• Anonym (Vill vilja mer)

    Hur bli mer djurisk?

    Tja!

    Är kille, 31, god hälsa och fysik, inga medicinska tillstånd, hetro (om nu det spelar någon roll), som vill bli ordentligt kåt oftare!

    Har en partner och vi båda två älskar sex (som man gör). Jag känner dock ofta, speciellt vardagar, att mitt huvud inte är med på banan. Hon kan försöka kåta upp mig men det klickar liksom inte till i mig. Skulle kunna kalla det trötthet men jag vet ju att om man blir kåt så åker all trötthet ut genom fönstret.

    Så klart vill jag veta om någon har tips på genvägen först. Dvs finns det något av alla piller och kosttillskott som faktiskt ökar lusten?

    Den långa vägen då? Vill helst göra en förändring på mig själv i första hand, psykologiskt? Om inte det hjälper så kanske jag och min partner kan hjälpas åt?

  • Svar på tråden Hur bli mer djurisk?
  • Anonym (visualisera)

    Hur attraherad är du av din partner. Gör hon saker med dig som du tänder på och hur fungerar sexet mellan er. Kåthet sitter ofta i huvudet och är både känslomässigt och psykologiskt!

  • Anonym (AA)

    Du har väl helt enkelt bränt energi och inspiration på annat under dagen. Då är det inte lika lätt att gå igång. Ha sex innan ni går till jobbet!

    Jag satt på avdelningsmöte och konstaterade att jag fortfarande hade f*tta runt munnen.


  • Anonym (Vill vilja mer)
    Anonym (visualisera) skrev 2020-09-10 14:13:46 följande:

    Hur attraherad är du av din partner. Gör hon saker med dig som du tänder på och hur fungerar sexet mellan er. Kåthet sitter ofta i huvudet och är både känslomässigt och psykologiskt!


    Det är jag, tänder på hennes kropp och ju mer naket desto snabbare. Det tråkiga är att hon inte är så bekväm med sin kropp så hon vågar inte använda den till att förföra mig med. Men det är lite av ett sidospår, jag vill ju kunna förekomma henne med en sexinvit. Vill vara först på bollen ibland????

    Sexet är fantastiskt när det blir av, därför vill jag ha mer.

    Håller med om att det sitter i huvudet, det är väl där jag vill försöka ändra, halka in på de tankarna frivilligt lite oftare.
Svar på tråden Hur bli mer djurisk?