllas för påhitt/fantasier. Du måste berätta om detaljer som verkligen bevisar det du säger. Ett random meddelande med "jag har haft sex med din kille" kommer bara kastas tillbaka på dig.

    Det spelar ingen roll hur du tar kontakt. Bara kontakten sker på ett övertagande sätt med rätt innehåll.


    Såklart, jag har massor med bevis och tänkte visa henne isf. Jag vill inte ha honom längre, han påstår älska henne, men trots det så har vi legat massor. Om jag vore i hennes sits så skulle jag vilja veta hur min kille är/var.
Svar på tråden Bästa sättet att avslöja en otrogen kille till tjejen?