• Anonym (Tillfredsställd)

    Sexlivet på topp efter makens otrohet

    Min man var otrogen. Vi har varit ett par i många år och han har aldrig varit sexuell av sig. Det var ett stort problem för mig i början men jag fick finna mig i att om jag ville leva med honom så var det ett liv av sexuell otillfredsställelse jag valde. Det har visat sig att hans erfarenhet av sex innan mig var väldigt liten och han har alltid känt sig osäker och osexig men otroheten fick honom att känna sig sexig och farlig. Efter otroheten avslöjades så har vi haft ett sexliv som är som natt och dag mot förut. Det blev som en katalysator för honom och igår blev jag tillfredsställd två gånger och båda gångerna hade jag ett stort leende på läpparna efteråt. Jag har väntat alla år på detta. På att känna att han vill ha mig och njuter av att tillfredsställa mig. Visst var otroheten skit men den gav mig ett bra sexliv så det var inte helt av ondo. Inget ont som inte för något gott med sig som man säger. Någon med liknande upplevelse?

  • Svar på tråden Sexlivet på topp efter makens otrohet
  • Anonym (Passion)

    Passionen brukar flöda när förhållandet är osäkert tex i början av förhållandet eller efter en otrohet. Sällan går trygghet och passion hand i hand

  • Anonym (Gris)

    Vafan var han otrogen för, han som knappt var sexuell ens?

  • t1000

    Kul för dig. Men jag förstår inte att du vart tillsammans med honom från början när han inte kunde tillfredsställa dig? Jag hade gjort slut tidigt...

  • Man 78
    Anonym (Tillfredsställd) skrev 2020-09-07 18:42:10 följande:

    Jag är medveten om att det kommer lägga sig lite (som förälskelse gör) men det kommer aldrig återgå till att vara så torftigt som innan åtminstone. Nu ser jag fram emot att ha ett normalt sexliv.


    Det var aldrig så att du funderade på att vara otrogen under alla de år ni spenderade tillsammans med ett icke fungerande sexliv?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Tillfredsställd) skrev 2020-09-07 12:28:38 följande:
    Såklart har jag varit ledsen över att han varit otrogen men det var inte hon personligen eller hennes insats som väckte hans sexlust till liv. Det var insikten som otrohetsupplevelsen gav honom och rädslan för att förlora mig som väckte den till liv. 
    Fast den insikten fick han ju med henne och inte med dig så det är väl ändå tragiskt att han inte kunde få den med dig eller?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Tillfredsställd) skrev 2020-09-07 18:42:10 följande:
    Jag är medveten om att det kommer lägga sig lite (som förälskelse gör) men det kommer aldrig återgå till att vara så torftigt som innan åtminstone. Nu ser jag fram emot att ha ett normalt sexliv.
    SÅ bara ni har sex så är det helt ok att han sviker dig?
    Är sex det enda som är intressant i ett förhållande?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Gris) skrev 2020-09-07 19:09:43 följande:

    Vafan var han otrogen för, han som knappt var sexuell ens?


    Jag skulle gissa på att han visst var sexuell men inte med TS. Och när han blev påkommen med att äta kakan och ha den kvar hade han ju inte längre möjlighet att vara sexuell med någon annan än TS och fick nöja sig med att sätta på TS istället.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Tillfredsställd) skrev 2020-09-07 18:42:10 följande:
    Jag är medveten om att det kommer lägga sig lite (som förälskelse gör) men det kommer aldrig återgå till att vara så torftigt som innan åtminstone. Nu ser jag fram emot att ha ett normalt sexliv.
    Eller så börjar han sätta på någon annan än dig som han gjorde sist och så kommer det bli lika torftigt som innan, för dig iaf.
  • Anonym (jag)
    Anonym (Tillfredsställd) skrev 2020-09-07 12:28:38 följande:
    Såklart har jag varit ledsen över att han varit otrogen men det var inte hon personligen eller hennes insats som väckte hans sexlust till liv. Det var insikten som otrohetsupplevelsen gav honom och rädslan för att förlora mig som väckte den till liv. 
    Du skriver ju "Det har visat sig att hans erfarenhet av sex innan mig var väldigt liten och han har alltid känt sig osäker och osexig men otroheten fick honom att känna sig sexig och farlig"

    Så innan den andra kvinnan kände han sig liten och osexig, då har ju alltså inte du heller fått honom att känna de känslorna hon väckte hos honom!
  • Vanessa89

    Kommer du att förlåta nästa gång han är otrogen?

  • Anonym (Mi2)

    Tyvärr är det som en människa skrev innan.
    Bara för att ni har ett bättre sexliv nu betyder inte det att hans vänsterprasslande har upphört tyvärr...kan nog vara tvärtom...alltså att han har sex med dig för att du ska bli mer avslappnad och missa alarmklockorna om otrohet som du annars skulle ha hört.... (blev väldigt dålig meningsbyggnad där men ni fattar nog)

    Jag hoppas så klart för din skull att jag har fel!!!

  • Anonym (Tjej)

    Vilka fördomar folk har här i svaren.

    Gött för dig ts!

    Hoppas det håller i sig!

  • Anonym (jaha)
    Anonym (Tjej) skrev 2020-09-17 12:26:34 följande:

    Vilka fördomar folk har här i svaren.

    Gött för dig ts!

    Hoppas det håller i sig!


    Vad naiva vissa är här i svaren.

    För givetvis är ju allt klappat och klart bara för att den som varit otrogen gråter en kvätt och säger..."flåt då" så är det ju.Tomte
Svar på tråden Sexlivet på topp efter makens otrohet