• Anonym (Man)
    Tue 8 Sep 2020 11:14
    3199 visningar
    38 svar
    38
    3199

    Tjejer.Viken ställning tycker ni är bäst

    Vilken samlagsställning föredrar ni? Vilken är skönast för er?

  • Svar på tråden Tjejer.Viken ställning tycker ni är bäst
  • Anonym (Beror på)
    Thu 10 Sep 2020 06:32
    #21

    Rida eller missionären då jag gillar att kunna se varandra och kyssas. Men samtidigt så finns det inget som går uppemot att bli nertryckt på mage och hårt påsatt. Beror lite på humöret helt enkelt x)

  • Anonym (X)
    Thu 10 Sep 2020 07:06
    #22

    Doggy helt klart, känner mig sexig då. Missionären gillar jag också för det är den enda ställning jag kan få vaginalorgasm. Från sidan är också helt ok.

  • Anonym (Carin­ata)
    Thu 10 Sep 2020 08:08
    #23

    Gillar bäst från sidan med benet slängt över hans höft. Han når klittan bra och vi rör oss mot varandra.

  • Anonym (Kan inte välja en)
    Thu 10 Sep 2020 08:25
    #24

    Kan inte välja en.... Men gillar som start missionären för den är skönast när han tränger in i mig! Sedan vill jag rida för att få mer kontroll över tempo - långsamt och snabbt om vartannat.... Och sist är det bakifrån, hårt, djupt och snabbt tempo.

  • Anonym (f)
    Thu 10 Sep 2020 12:57
    #25
    Anonym (Beror på) skrev 2020-09-10 06:32:13 följande:

    Rida eller missionären då jag gillar att kunna se varandra och kyssas. Men samtidigt så finns det inget som går uppemot att bli nertryckt på mage och hårt påsatt. Beror lite på humöret helt enkelt x)


    Den ställningen saknar jag, min nuvarande vägrar den. Jag vet inte riktigt varför han inte gillar den.
  • Anonym (Lina)
    Thu 10 Sep 2020 22:07
    #26
    +1
    Anonym (20) skrev 2020-09-09 23:12:41 följande:

    Den är ju jätteskön och sexig! Vad är det du inte gillar med den?


    1. Den är inte skön.

    2. Man har ju noll kontakt. Meningslöst.

    3. Sexig? Om jag är för ful i ansiktet slipper han se mig?

    Men klart det är okej att vi tycker olika
  • Letitd­ream
    Thu 10 Sep 2020 22:22
    #27
    Anonym (Lina) skrev 2020-09-10 22:07:09 följande:

    1. Den är inte skön.

    2. Man har ju noll kontakt. Meningslöst.

    3. Sexig? Om jag är för ful i ansiktet slipper han se mig?

    Men klart det är okej att vi tycker olika


    Håller med. Helt opersonlig. Finns ju trevligare saker att ägna sig åt =)
  • Anonym (Tjej)
    Fri 11 Sep 2020 10:12
    #28

    Variation är bäst.

    Missionären fast lite från sidan blir det ofta, så båda kan röra sig långsamt, och så kommer han åt att smeka klitoris samtidigt. Och kan också kyssa mina bröst.

    Bakifrån är också underbart, en annan, intensiv känsla, och när jag är ovanpå är det också fint. Avskyr dock också reversed cowgirl, svårt och obekvämt och ingenting passar ihop liksom.

  • Anonym (Kan inte välja en)
    Fri 11 Sep 2020 12:08
    #29

    Hehehe om man ska utse den värsta ställningen så är det reversed cowgirl. Fattar den inte alls, känns bara fel. Vinkeln, det går inte att hitta tempo osv. Usch.

  • Fri 11 Sep 2020 18:20
    #30

    Doggy fast ståendes upprätt, överlägset bästa ställningen för mig. Hellre analt än vaginalt men jag är inte kräsen.


    Vid god typografi ska horungar inte förekomma.
  • Anonym (Honde­ndär)
    Wed 16 Sep 2020 15:13
    #31

    När han tar mig bakifrån när jag ligger på mage! Han kommer så djupt då. Lika skön i lugnt tempo som i snabbt och hårt. Ibland gärna med en kudde under mitt bäcken. När han tar mig snabbt och hårt får han mer än gärna grabba tag i sidan på halsen/axeln och i de lugna vill jag gärna höra honom nära örat och få lite kyssar på halsen eller i nacken :)

    Missionären är också en favorit. När han tittar mig djup i ögonen samtidigt som han tränger in och sen känna sakta hur hela han fyller mig. Oh lord!

    Rida honom i soffan medan han sitter eller halvligger mot ryggstödet är också på topplistan.

  • Anonym (Linn)
    Wed 16 Sep 2020 15:35
    #32

    Bästa är när jag rider och lutar mig fram så min partner suger på en bröstvårta och har det andra bröstet i sin hand. Den andra handen på min höft... det är ljuvligt! Lätt att komma då.

    Tråkigast är missionären...

  • Anonym (Theåd­åra)
    Thu 1 Oct 2020 14:38
    #33

    Anal bäst å doggy

  • Anonym (Bill)
    Sat 3 Oct 2020 09:27
    #34

    Gillar olika ställningar med olika män. Han jag är med nu är väldigt skön i missionären och doggy. Med mannen innan det körde vi ofta en variant av missionären där han drog upp och ihop mina ben mot min magen. Kändes väldigt speciellt och skönt, antar hans kuk hade en speciell form som gjorde det extra skönt i den vinkeln. Känns inte alls samma när jag provat med min nuvarande..

  • Anonym (Tuppi­s)
    Mon 5 Oct 2020 10:26
    #35

    Gillar att hålla fast hennes armar om de inte sitter fast på annat sätt så det finns det ju många ställningar till. Doggy tex framåtlutad och trycka upp henne mot sänggaveln. Men gillar också mjukare/mysiga sjöstjärnan en söndagsmorgon efter kaffe på sängen.

Svar på tråden Tjejer.Viken ställning tycker ni är bäst