Inlägg från: Anonym (Anonym) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym)

    Osams med föräldrarna sen 9 månader

    Så din mamma betedde sig riktigt illa, hon försöker lappa ihop det men nu är det du själv som står i vägen för att ni ska kunna närma er varandra. Pfft.

    Om du undrar varför hon inte ringer och grattar så är det naturligtvis för att du beter dig så fientligt.

    Om du vill ha en fortsatt relation med din mamma får du nog svälja din ilska och försöka bete dig som en vuxen.

  • Anonym (Anonym)
    2barn1bonus skrev 2020-09-11 10:18:14 följande:
    Hon betedde sig mycket underligt, gav mig inte sanningen på nästan 2 månader. Träffar henne efter att jag tagit steget, och får bara " nej vi vill inte fira jul med er, ni firar fel" Men ingen förklaring till varför. Jo - att jag är den "enda som har partner just nu" Men min kusin som är gift kom dit med sin fru??? Jag är deras dotter?
    Som sagt en hel hög med dåliga bortförklaringar, och när det blir så mycket falskhet så kanske man inte bara "släpper" detta och låtsas som detta inte har hänt? 
    Vi firar inte överdrivet, har klassiska rätter, vi är svenska ateister allihopa.
    Och har haft trevliga julaftnar, andra högtidsträffar bakåt i tiden. 
    Men vadå firar fel?? Det låter ju jättekonstigt, har hon inte gett nån vidare förklaring till det? Fira fel gör man inte bara för att man har en partner, det hänger ju inte ens ihop. Och sen låter det som det kommer ur tomma intet, men ni kan väl inte ha en så bra relation om hon inte ens vill fira jul med dig? Man måste inte älska sina barn, konstigt nog.
Svar på tråden Osams med föräldrarna sen 9 månader