• Anonym (Brasilla)

    Kåt av brasilian vax

    Älskar verkligen känslan av varmt vax över min fitta. Går verkligen i gång när jag går på salong och vaxar mig. Någon annan likasinnad ?????

  • Svar på tråden Kåt av brasilian vax
  • Anonym (N)

    Verkligen inte. Det gör svin ont. Finns inget behagligt med det.

  • Anonym (x)

    Det här kan bara inte vara en tjej som har skrivit....

  • Anonym (Runktråd)
    Anonym (x) skrev 2020-09-07 21:05:10 följande:

    Det här kan bara inte vara en tjej som har skrivit....


    Det är det inte heller, det är en runktråd skrivet av en man.
  • Anonym (Brasilla)

    Ok, tråkigt att bli dissad för något man gillar. Ja, det gör förbannelse till ont. Men jag liksom många andra gillar faktiskt när det gör så där Lite skönt ont på något sätt. Jag menade mer det varma vaxet.

  • Anonym (Brasilla)
    Anonym (Runktråd) skrev 2020-09-07 21:15:16 följande:

    Det är det inte heller, det är en runktråd skrivet av en man.


    Tråkig inställning
  • Anonym (Brasilla)
    Anonym (x) skrev 2020-09-07 21:05:10 följande:

    Det här kan bara inte vara en tjej som har skrivit....


    Jo, ja är en tjej. Eller kvinna skulle jag nog kalla mig????
  • Anonym (N)
    Anonym (Brasilla) skrev 2020-09-08 18:03:23 följande:

    Ok, tråkigt att bli dissad för något man gillar. Ja, det gör förbannelse till ont. Men jag liksom många andra gillar faktiskt när det gör så där Lite skönt ont på något sätt. Jag menade mer det varma vaxet.


    Skönt ont? Det är absolut inget skönt i en brasiliansk vaxning. Instämmer med de andra. Runktråd skapad av en man som själv aldrig vaxat sig.
  • Grossglanz

    Tjejer går inte vara utåt sexuella å ha några sexuella utsävningar alls , då är de män haha

  • Anonym (Brasilla)

    Japp, tydligen är det så. Skulle hellre ta att jag är pervers eller nåt annat spännande. Men man kommer jag faktiskt aldrig att bli. Trodde inte vi var så dömande här.

  • Anonym (Runktråd)
    Grossglanz skrev 2020-09-08 19:57:31 följande:

    Tjejer går inte vara utåt sexuella å ha några sexuella utsävningar alls , då är de män haha


    Det kan de absolut men det handlar om hur man uttrycker sig. Kvinnor skulle aldrig starta en sådan här tråd, det är en typisk runktråd som män startar för att använda tråden som runkmaterial.
  • Grossglanz

    Jag är inte det,men folk i gemen är der hoppas du har det göött Brasilla,:);) len lär du iaf vara:-0

  • Anonym (Brasilla)
    Anonym (Runktråd) skrev 2020-09-08 20:06:20 följande:

    Det kan de absolut men det handlar om hur man uttrycker sig. Kvinnor skulle aldrig starta en sådan här tråd, det är en typisk runktråd som män startar för att använda tråden som runkmaterial.


    Sen när blev det bestämmelser hur vi kvinnor får uttrycka oss? Vi är väl lika kåta och för alldeles knäppa som karlarna är. Bara att alla vågar inte prata om det.

    Blir faktiskt riktigt ledsen att jag som kvinna inte får uttrycka mig hur jag vill utan att bli trodd för en man.
  • Anonym (Brasilla)
    Grossglanz skrev 2020-09-08 20:06:20 följande:

    Jag är inte det,men folk i gemen är der hoppas du har det göött Brasilla,:);) len lär du iaf vara:-0


    Grossglanz skrev 2020-09-08 20:06:20 följande:

    Jag är inte det,men folk i gemen är der hoppas du har det göött Brasilla,:);) len lär du iaf vara:-0


    Japp, you bet.
  • Anonym (Runktråd)
    Anonym (Brasilla) skrev 2020-09-08 20:11:08 följande:

    Sen när blev det bestämmelser hur vi kvinnor får uttrycka oss? Vi är väl lika kåta och för alldeles knäppa som karlarna är. Bara att alla vågar inte prata om det.

    Blir faktiskt riktigt ledsen att jag som kvinna inte får uttrycka mig hur jag vill utan att bli trodd för en man.


    DU ÄR INGEN KVINNA. PUNKT.

    Det finns lämpligare forum för runktrådar.
  • Grossglanz
    Anonym (Brasilla) skrev 2020-09-08 20:12:35 följande:

    Japp, you bet.


    Stå på dig å lev ut all din kåthet,det är en kvinnas rätt likväl mannens:) sålänge man inte skadar nån annan vill säga men du verkar ju masochistiskt lagd hehe
  • Anonym (Brasilla)
    Grossglanz skrev 2020-09-08 20:14:40 följande:

    Stå på dig å lev ut all din kåthet,det är en kvinnas rätt likväl mannens:) sålänge man inte skadar nån annan vill säga men du verkar ju masochistiskt lagd hehe


    Ja, livsnjutare brukar mina vänner kalla mig. Tack! Får väl söka mig till forum där det är mer ok att ställa alla sorts frågor.

    Känner mig faktiskt skit dum. Verkar som jag är den enda som reflekterat runt vaxning som jag. Ja ja, jag må va en riktigt kåtfia.

    Nu skall kåtfian dessutom snart se på fotboll. Får kvinnor det..
  • Grossglanz
    Anonym (Brasilla) skrev 2020-09-08 20:24:11 följande:

    Ja, livsnjutare brukar mina vänner kalla mig. Tack! Får väl söka mig till forum där det är mer ok att ställa alla sorts frågor.

    Känner mig faktiskt skit dum. Verkar som jag är den enda som reflekterat runt vaxning som jag. Ja ja, jag må va en riktigt kåtfia.

    Nu skall kåtfian dessutom snart se på fotboll. Får kvinnor det..


    Njae alltså vänta nu ...fotboll du är ju riktigt pervers hahaha
  • Anonym (Brasilla)
    Grossglanz skrev 2020-09-08 20:25:44 följande:

    Njae alltså vänta nu ...fotboll du är ju riktigt pervers hahaha


    Hehe, eller hur...
Svar på tråden Kåt av brasilian vax