• Anonym (Par28)

    Att släppa allt för sex när lusten kommer.

    Hur bra är ni på att ha sex just där ni är när lusten plötsligt står till? Att ha sex i tvättstugan, trädgården, bilen. Just släppa allt man håller på med och göra det. Detta är något som jag och min sambo är rätt dåliga på, har en förmåga att bli mest sex när man är i sovrummet. Dåliga på att få till dem där ?snabbisarna?. Vi tänker bli bättre på detta, för variera sexlivet mer.

  • Svar på tråden Att släppa allt för sex när lusten kommer.
  • Litenmenhård

    Att kunna vara spontan är väl bra. Jag själv har haft sex på lite annorlunda ställen bara för att lusten föll oss på. Jag är inte så spontan annars kanske, men när det gäller sex så är det trevligt.


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Anonym (eee)

    Nej, vi har allt sex i sängkammaren, oftast morgon eller kväll. Men jag tycker faktiskt det är det som blir bäst!
    De gånger vi försökt med något annat så upplever varken han eller jag egentligen att det blir bättre. Vi är väl kanske lite bekväma av oss, men varför stå upprätt i tvättstugan och bli påsatt när man kan ligga bland sköna lakan och kuddar, liksom. Vi har hittat vårt sätt som funkar toppen! 

  • Anonym (Faller på)
    Anonym (eee) skrev 2020-09-06 16:24:53 följande:

    Nej, vi har allt sex i sängkammaren, oftast morgon eller kväll. Men jag tycker faktiskt det är det som blir bäst!
    De gånger vi försökt med något annat så upplever varken han eller jag egentligen att det blir bättre. Vi är väl kanske lite bekväma av oss, men varför stå upprätt i tvättstugan och bli påsatt när man kan ligga bland sköna lakan och kuddar, liksom. Vi har hittat vårt sätt som funkar toppen! 


    Ja det är ju bekvämast  så. Kan det vara jobbigt när lusten faller på och ni är inte hemma?
  • KimLinnefeldt
    Anonym (eee) skrev 2020-09-06 16:24:53 följande:

    Nej, vi har allt sex i sängkammaren, oftast morgon eller kväll. Men jag tycker faktiskt det är det som blir bäst!
    De gånger vi försökt med något annat så upplever varken han eller jag egentligen att det blir bättre. Vi är väl kanske lite bekväma av oss, men varför stå upprätt i tvättstugan och bli påsatt när man kan ligga bland sköna lakan och kuddar, liksom. Vi har hittat vårt sätt som funkar toppen! 


    Ja, bekvämast där, åtminstone att avsluta där. Men vore ju tändande att börja var som helst... i köket, soffan, balkongen, bilen...
  • Anonym (misy)

    snabbisar är överskattat.

    som en kokt med bröd på gatan jmf med 3 rätters på resturang.

Svar på tråden Att släppa allt för sex när lusten kommer.